<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Ocak 26, 2006

İşte budur...


Kaç gündür yazamadım hastalık sebebiyle. Canım hiçbirşey yapmak istemedi, yazmayı da. Durum böyle olunca da evde sadece çok zorunlu işler yapıldı; çamaşır, bulaşık, yemek. Tabi ev dağınık ve kirli olunca yeter artık kalk ve biraz iş yap dedim kendime. Yavaş yavaş fazla yorulmadan yaparım, hastalığı azdırmam diye düşündüm. Bir de baktım önce kulaklarıma inanamadım, sonra gözlerime. Hergün, bana biraz yardım et diye, neredeyse yalvardığım ama hiç sonuç alamadığım CANIM KIZIM, bu kez anne ben yaparım işleri, sen yorulma dedi. İşte kulaklarıma inanamadığım kısım bu. Ve ilk kez ben söylemeden, ısrar etmeden evi süpürdü, toz aldı, yerleri sildi:)) Gözlerime inanamadığım kısım da bu. Nasıl sevindim anlatamam. Mucize geldi bana. Anneciiim, sana buradan çook teşekkür ediyorum, her zaman beklerim, sadece hasta olduğumda değil..Hehe..Seni ve kardeşini çok seviyorum. İyi ki varsınız hayatımda.
Birde hazır bloga yazmaya başlamışken sevgili Burcu beni abur cubur konusunda sobelemişti onu cevaplıyayım:
_ Aslında düşününce, fazla abur cubur alışkanlığım olmadığını gördüm.Tek söyleyebileceğim tatlı olan herşey. Pasta, kurabiye, bisküvi,kek. Bunları seviyorum ama asla aç karnına da yiyemiyorum. Tok olunca da fazla yiyemiyorum, böyle garip bir durum işte...Ben de www.blogcu.com/eso yu sobeliyoruuum

<$2orum:

    <$B05 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous şafakylemiş…

    <$Bmerhaba.bu güzel genç kızın annesine yardım etmesi ve düşünmesi arada sırada da olsa demekki en ihtiyacınız olduğu an yanınızda olmasını bilmek.allah bilir mutfakta harikalar yaratıyordur eğer isterse:)))bildim mi???> <$B 

    <$B05 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BŞafakcım çok doğru, eğer isterse harikalar yaratıyor mutfakta.Annesini solladı bu konuda.> <$B 

    <$BYorum Gönder