<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazar, Ocak 22, 2006

Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi!

Önceki yazımda kahkahalarımızı anlatmıştım . Sonunu da Allah ağlatmasın diye bitirmiştim. Ama bir ağladım ki, sormayın.
Pazartesi başlayan, çok da rahatsız etmeyen hafif bir ağrı vardı sağ göğsümde. Açıkçası çok önemsemedim, bolca sigara içtiğimden, biraz da suçluluk hissettiğimden, doktora gitmeyi de hiç sevmediğimden, geçiştirmeye çalıştım anlıycağınız. Salı akşam olunca sanki ağrı biraz arttı ve hafiften korkmaya başladım. İki yıl önce ağır bir zatürre geçirmiştim ve yine mi zatürre diye düşündüm.Ve o gece anormal bir göğüs ağrım oldu, nefes almakta zorlandım, sonra yine geçti ama öğlen doktora gitmeye karar verdik. Bu arada eş dosttan sigara konusunda yine baya bi Nasihat!!! aldım.(Siz siz olun hasta birine, o anda, asla sağlık konusunda yaptığı hataları söylemeyin, insanın çok gücüne gidiyor, hele de bunu sevdiklerinden duyması)
Neyse eşimle birlikte .........Devlet hast.'ne acil kısmına gittik. Hemen akciğer röntgeni çekildi, ancak röntgen temiz çıktı(çok mutluyum ama bi yandan da röntgen mi karıştı acaba diyorum o benim akciğerim olamaz!!!)Bir sebep bulamadılar ve bir ağrı kesici şırınga edip eve yolladılar.
Tatilde çocuklara sözümüz vardı ve abimlere kalmaya gittik.( Çocukların yaşları yakın olduğu için birbirleriyle çok eğleniyorlar) Akşam olunca ağrım iyice arttı, nöbet nöbet fenalaşmaya başladım, ağrı kesici içtim bir faydası olmadı. ağrılı bir şekilde yattım saat 03 gibi, öleceğim an geldi sandım.Ömrümde böyle çaresiz hissetmemiştim. Aniden nefes almakla almamak arasında kalıverdim.Öyle bir ağrı ki, nefes alışımda, keskin bişeyler saplanıyor ve orada kalıyordu.Buz gibi ter döküyordum ve halsiz kalıyordum.Gerçekten çokkk kötüydü ve yine acildeydik!!! Tekrar röntgen, tekrar iğne ve koyulamayan teşhis, bir de ağrıdan kıvranan ben!!
Nihayet ertesi gün konulan teşhis: Nevralji. Kaburgalar arası sinirlerin sıkışıp zedelenmesiyle oluyorMUŞ! Ağrılar nöbet nöbet gelirMİŞ, dayanılmıycak derecede güçlü olurMUŞ, geçmesi haftalar ya da aylar sürebilirMİŞ, sebebi bilinmiyorMUŞ.....
Ağladım işte......, Orada bebekler gibi baktılar bana. Meri, ablam, annem... teşekkürler iyi ki varsınız.
Şimdi evimizdeyiz. Ben daha iyiyim, ilaçlarımı kullanıyorum.Ara sıra ağrım çok artıyor.Ama çogunlukla iyiyim. Bu da normalMİŞ.
Sevgili Burcu, beni sobelemişsin en kısa zamanda cevaplıyorum. Eve gelipte, blogda bunu görünce çok moral buldum teşekkürler

<$6orum:

    <$B25 Ocak, 2006rihinde , <$BBlogger denizkızıylemiş…

    <$BZeyno bloğa yorum yazmasan bulamayacaktım seni,iyiki geldin hemmen link vereyim sana.Çok geçmiş olsun,inşallah artık daha iyisindir,ayrıca zatürree olmamana da çok sevindim.Kızım birinci sınıftayken olmuştu ne menem bir hastalık olduğunu inan çok iyi biliyorum canım.> <$B 

    <$B25 Ocak, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bteşekkür ederim denizkızı, hem geçmiş olsun dileğine hemde beni link veren ilk blog olmana .Gerçekten çok mutlu oldum:))> <$B 

    <$B29 Ocak, 2006rihinde , <$BAnonymous ASLIylemiş…

    <$BGeçmiş olsun,çok can yakıcı bir hastalık sanırım.Umarım kısa zamnda iyileşirsin.Dediğin gibi insanın başına ne geleceği belli olmuyor.İyi dileklerin için çok teşekkürler> <$B 

    <$B05 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili Aslı teşekkür ediyorum geçmiş olsun dileklerine. Ben de sizin yaşadığınız olaya üzüldüm neyseki kimse zarar görmemeiş.> <$B 

    <$B05 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Biyi iyi> <$B 

    <$B11 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger RoniNylemiş…

    <$Bolmaya vahdet cihanda kûşe-i uzlet gibi...> <$B 

    <$BYorum Gönder