<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Şubat 16, 2006

Boş zaman aranıyor....

Offf:( Yine bunaldım ben, hiç birşey yetişmiyor, çok şey yapmak istiyorum, hiç biri tam olarak gerçekleşmiyor. Herşey yarım yamalak sanki.Zaman niye bu kadar hızlı akmak zorunda?
Şöyle beni sürekli takip eden bir kamera olsa, koş koş o işi hallet, koş koş bu işi hallet, aa bi de bunlar vardı, bunları da hallet, dur dur şunlar kalmasın hadi şunlara da bi göz at, öyle böyle derken bi bakıveriyorum gece oluvermiş saat :(
Hani biraz hoşlandığım şeyler yapıp kendime zaman ayırıcaktım, biraz hobi, biraz gazete, dergi karıştırıcaktım?( Hiç gazeteleri günlük okuma lüksüm olmadı) Allahtan bi tek kitap okumaktan vazgeçemiyorum, iki satır da olsa okumaya çalışıyorum, hoş o zaman da pek zevki olmuyor.Çünkü, kafamda hep yapılıcak işler gibi bi liste, dolanıp duruyor.Ne yapmalı, nasıl yapmalı herşey yetişmeliiii

<$11orum:

    <$B16 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bacele ise seytan karisir!!!!

    Güzelim herseyi bir anda zaten yapamassin, insanin hayatindaki isler zaten hic bir zaman bitmez, o bitti derken, öteki cikiyor.

    Bende de öyle, ev topla, oglusla oyna, yemek yap, dolasmaya cik, vs.vs.vs. ahhh birde bakmissin aksam olmus ve kendime zaman ayirmamisim. Ama ne yapacaksin??> <$B 

    <$B16 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevilay, haklısın aslında ama ben son zamanlarda çok tezcanlı oldum, bugünün işini yarına bırakma olayını abartıyorum herhalde ve bir güne çok fazla şey yüklüyorum Böyle olunca da işte bunalıyorum:((> <$B 

    <$B17 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BZeyno Günaydın:)Ben de senin gibi hissediyorum bazen. O zaman bakıyorum bi sürü şey benim önüme geçmiş ben arkada kalmışım, yapılmasa da olurları eleyip, olmazsa olmazları yapıyorum. Daha iyi oluyor.> <$B 

    <$B17 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BAaaaa benden bir tane daha varmış burda. Evet Zeynocuğum bizim gibiler yapılacaklar listesinin sonunu getiremiyorlar galiba, boşver böylesi daha güzel. Durursak, tembelliğe alışıp hareket edemeyiz sonra. Hadi seni fazla tutmamayım, koşmaya devam...

    Neşeli' den sevgilerle> <$B 

    <$B17 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAnnelog,galiba oluruna bırakmak ve olduğu kadar demek en iyisi. İnşallah ben de bundan sonra öyle yapabilir ve kendimi sıkıntıya sokmam....> <$B 

    <$B17 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNeşeli, zaten bu koşu hep sürecek değil mi yaşam sürdüğü sürece.Yok yok bunalmıyım ben, olduğu kadar demeyi öğreneyim en iyisi....> <$B 

    <$B18 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Bhey hepimize oluyor boyle zamanlar, merak etme..bazen super ilgileniyorsun kendinle, bazende kaybolup gidiyorsun ama ikisinin guzelliklerini gordukten sonra bence herseyi yasamaya deger

    sevgiler,
    Banu> <$B 

    <$B18 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili Banu, içindeki neşeyi yazılarına, yorumlarına yansıtmana bayılıyorum, hep böyle kalmanı diliyorum....> <$B 

    <$B18 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous aslıylemiş…

    <$BMerhaba Zeynep,

    desene bu aralar aynı dertten muzdaribiz.> <$B 

    <$B19 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous aslıylemiş…

    <$BBu arada istatistikleri sormuşsın ama ben bloggerdaki istatistik sayfasını bilmiyorum ne yazık ki.Bir blogger da blog sahibi olana sorarsan belki yardımcı olabilirler

    Sevgiler> <$B 

    <$B02 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger d@liylemiş…

    <$BAl benden bir tane daha dedim. bazen hiç bişey yapmadan günün bittiğini düşünüyorum. Kendime 4 sata ayırdığımda sanki bir ay boyunca yatmışım hiç bişey yapmamışım gibi. Bir çözüm bulursanız Bende bilmek isterim.> <$B 

    <$BYorum Gönder