<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Şubat 11, 2006

Bugün Doping Aldım:)))

Bugün, lise yıllarında, üstü yazılı sıraları, tebeşir kokulu sınıfı paylaştığımız arkadaşlarım bendeydi:)
Aslında lise biterken, herkes birbirinin adresini ve telefonunu almıştı, hiç kopmuyacaktık birbirimizden.Çocuklarımız, hatta torunlarımızla gelicektik buluşmalara, hayallerimiz, düşüncelerimiz böyleydi o yıllarda. Ama her ne hikmetse, bu sözler tutulmadı, hepimiz hayat mücadelesi, çalışma hayatına adım derken unutuverdik sözlerimizi. Doğrusu aklımızın bir köşesi hala onlardaydı ama bi türlü fırsat olmuyordu, hep erteleniyordu, kısacık bi telefon görüşmesi bile. Ta ki, 1998 yılı sonlarına kadar. Sonra bir mucize oldu ve biz yeniden bir araya gelmeye karar verdik....
İlk görüşmemiz, çok duygusaldı, 6 kız arkadaş!!! Hepimiz evlenmiş, hepimizin ikişer çocuğu olmuş:)).Çocuklarımızın yaşları da birbirine çok yakın...
Artık hiç aksatmadan ayda bir buluşuyoruz, birimizin evinde. Eh artık gerisini siz tahmin edin. Aradan geçen zaman bizi hiç uzaklaştırmamış, yine herşeyimizi paylaşacak durumdayız. Konuşucak o kadar şeyimiz var ki, ortak o kadar yönümüz var ki, zaman nasıl geçiyor bilmiyoruz.En önemlisi çocuklarda sevdi birbirlerini, onlar da memnun. Hal böyle olunca da her görüşme sonucu doping almış gibi oluyoruz. İşte ben bugün o yüzden dopingliyim:))))

<$6orum:

    <$B12 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bcanim, link oluyor. Bir problem yok, ben ismime tikladigimda sayfam cikiyor. Belkide sen düzeltmissindir, neysee. Öptüm> <$B 

    <$B13 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BMerhaba Zeyno,

    Ne kadar iyi oluyor değil mi bu bayan bayan toplantılar. Eskilerden sohbet etmek, farklı yüzleri zaman zaman görmek istiyor insan. İş,ev ve çocuklar arasında koşuştururken bu tür toplantılar canlılık veriyor insana. İyi akıl verdin ya :)) Ben de üniversiteden arkadaşları bir araştırayım bakalım, telefonları yok ama internet sağolsun, birine ulaşabilsem, diğerlerini de zincirleme bulabilirim belki. :))

    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B13 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili Sevilay, çözdüm sonunda, hallettim:))

    Sevgili Neşeli, gerçekten çok iyi oluyor, kafa dengiysen , paylaştığın ortak noktalar varsa, mükemmel:))Ama kafalar uymuyorsa, zulüm oluyor sonuç.
    Tavsiye ederim , bu size de çok iyi gelebilir...:))> <$B 

    <$B13 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger semraylemiş…

    <$BOkul bitince herkes bir yerlere dağılıyor. Siz ne güzel yapmışsınız bir araya gelebilmekle. Darısı tüm arkadaşlarını arayanların başına.> <$B 

    <$B13 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Bne guzel, lise yillarimdan benimde bir tek dostum kaldi geriye... ama ne kadar ozel bir duygu sen daha iyi bilirsin...

    arkadaslik gibisi yok,
    sevgiler,
    Banu> <$B 

    <$B14 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili Semra, evet darısı tüm arayanların başına:)

    Sevgili Banu, bu duyguyu çok iyi biliyorum. Ayrıca ne iyi etmişsin de yorum bırakmışsın, ben de senin sayfanı keşfetmiş oldum:))> <$B 

    <$BYorum Gönder