<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Şubat 24, 2006

Hayallerinizden Vazgeçmeyin...

Kalpten, çok içten bir şey dilediğimizde-istediğimizde Tanrı bunu mutlaka duyar, ve ismimizin yanına not eder: "ayse'ye bir ev"...
sonra, karamsarlıklarla isyanlarla dolduğumuz bir gün kahrederiz "hadi canım, nerden olacak, olamaz... " ve Tanrı yine duyar, ismimizin yanına not düşer: "vazgeçti"
Hayallerinizden Asla Vazgeçmeyin!!!

Mutlu bir hafta sonu dileğiyle...

<$17orum:

    <$B24 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Bbu sozu hatirladim...uzun zaman once okumustum bir yerde...not etmeyi unutmusum, simdi okuyunca icim acildi...

    olacagina kendimizin bile inanmadigi seyleri Allah'tan dilemek mantiksizdir bence de, once kendimiz inanmaliyiz ki ne kadar istedigimizi O 'da gorsun degil mi?> <$B 

    <$B24 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BHiç böyle düşünmemiştim. Aklımda tutacağım:)> <$B 

    <$B24 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous .::ilgün::.ylemiş…

    <$Bbır daha oyle demeyecegım!!!> <$B 

    <$B24 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous .::ilgün::.ylemiş…

    <$Bbır daha oyle demeyecegım!!! muthıs bır yazı...> <$B 

    <$B25 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBanu, bu sözü ben çok severim o yüzden paylaşmak istedim blogumda.Bence biryerlere not etmekte fayda var...

    Annelog, bu sözü görene kadar ben de böyle düşünmemiştim.Ama bi gerçeklik payı var gibi, vazgeçmemek gerekir, pozitif düşünmeli...

    İlgüncüm, bitanem, sen bunu çok sık yapıyorsun, bence de bir daha vazgeçme hayallerinden...> <$B 

    <$B25 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBen buna inanırım ve gerçekleştiğide oldu. Size de deneyin derim... 3 gün mü desem? 3 ay mı desem? 3 yıl mı desem? bilmem. Bekleyen derviş muradına eriyor..

    Sevgiler,Neşeli..> <$B 

    <$B25 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bcok dogru sözler, ne yaparsan hersey bir yere yaziliyor. Bu dünya imtan dünyasidir.> <$B 

    <$B26 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger semraylemiş…

    <$BVazgeçmedim, vallahi vazgeçmedim.... Teşekkür ederim.

    Bu sözleri çok söyledim. Kesinlikle yazdıklarına inanıyorum. Asla da vazgeçmeyeceğim. Ömrüm yetene kadar.

    Hepinize hayaller üreteceğiniz bir hafta sonu....

    Sevgiler.> <$B 

    <$B26 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNeşeli,Sabırla bekleyen ve vazgeçmeyen hayallerine kavuşuyor demek ki, sen de tecrübe etmişsin:)))

    Sevilay, gerçekten doğru olduğuna ben de inandım.

    Semra, vazgeçmemene sevindim, hem bunu öyle güzel anlatmışsın ki, tüm hayallerinin gerçekleşmesini dilerim, devam...> <$B 

    <$B26 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger anemonylemiş…

    <$BZeynocum ben de "Vazgeçmeyeceğim!" demek istiyorum çoğu zaman öyle bir hırs geliyor ki...Ama şuanki çıkmazımda hayat ertelemem gerektiğini gösteriyor yüzüme, vazgeçmem dediğim hayallerimi...Sanırım bu haftasonu o kadar pozitif değilim arkadaşlar
    :(> <$B 

    <$B26 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili Anemon, zaman zaman hepimizin çıkmazları oluyor, bence inatla vazgeçmemeliyiz hayallerimizden. Güzel günler mutlaka gelicek demeliyiz böyle çıkmazlarda....> <$B 

    <$B26 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BZeynep Merhaba,
    Sana katılıyorum,yalnız bazen istediğimiz bizim için iyi olmayabiliyor.Hakkımızda en güzel ve iyi olanı vermesi için dua etmeliyiz diye düşünüyorum.Sevgilerimle.> <$B 

    <$B27 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger semraylemiş…

    <$BZeyno;
    mail adresini verebilirmisin?> <$B 

    <$B27 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAkcahan Merhaba,hoşgeldin. Dualarımız hep iyi olandan yana zaten:))> <$B 

    <$B27 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B18 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous ipekyoluylemiş…

    <$Bselam zeynep hanım daha öncede blogunuza bakmıştım ama bu daha detaylı oldu ve ayrıca benim bloguma yapmış olduğunuz ziyaretten dolayıda size teşekkür ederim...ben izninizle bu yazıyı çok beğendim ve almak istiyorum....ve onayınız olmadanda blogumda yayınlamıyacağım...şimdiden teşekkürler> <$B 

    <$B18 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bİpekyolu hoşgeldin.Bu yazı bana bir arkadaşımdan mail yoluyla gelmişti kaynağını bilmiyorum ve çok beğendiğim için de sizlerle paylaştım.Tabi ki blogunuza koyabilirsiniz.Zaten benim ürettiğim sözler değiller...> <$B 

    <$BYorum Gönder