<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazar, Şubat 19, 2006

Örgüler eksik kalmış...


Bugün blogumu incelerken, birşey dikkatimi çekti. Sayfamı tanıtırken, fotoğraflar, ahşap boyamalarım, takı tasatımlarım, örgüler, yemek tarifleri, anılar, sevinçler, hüzünler hepsi burada cümlesini kullanmışım. Tüm bahsettiklerimden birer parça koymuşum bloga, örgüler hariç:( Sebebine gelince, bu kış fazla zaman ayıramadım örgüye. Ama yazıp da sözünde durmamak olmaz dedim ve işte bu kış yaptığım örgülerden birkaçını bloga koyuyorum, bakalım beğenicek misiniz??
Bir de sözümde durmak adına yapmış olduğum birçok şeyi artık koyayım bari bloga.Tabi onları kategorilere de ayırmam gerekicek herhalde, bunun nasıl yapılacağını de henüz bilmiyorum, öğrenince gerçekleştirmek umuduyla, sevgiyle kalın diyorum....
Not: Resimlerin hepsini koymayı başaramadııııım:(( Bu berenin bir de atkısını örüyorum şu an.

<$9orum:

    <$B20 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Bcok guze, rengi filan da harika..ama ben hic bere takamam, saclarim bozulacak diye hemde(kokosum galiba:)) o yuzden atkilarini koy mutlaka bloga, belki orerim bende(bu aralar battaniye oruyorumda, seneye kisa biter insallah:))

    Optum canim,
    Banu> <$B 

    <$B20 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BÇok güzel olmuş Zeyno eline sağlık. Bu arada o gülü nasıl yaptın, bende kızıma bir şapka ördüm ama süsleyemedim. Çiçek yapıyorum ama şapkadan büyük oluyor. Nedense :)) Süssüz de hoşlanmıyor bizim kokoş hanım.

    İyi haftalar Neşeli...> <$B 

    <$B20 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bayy ben böyle sapkalara bayilirim, cok güzel görünüyor, ellerine saglik.

    Bende cok istiyorum böyle seyler yapmak, ama bana ögrenten biri yokki...> <$B 

    <$B20 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BArkadaşlar hepinize teşekkür ederim.Beğendiğinize sevindim.

    Banucum, önceleri ben de takamazdım bere, özenirdim takabilenlere. Ama şimdi alıştım.Atkıları koyarım fırsat buldukça....

    Neşeli, sana bi adres yazayım şu an aklımda değil, orada çiçeklerin yapılışı ayrıntılı tarif ediliyor, ben elişi bloglarının da sıkı takipçisiyim bazen kopya çekiyorum:))

    Sevilay,örgü bloglarının bazıları çok açıklamalı öğretebiliyor birçok şeyi.Ve insanın kendi yaptığı şeyler çok kıymetli oluyor nedense, bi başlarsan bırakamazsın, zevkli bir şey....> <$B 

    <$B20 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger semraylemiş…

    <$BMerhaba Zeyno;
    şapkan çok güzel olmuş ellerine sağlık. Rengi de çok hoş. Ben de elişine ve özellikle de örgüye meraklı bayanlardanım. Gülün yapılış yerinin adresini ben de merak ettim. Bu arada Gündem'in arkaplanına son yazı ile beraber hoş bir enstantene yaratmak için Erkin Koray'ın Sevince adlı parçasını koydum. Bir bak istersen. Sevgilerimle.> <$B 

    <$B20 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili Neşeli,

    Sevgili Semra,

    güllerin yapılış adresi
    www.blogcu.com/hilalincicileri/

    Semra, ayrıca şapkama yorumun için teşekkür ediyorum, örgü sevenlerden olduğuna da sevindim. Bu arada blogdaki 70 li yıllara tekrar uğradım ama ne yazık ki Erkin Koray ı dinleyemedim problem benden kaynaklanıyor herhalde:(> <$B 

    <$B20 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger semraylemiş…

    <$BZeyno;
    yok problem senden kaynaklanmıyor. Kodlarla ilgili bir sorunum vardı. Şimdi hallettim. Artık rahatlıkla dinleyebilirsin. Sayfayı açtığında tam açılmasını beklemen yeterli. Arkaplanda Erkin Koray söylemeye başlayacaktır. Ayrıca Erkin Korayın sitesine de link koydum. Sevgilerimle.> <$B 

    <$B20 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger semraylemiş…

    <$BAyrıca şapka ile ilgili verdiğin blog adresi için de teşekkür ederim.> <$B 

    <$B17 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbu berenin yapılışınıda anlatabilirmisiniz çok beğendim nesli> <$B 

    <$BYorum Gönder