<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Şubat 22, 2006

Sana tahammül edemiyorum Ayşe Teyze....

Televizyon reklamları ne kadar ilginizi çeker bilmiyorum. Ama bana sorarsanız, özellikle temizlik malzemeleri reklamları bir felaket:((((
Bu kadar mı küçük görüyorlar türk hanımlarını anlamıyorum.Böyle bir abartı, saçmalık hiçbir reklamda yok bence. Yok bilmem ne geldi, lekeler gitti, Yok bu bende kalsın siz gidiyorsunuz..
Hele bir reklam varki, yıllardır ısrarla çok iyi bir reklammış gibi Ayşe Teyze serisi oldu.Bu ne anlamsızlık, ne ısrarcılık anlamış değilim. Ayşe Teyzenin hiç birşeyi değişmedi yıllardır.Mavi boyun bandı, mavi eteği, beyaz gömleği, yıllardır değişmediği gibi, hiç yaşlanmadı da mübarek.Sanki yaşlılık önleyici bir ürünün reklamı.
Deterjan konusunda bir tek Alo idi sanırım, hani çok tatlı bi çocuk " çook çalışmam gerek anne "diyordu ve onun ikinci bölümü de hani " öğretmen galiba beni annemden isteyecek" diyordu. Onu severim. Ama Ayşe Teyze ye tahammül edemiyoruuuum:( Birileri bu konuda birşey yapsııın.

<$9orum:

    <$B22 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger anemonylemiş…

    <$BMerhaba zeyno :) sana katılıyorum yaratıcılık gerektiren bir sektörde bu derece yerinde saymalara benim de tahammülüm yok...!Gerçekten o çocuğun devamı gelmeliydi zaten reklamcılıkta bence ya çocuk kullanacaksın ya komik unsurlar ya da dygusallık etkili oluyor insanların üstünde. Ya da benim için diyelim :)Sevgiler.> <$B 

    <$B23 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Bayse teyze olayi butunlesti artik, cirt ayse teyze:)
    hala kulaklarimda yani sesi:)> <$B 

    <$B23 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BSeyredeni neredeyse aşağılayan reklamları seyretmek gerçekten çok üzücü. Ben de tahammül edemiyorum.> <$B 

    <$B23 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BAma adamlar amacına ulaşmış arkadaşlar. Bu konuda dikkatinizi çekerim. Hani kötü reklamda reklam derler ya. Maksat ürünü hafızalara kazımak. Sanırım bu ürünün adını bilmeyen yoktur. Ama haklısınız biraz daha emek istiyor bu işler...

    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B23 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAnemon,Banu, Annelog, Neşeli,galiba hepimiz aynı şeyi düşünüyoruz bu konuda. Biraz daha emek, yaratıcılık, saygı gerekiyor reklamlarımıza...> <$B 

    <$B23 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous şafakylemiş…

    <$Bbenim ayşe teyzeden daha büyük çantam var ama o ürün içine sığmıyor:)))> <$B 

    <$B23 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous şilaylemiş…

    <$Bselam.bencede ayşe teyze emekliye ayrılmalı> <$B 

    <$B24 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bbiz burda pek fazla reklamlari izlemiyoruz, ama birtanesini biliyorum, ayse teyzeyi kaciriyorlar ve sonrada kurtuluyor, allahim dedim ne kadar sacma olmus bu reklam diye. Sanki bizim eve gelecek ve hersey piril piril olacak.

    Ona bakarsan birde daha coookkk böyle tür reklamlar var.> <$B 

    <$B24 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BŞafakcım, güldürdün beni hakikaten.İşin bi de o kısmı var tabi..

    Şilaaa, iyi ki geldin ziyaretime,:)) yorumun çok doğru, emekli olsun artık bence de...

    Sevilay, haklısın böyle çook reklam var ama arada iyi reklamlar da var haklarını yemeyelim...> <$B 

    <$BYorum Gönder