<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Şubat 09, 2006

Yeni Bir Yaş Daha...

Eveeet, bugün doğumgünüm. Sanırım şu saatlerde ciyak ciyak bağıran, buruş buruş tenli bir bebektim. Bu gün ise dünya tatlısı iki çocuga, eşimi de sayarsam üç çocuğa sahip biriyim.Dün gece yattığımda hayatımın kısa bir muhasebesini yaptım, son yaşımın , son gününü yolcu ederken! Sessiz sakin geçen çocukluğum, deli dolu geçen o çılgın gençlik günlerim(Durun canım hala gencim), evliliğim, hayatımdan uçup giden sevdiklerim, kazandıklarım, kaybettiklerim.
Tüm bunlar beni ne kadar büyüttü, olgunlaştırdı, tecrübe ve hoşgörü kazandırdı:)Yaşam denilen şey öyle güzel bir armağan ki.Dünyaya gelmiş olmaktan, yaşadığım çoğu şeyden mutluyum.Hele de sahip olduğum çocuklarımdan, ailemden...Hayat acı ve tatlısıyla,çok ama çok güzel.Bakın dün gece evdeki ortamı anlatayım size.
Saat neredeyse 24 ü buluyor kızım yatmamış, neden uyumadın annem sabah erken kalkıcaksın, diyorum:
_Annecim saatin 24 olmasını bekliyorum, doğumgününü ilk ben kutlayacağım.
_Bebeğim sen yat, uykunu alamıycaksın kutlamış oldun, canım benim teşekkür ederim
Ve dayanamaz yatar. Ardından bi süre sonra ben de yattım.Birkaç dakika geçmişti ki, 1.20 boylarında bir gölge yanıma geldi, sulu bir öpücük kondurdu yanağıma.Annecim, doğumgünün kutlu olsuuun dedi.Sarıldık birbirimize, sana yarın ne almamı istersin ?
_Sen kendin benim için en büyük hediyesin oğlum.
_Bak sana birşey alıcam ve üstünde şu yazıcak.S O B N Y A ...????
_Bu ne demek şimdi??
_Sen bul sürpriz.
_tamam yarın görürüm o zaman
_Anne, sana doğumgünün için bir fıkra hazırladım anlatayım mı?
_Anlat bitanem
Temel bir gün.............
.....................................Bu arada fıkra bi türlü bitmez, uydurur da uydurur,Özel bi gün ya, çok uzun olması lazım diye düşündü herhelde.:))))
Anne, söyliyim mi hediyenin üstündeki şeyi?
_?????
_Baş harflerini düşün!
_?????
_Sen Olmasaydın Ben Ne Yapardım Anne Yazılı bir kağıt olucak:)
Koptum tabi ben.Gözyaşlarım akmaya başladı.Karanlık olduğu için o görmedi gözyaşlarımı, görseydi telaşlanırdı, sevinç gözyaşlarını anlıyamıyor küçük çocuklar,sadece üzüntüden ağlanılır zannediyorlar. Sonra koşarak salona gitti, babasına
_Baba, ben yarın anneme bir gül alıcam üstüne de Sen Olmasaydın Bene Ne Yapardım Anne yazıcam olur mu?
_????
İşte benim sahip olduğum güzel çocuklarım:)) Sizi, yaşamayı çok ama çok seviyorum.

<$19orum:

    <$B09 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger Bengisuylemiş…

    <$BMerhaba Zeynep,
    Doğum gününü en içten dileklerimle kutlar daha nice seneleri sevdiklerinle beraber geçirmeni dilerim.
    Sevgiyle kal...
    Hilal> <$B 

    <$B09 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BMerhaba Bengisu, çok teşekkür ediyorum.Bloglar aleminden ilk kutlayan sen oldun.Beni çok mutlu ettin tekrar teşekkürler....> <$B 

    <$B09 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger asliberryylemiş…

    <$BZeyno,
    Merhaba,
    Blogumda yorumunu gördüm, ben de senin bloguna geldim, bir baktım ki doğum gününmüş. Doğum günün kutlu olsun, eşin, çocukların ve sevdiklerinle bir arada sağlık ve mutluluk dolu uzun bir ömür diliyorum.
    Sevgimle,> <$B 

    <$B09 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BDoğum günün kutlu olsun Zeynep,

    Nice, nice, nice mutlu yıllara miniklerin, eşin ve sevdiklerinle

    Neşeli
    (Biraz önce uğramıştın ya)> <$B 

    <$B09 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BZeynep Merhaba:)
    Doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım. Ailenle birlikte sağlıklı yıllar dilerim:)> <$B 

    <$B09 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili aslıberry, hoşgeldin bloguma ve teşekkür ederim dileklerin için...

    Neşeli, seni bi türlü tanıyamadım beni affet çünkü bugün birçok ziyarette bulundum hangisi olabilirsin? Ne olur affet beni ve dileklerin için çok teşekkür ederim, lütfen yine uğra,seni tanımam lazım:)) yoksa kendimi affedemem.

    Sevgili annelog dileklerin için çok teşekkür ederim.
    İyi ki ben blog yapmışım ve sizleri sanal da olsa tanıma fırsatım oldu:))> <$B 

    <$B09 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous anneme...ylemiş…

    <$Bher sey ıcın sana tesekkur ederım..BENIM annem oldugun ıcın...benım ıcın ölümü bıle goze alan ANNEM..degerını nasıl oderım bılemem..(her ne kdr senı uzsem de senı sevıyorum) IYI KI VARSIN VE IYI KI BENIM ANNEMSIN..

    kızın...> <$B 

    <$B09 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous hala ve görümce:)))ve de kardeşylemiş…

    <$Bmerhaba şu an sana doğumgünün için neler yapan yeğenlerimi okuyorum ve gözyaşlarımı tutamıyorum.doğumgünün kutlu olsun ve yeğenlerimi sevgi dolu,aile kavramını bilen ve değer veren çocuklar olarak yetiştirdiğin için"abiminde etkiside vardır ama bu senin günün:))) "teşekkür ederim.iyi ki varsınız.> <$B 

    <$B09 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BCanım annecim, tiramisum:) beni çoook duygulandırdın.Şartlar yine aynı olsaydı, yine aynı şeyi seçerdim, iyi ki de öyle yapmışım ve sen bugün benim yanımdasın, büyüdün, bana ilk kez anne olmanın mutluluğunu yaşattın.Hem zaten ikimizin de yaşaması gerekiyormuş, bu kaderimizde varmış iyi ki de varmış,benim minik minnacık bebeğim> <$B 

    <$B09 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bsevgili halamız seni de ağlatmışız, telefonda hiç susmuycaksın sandım.Çocuklarım da hepimizin emeği var, halalarının da tabi ki :)) Çok teşekkür ediyorum iyi ki bizim halamızsın başkasının olsaydın üzülürdük:)> <$B 

    <$B09 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger dilekylemiş…

    <$BDaha nice yillara! Dogum günün kutlu olsun!> <$B 

    <$B10 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger Hanifeylemiş…

    <$BMerhaba,
    Sayfaniza ilk kez geldim ve okurken benim de gozlerim doldu. Allah bagislasin ve yeni yasiniz hayirli olsun, sevdiklerinizle birlikte saglikli ve mutlu bir omur diliyorum..> <$B 

    <$B10 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili dilek, teşekkür ederim.Beni gerçekten çok mutlu ettiniz hepiniz de.:)))))

    Sevgili hanife, hoşgeldin ve yine beklerim. Dielklerin için teşekkürler.:)> <$B 

    <$B10 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger semraylemiş…

    <$BSevgili Zeyno;
    doğum günün kutlu olsun. Bıdıklarınla beraber daha nice güzel, mutlu ve huzurlu günler geçirirsiniz inşallah. Sevgilerimle.> <$B 

    <$B10 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BSelam ilk önce yorumlarin icin tesekür ederim, gördümki beni arkadaslistene eklemissin, bende seni ekliyorum.
    Son günlerde cok yogundum ve cevap veremedigim icin özür dilerim.

    Ve tabikii bu arada dogum günün kutlu olsun, allah´dan sana sunlari diliyorum:
    - Coucuklarina bagislasin
    - Nese
    - Huzur
    - Saglik
    - Basari
    ve ailenle bearber uzun bir ömürboyu mutlu olursun insallah.

    Sevgilerimle> <$B 

    <$B10 Şubat, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BMerhaba Zeyno ben neşeli,

    Hatırlamamakta haklsın bazen bende bloglar arasında kayboluyorum.

    www.blogcu.com/tuzlaneselisokak

    Bloğuma yine gelirsen sevinirim.
    Tekrar iyi yaşlar diliyorum.> <$B 

    <$B10 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger anemonylemiş…

    <$B"Gülmek senin için bir tutku olsun eğer birgün ağlarsan o da mutluluktan olsun MUTLU YILLAR." Geç kalınmış olsa da huzur ve başarı sizinle olsun.Sevgiler.> <$B 

    <$B10 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili Semra, dileklerin için teşekkürler:)

    sevgili Sevilay,aslında seni uzun zamandır eklemeyi düşünüyordum ama ben her seferinde templateyi bozuyorum bu yüzden cesaret edemiyordum ve hatta yine yanlış bişiyler yaptım Sana ve gündem e basınca not faund gibi bişiy çıkıyo tekrar bakıp düzelticem:)> <$B 

    <$B10 Şubat, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili Neşeliii, iyi ki geldin tekrar aslında buldum seni sonradan blogları tekrar gezinince, yine gelicem tabi:)

    Sevgili anemon,çok güzel bir dilek..Teşekkürler:)> <$B 

    <$BYorum Gönder