<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Mart 18, 2006

18 MART ANISINA...



Öncelikle şunu söylemek istiyorum.Çanakkale savaşları ile ilgili okuduğum yazılar ve gördüğüm resimler beni çok duygulandırır.Oraları gezip görmek çok istememe rağmen, çocuklar büyüsün o zaman gideriz diye ertelediğim bir konu.Çocuklarımla birlikte, ailece gidip onların da bu vatanın nasıl kazanıldığını anlamalarını istiyorum.Bu duygu yoğunluğunu hep birlikte yaşamak istiyorum.İnşallah kısmet olur diyorum ve bana gelen bir maili sizlerle paylaşmak istiyorum.

<$15orum:

    <$B18 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BBende aynen kızımın büyümesini bekliyorum gidebilmek için eşimde çok istiyor....> <$B 

    <$B18 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BBende aynen kızımın büyümesini bekliyorum gidebilmek için eşimde çok istiyor....> <$B 

    <$B18 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BBende aynen kızımın büyümesini bekliyorum gidebilmek için eşimde çok istiyor....> <$B 

    <$B19 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Ben sanli millet olarak gurur duyuyorum tarihimizle, atalarimizla, sehitlerimizle... cok ince dusuncelisin, cok sagol bu postu ekledigin icin...> <$B 

    <$B19 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger age35...ylemiş…

    <$BBlog adresim ve adında değişiklik yapmak zorunda kaldımmm..

    age35plus@blogspot.com> <$B 

    <$B19 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bage35 yine ulaşamıyorum sayfana:((> <$B 

    <$B19 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger anemonylemiş…

    <$BTürk olmaktan ve bu vatanın evladı olarak ölecek olmaktan gurur duyuyorum ona bu derece emeğini canını verenlere layık olurum inşalah...İnceliğin için teşekkürler...Sevgiler.> <$B 

    <$B20 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Alya-mylemiş…

    <$BÇanakkaleYe iki sene önce gitmiştim.Bütün tüylerin diken diken oluyor dünde Gelibolu'nun dvd 'sini aldım insanın geçmişini bilmeden geleceği düşlemesi çok zormuş Zeynep'cim bir an önce gezmek lazım ama beni üzen en önemli şey özellikle oraya varınca göreceksin dini alet etmeleri insanın canı sıkılıyor .> <$B 

    <$B20 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Alya-mylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B20 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBiz yazın sıksık Saroz' a gittiğimiz için ziyaret ediyoruz oraları. İnsan bir tuhaf oluyor. Bu kadar şehit ve mezarlık içimi burkmuştu. Tuhaf bir duygu. O kadar genç insanın, savaş denilen aptalca bir şey uğruna ölmesi haksızlık gibi geldi. Hadi bizim gençlerimizin vatanlarını korumak gibi bir amacı vardı. Dünyanın bilmem neresinden gelen gençlerin ölmesini gerektirecek amacı anlamak gerçekten zor. Benim için tabiki.

    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B20 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bage35, çocuklarla birlikte mutlaka gidelim:) Bu arada bir türlü blog sayfan açılmıyor hala neler oluyor?

    Banu,ben de gurur duyuyorum ve bu vatanın nasıl kazanıldığını herkesin bilmesini istiyorum.

    Anemon, umarım hepimiz layık oluruz ve onların mirasını sonuna kadar koruruz..

    Alya_m,inşallah bu şekilde dini alet etmelerine tanık olmam...

    Neşeli, dediğin gibi hadi biz vatanımızı savunuyorduk, ya diğerleri..> <$B 

    <$B20 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous ipekyoluylemiş…

    <$BBende gidip görmek istediğim yerdir Çanakkale...tıpkı siz gibi erteliyorum...hatta bu yıl oğlumun okulu oraya gezi yapacak ama ben ailecek gitmeyi tercih ettiğimden onu yollamıyacağım..hernekadar o üzülsede....> <$B 

    <$B21 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bİpekyolu, hep ertelemişiz ama en kısa zamanda gitmeli artık. Bu arada oğlun bence de çok üzülücek okul gezileri çok cazip gelir çünkü...> <$B 

    <$B22 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BÇok duygulandım kelimesi ifade de çok yetersiz kalır, hissettiklerimi. Bizlerle paylaştığın için çok teşekkürler. Çanakkale'yi son üç yıldır, düzenli ziyaret ediyoruz. Kesinlikle ertelemeyin derim, bir başka oluyor insan. Sargı yerinde şehit olanları, 57. Alayı, Kanlı Sırt'ı ve 15 yaşında can vermiş şehit çocukları ziyaret etmek farklı bir duygu.> <$B 

    <$B22 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAkcahan, gerçekten artık ertelememek lazım dediğin gibi.Ne mutlu bize ki bu vatanın evlatlarıyız...> <$B 

    <$BYorum Gönder