<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Mart 09, 2006

4, lerim...

Sevilay, sonunda yaptım ödevimi.İşte sobe 4 lerim:

Yaşadığım 4 yer:

İzmir(bu şehirde doğdum ve şu an burada yaşıyorum ve İzmir'e aşığım)

Denizli(İş sebebiyle gittiğimiz,Denizlili olanlar kızmasın ama hiç sevemediğim,8 ay kalmamıza rağmen neredeyse hergün gözyaşı döktüğüm şehir)

Sadece 2 yer.

Sevdiğim 4 yiyecek:

Balık, köfte,çikolatalı,krokanlı,kestaneli pastalar,sebze çorbası hariç birçok çorba çeşidi

Yaptığım 4 iş:

Migros, ta kasiyerlik, ön muhasebe, personel ve şimdi serbest meslek

Defalarca izleyebileceğim 4 film:

Prety Women, Güle Güle, yeri doldurulamaz biri, Adile Naşit,in yer aldığı tüm filmler,...aklıma gelmiyor şu an başka ama zaten bir filmi defalarca izlemekten hoşlanmam.

Tatil için gittiğim 4 yer:

Dalyan,(İztuzu, Sarıgerme,Sedir adası= Buranın çok özel bir kumu var yanılmıyorsam dünyada iki yer varmış böyle.Dışarıya kum çıkarmak yasak ve her suya girip kum olduğunuzda duş almak zorundasınız)gerçi ilk gördüğüm haliyle şimdiki çok farklı.Neden bozuluyor böyle tatil yerleri?), Foça.

Olmak istediğim 4 yer:

Kafa dinleyebileceğim, huzur bulabileceğim her yer olabilir

Hergün ziyaret ettiğim 4 blog:

Aslında linklerimdeki tüm bloglara bakıyorum hergün

Sobelediğim kişi, Denizkızı:)

<$12orum:

    <$B09 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger denizkızıylemiş…

    <$BZeyno sobeledin demek haaa:)) en kısa zamanda yazacağımdır cevaplarımı öpüyorum seni.> <$B 

    <$B09 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BDenizlide bizde bulunduk.ama haklısın bizde sevemedik orayı.Bir toz şehriydi orası,ölüm kokuyor gibi gelirdi bana.
    (Lütfen Denizliler kızmasın.Amacım polemik değil.)> <$B 

    <$B09 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BDenizkızı ben de cevaplarını bekliyorum:))

    Biyonikkedi bence de kızmasın denizlili olanlar, kasıtlı değil yazdığım.herkes her şehri sevecek diye bir kural da yok zaten....> <$B 

    <$B10 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BDenizli konusunda haklısın bende gittim, 1 gün kaldım gerçi ama çok sevimsiz geldi.

    Birde 7-8 yıl önce Fethiye' ye gitmiştik. Berbattı, paslı paslı, pis şezlonglar vardı karınca gibi. 3 sene önce gittiğimizde düzeltmişlerdi. Pırıl pırıl yapmışlardı kumsalı. Evet tatil beldelerinin eski tadı kalmıyor, zamanla eskitiliyorlar.

    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B10 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous .::ilgün::.ylemiş…

    <$Bbır baktım 4'ler konusunda 4 yorum var ben de 5leym dedm =) evet denızlıyı sevmememın en onemlı nedenı o zmnlar bı tane bıle hamburgercı olmaması ıdı =) hamburger varsa sevebılırım belkı =)> <$B 

    <$B10 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNeşeli,ben tatil beldelerinin bozulmasına çok üzülüyorum,insan birdaha gittiğinde hayal kırıklığına uğruyor:(

    İlgüncüm, ben hatırlıyorum da sadece hamburger değildi aslında sevmemenin nedeni.Şu an aklında kalan o olmuş sanırım karnın mı acıktı yoksaaa?> <$B 

    <$B12 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bselam canim, tesekürler sobemi kabul ettigin icin,

    cok üzüldüm, denizliyi neden sevmedin? Ben denizliyim, cok güzel yerleri var bizim sehirimizin. Beliki sen yanlis yerde kalmissin, hergün göz yasi döktügün icin üzüldüm, o kadar kötü degilki.

    Pretty women bende cok severim, yillarin filimi.

    Sevgiyle kal canim.> <$B 

    <$B13 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevilaycım,elbette güzel yerleri var denizlinin, sevemedim derken alışamadım, yadırgadım belki de izmir de yaşadığım herşeyi orada da yaşayabileceğimi düşündüm ama tabi ki her ikisi de ege şehri olmasına rağmen, farklı şehirler.Sonuçta güzel yurdumun her köşesi görülmeye değer ...> <$B 

    <$B15 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous Deniz Yurtsevenylemiş…

    <$Bslmm bloğuma ziyaretin ve güzel sözlerin için tşkler hemşerim.Ben de bloğunu çok beğendim ve sık sık ziyaretine geliceğim.Hele İzmirli olunca bir başka kanım ısındı zeynocuğum,birbirimizi yanlız bırakmayalım,sevgiler..Haa unutmadan canım İzmirim'den bir nefes de benim için alırmısın?Çok özledim memleketimi çooooook:(> <$B 

    <$B16 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BDenizyurtseven, hoşgeldin, tabi her zaman beklerim:)
    İzmir i ne kadar özlediğini anlıyabiliyorum, senin için de çekicem havasını içime söz:))> <$B 

    <$B20 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous alevylemiş…

    <$Bmerhaba zeyno

    ben de izmir'e yeni taşındım ve bu sehre hic alısamadım. komik gelecek ama daha once izmir'de yasamıs ve okumus olmama ragmen alısamadım.Senin Denizli'de yasadıklarının aynısını yasıyorum.> <$B 

    <$B20 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BMerhaba Alev, hoşgeldin ve eminim çabuk alışırsın.Sıcaktır İzmir insanı, mutlaka alışırsın...> <$B 

    <$BYorum Gönder