<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Mart 21, 2006

Canım sıkkın...

Kazanmak zor da, kaybetmek çok kolay

Kırıp geçmek kolay da, tamiri çok zor

Susmak kolay da, konuşmak çok zor

Eleştirmek kolay da, benzerini yapabilmek çok zor.....

Söylemek kolay da, göstermek zor!!!!!!

Kapıları kapatıp birşey olmamamış gibi davranmak kolay da, kapıyı aralayıp çözüm bulmak çok zor


Neden hep kolay olanı seçiyorsun?Oysa zor olan daha mutlu edicekti SENİ ve SEVDİKLERİNİ..

Saçmaladım belki ama bugünkü ruh halim işte bunları yazdırdı bana. İçimden geleni yazdım.Birilerine kızgınım, kırgınım, canım sıkkın...

<$55orum:

    <$B21 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bcanini neye sikkin oldugunu ve kime kirgin oldugunu bilmiyorum ama umarim bu bütün sikintin hemencik gercer zeynocugum.

    Aslinda cok dogru, zorluklari secersek, belkide daha da mutlu olabiliris.

    Seni öpüyorum ve yüregin sevgiyle dolsun diyorum> <$B 

    <$B21 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BÖpiim,geçer mi Nefinciim?
    Hadi biraz hava al gel sen,geldiğinde gülüyor ol ama,mutlu gel,emi?> <$B 

    <$B21 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$Bİşte hayat böyle geçicek kimi zaman kırgın,kimi zaman sıkkın,kimi zaman keyifle...> <$B 

    <$B22 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BSevgili Zeynep;
    Seninkine benzer bir halet-i ruhiye içinde yazarken, penceremden gözüken pırıl pırıl bahar güneşine bakıp; gönül dünyamıza doğmasını, çiçek açmış erik dalları gibi, mutluluk çiçekleri açmasını dilerken.... Aldırma bu da geçer diyorum. Sevgiyle kal.> <$B 

    <$B22 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BZeynocuğum,

    Canını sıkan şeyin ne olduğunu bilemiyorum, ama insanları olduğu gibi kabul et, değişmelerini beklemek hata oluyor. Bu arada doğru bildiğin yolda ilerlemeye de devam diyorum.

    Umarım sıkıntın geçmiştir.
    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B22 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSEVİLAY
    BİYONİKKEDİ
    AGE35
    AKCAHAN
    NEŞELİ

    Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Yorumlarınızı okuyunca çok mutlu oldum iyi ki varsınız,bana moral verdiniz tekrar teşekkürler...> <$B 

    <$B22 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B22 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Bneye uzuldun bilemiyorum ama hepsi geciyor bundan eminim:)

    cok optum, sakin canini SIKMa HICBIRSEYE

    sevgiler,
    Banu> <$B 

    <$B22 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger evperisiylemiş…

    <$BSezgilerim de yanılmıyorsam birileri kalbinizi mi kırdı acaba?
    Eğer öyleyse; zaman zaman hepimizin başına gelir bu ve benzeri durumlar...
    Önemli olan vakit geçirmeden konuşmak ve anlaşmaktır diye düşünüyorum...
    Açık ve net olmak gerek diye düşünüyorum; olayları sıcağı sıcağına vakit geçirmeden çözmek de fayda var!
    Hayat sürprizlerle dolu, hiç ummadığımız anda ummadığımız şeylerle karşılaşabiliyor insan!
    Fazla da dert etmeyin bence; sizi siz olduğunuz için kabul eden insanlarla görüşün, böylelikle daha az sıkıntı çekersiniz emin olun...
    Sevgiyle ve de muhabbetle...> <$B 

    <$B23 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bhem moralin yerine gelmistir birazcik he`?? Cokmu korktun?? Pardon canim, niyetim birazcik degisiklik olsun dedim. Öptüm> <$B 

    <$B23 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBanu, teşekkür ederim, geçicek inşallah..

    Evperisi,sezgilerinde yanılmadın doğru:(Şu an sadece dert etmemeye çalışıyorum umarım başarırım...Bu arada hoşgeldin ve her zaman beklerim hep böyle canı sıkkın değilimdir:))

    Sevilay şaka yaptım, korktum ama o kadar değil.Henüz kalbim sağlam:)) teşekkür ederim...> <$B 

    <$B03 Aralık, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B11 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous ayhanbolak@yahoo.comylemiş…

    <$Bgoogle canım sıkkın diye yazdım.gerçektende canım çok sıkkın.siz çıktınız karşıma .ben de bir kaç kelime yazayım dedim.ama gördümki sizin canınız sıkılalı bayaa olmuş.bende şu an çok sıkkınım.neyse saçmalıyorum işte.her şey gönlünüzce olsun.> <$B 

    <$B29 Temmuz, 2007rihinde , <$BAnonymous dönayyyylemiş…

    <$Bbnde ayhan gbi googleden canım sıkkın die girdm ve karşma senn günlüğn çıktı ama bnde geckmşm:)bnmde canm çok sıkkın şu anda:(:( ne yapacağmı bilmiyorm bide geldimi herşey üstüste geliyor:( nese sewgyle kalnn hoşçakalın...> <$B 

    <$B03 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbende diğer insanlar gibi google canım sıkkın yazdım bu sayfa cıktı karşıma ama ınsanların itirafları samımı bende sıkkınım sıkılıyorum arkadaş oflasnda puflasanda nebiçim bir dunya ufff> <$B 

    <$B12 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous gökhan from antalyaylemiş…

    <$BgOOgle 'a canım sıkkın yazdım burası çıktı.
    CANIM SIKKIN..
    bu hafta bütünleme sınavlarım var.. hiç bişey çalışmak istemiyorum.. DUVARLAR ÜZERİME GELİYOR.. canım sıkılıyoo. içim bunalıyo.. öff off poff dierek bişe olmuyo..
    aklıma bir fikir geldi!
    şimdi gidim kahve yapim kendime :) belki sonra bi sigara yakarım, sonrada ders yapmaya devam ederim... güzel herşey çok güzel olacak.. byebye> <$B 

    <$B22 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Byha millet benim çok canım sıkkınnn ne yapacamı bilmiorumm.üstelik benim canımı sıkacak bi durumda yok offfffff ama gercekten kendimi kötü hissediorumm.belki sizede böyle oldugu zamanlar oluyordur> <$B 

    <$B27 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bcanım sıkılıo hatta sıkıntıdan patlıom ben ya......... buket....> <$B 

    <$B29 Ağustos, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbennnnnnnn.........................evet yaaa kesinilkle doğru kolaya kacmak herzaman insanı daha zora sokuoo...ben hayattan zevk alan mutluluğu yşam biçimi haline getiren biriydim artık öğrencilerim bile benii mutlu etmiyorsa ben acıncak haldeyimm.> <$B 

    <$B05 Ekim, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbende diğer bir kaç kişi gibi google ye CANIM SIKKIN yazdım burası çıktı vay be demek bayağı canı sıkılan varmış aslında sabrederek dertlerin üstesinden gelmek lazım ama insan bazen böyle oluyor herkes paylaşmış ben de paylaşayım dedim birazdan geçer zaten:) neyse bu blogun sahibi zeynep sende CANINI SIKMA derdini böyle paylaşmaya çalış ki içinde kalırsa seni yer bitirir Allah'a emanet ol> <$B 

    <$B10 Ekim, 2007rihinde , <$BAnonymous nazlıylemiş…

    <$Bherkesin sölicek bi sözü varmış senin yazdıklarına karşılık ama benim dilim tutldu ve sölicek kelime kuracak cümle bulamıyorum çünkü hissettiğin şeyleri bende hissediyorum canım hayat ama işte deyip tebessüm edip geçiyorum ben yaşama devam ediyorum kaldığı yerden> <$B 

    <$B15 Ekim, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bmutsuzum mutsuzum mutsuzum aşık olmak istiyorum biliyorum belamı arıyorum ama sıkıntıdan patlıyoruuuummmm neşeli ben-i geri istiyoruum.yardım ediiinn> <$B 

    <$B07 Kasım, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bşu an aynı halet-i ruhiyeye bende sahibim be zeynep ne yapacağımı bilmiorum allah hepimise yardım etsin .AMİN> <$B 

    <$B16 Kasım, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bzeynepcim boş ver yaa ben son birkaç gün içinde herşeyi kafama takmamam gerektiğini öğrendim boşver neolursa olsun hayat gülmeye değer umarım sanada gülmek çok yakışır hadi gülümse bakim

    sevgiyle kal canım...


    aslı> <$B 

    <$B25 Kasım, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbende canım sıkkın yazdım baktım herkesin canı sıkkınımış şu öss yedi bitirdi beni bi kazaniymcanım hiçbişeye sıkılmayacak gibime geliyo sende sıkılma zenocum öss den gıcık şey yoktur herhal:(((> <$B 

    <$B25 Aralık, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbugun bir ark üstüne çok gittim galiba annesı geldı şikayet etti ewdekılerle kawga ettık galıba artık ewe gıdemem slmlar...> <$B 

    <$B25 Aralık, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bneden bende herkes gıbı özgur deilim!!!> <$B 

    <$B29 Aralık, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bokuyuculara ve yorumculara merhaba
    ben çok hırçın ve alıngan karşımdakini tez kıran geliştirmiş oldugum güzel dostlugu bir anda silebilen birsiyim.
    aceba yaratılış özelligmi yoksa bir takım olgularmı oluştu bende
    yoksa bunalımdamıyım çıkışarayorum bulamadım kendi kendimi yargılayorum ama bir türlü karar aşamasına gelemdim canım ona sıkılıyor. lütfen yanlış yorumlamayın.saygılarımla> <$B 

    <$B03 Ocak, 2008rihinde , <$BAnonymous mutsuzylemiş…

    <$Bbenimde canım sıkkın paylaşacak kimsem yok bunaldım artık bu hayattan çoçuklarım olmasa biliyorum da> <$B 

    <$B29 Ocak, 2008rihinde , <$BAnonymous zeynepylemiş…

    <$Bsevgili zeynep bugün benimde seninki kadar canım sıkkın inşallah ikimizde mutlu oluruz iyi akşamlar..> <$B 

    <$B29 Ocak, 2008rihinde , <$BAnonymous zeynepylemiş…

    <$Bsevgili zeynep bugün benimde seninki kadar canım sıkkın inşallah ikimizde mutlu oluruz iyi akşamlar..> <$B 

    <$B12 Şubat, 2008rihinde , <$BAnonymous mervshhylemiş…

    <$Bbende canim sıkkın yazdım ve karşıma bu sayfa çıktı benimde canım çok sıkkın ama hayatın kanunu bu herzaman gülmüyoruz ama herzamanda üzülmeyeceğiz ya...> <$B 

    <$B07 Mart, 2008rihinde , <$BBlogger (((((YALNIZ&BEN)))))ylemiş…

    <$Bevet anldık hepninizin canı sıkkın ama neden sıkkın konuşunda rahatlayın canım sıkkın demeyle sıkıntılar geçmiyo bakın bana benim canım sıkkın neden eşim bana kafayı yadirtiyo sinir ediyo canımı sıkıyo bunalıma sokuyo ağlatıyo benım sonumu merak ederseniz tımarhanede olacağım bu erkekler hepmı böyledir ya bak 1 dakıkanın içinde hayatla olan butun bağlarımı kopardı dakıkada yo yo pardon sanıyede neyse buda geçecek yarın bide bakmışsınız onu çok sevdiğimi yazmışım hayat bu kadınlarda böyle galiba'''''> <$B 

    <$B25 Mart, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bhayat zordur be kardeşlerim hepinizin canı sıkkın ki ne yapacağınızı bilmiyorsunuz size bir tavsiye belki aramızda inançsız kardeşlerim olabilir ama ben yine de söylemek istiyorum canızın her skıldığı anda kendinizi dualara teslim edin o dualar sizin için indirilmiştir onlar herzaman yanınızdadır en teserli bir tavsiyedir bu.bundan sonrada derdinizi en yakın arkadaşınıza anlatın arkadaşlarınız size yardımcı olacaktır.besmele çekin ve şeytanı üzerinizden kovun çünkü canınızın her skıldığı an şeytan size kötü kötü vesveseler verecektir> <$B 

    <$B04 Nisan, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BYaklaşık 4 yıllık bi ilişkim vardı ilk aşkım ilk göz ağrımdı o.. çok seviyodum canımdan çok deli gibi sanki dünyada bi ben bede o vard. 4 yıl diyorum ama kış uykusuna yatan hayvanlar gibi hemen hemen yılın yarısını küs geçiriyoduk ama ne ben nede o bi başkasına bakmazdık.yada ben öyle zannediyorum. bugün 04,04,08: dün akşam 10 11 civarı. tel çaldı yabancı bi numara bu arada sevgilim telefonunu yanlışlıkla benim noya yönderdirmiş. açtım yaşlı bi amcaydı biraz konuşunca yanlışlık ortaya çıktı sevglilimin kütahyadaki nişanlısının babasıymış tabi bişey demedim adama sevgilime açtım konuyu kabul ediyo ama sen neden aldattın beni diyo... aldatmadığımamı yanıyım aldatıldığımamı..aksilik bu ya yarın sabah açıköğretim sınavları başlıyo gelde bu kafayla sınava gir can sıkıntısı bu işte Allah kimseye benim yaşadığım acıyı düştğüm duruma düşürmesin Efsane_38_18> <$B 

    <$B17 Mayıs, 2008rihinde , <$BBlogger zeynepylemiş…

    <$Bbugün benimde canım sıkkın hemde çok nette dolaşmaktanda sıkıldım canım sıkkın yazdım ve bu site geldi adaşımsın ya ilgimi çekti işte benim diyen insan bile bazen kendini ifade etmekte o kadar zorlanıyor ki bunları niye yazıyorum bilmiyorum ama artık birilerine bişeyler anlatmaktan çok sıkıldım değişik bi site insanlar hep aynı galiba ....> <$B 

    <$B10 Haziran, 2008rihinde , <$BBlogger merveylemiş…

    <$Bher zamanki gibi... yorgunum yine mutsuz umutsuz ne olduğunu bilmediğim bi his taşıyodum içimde bugün farkettim ki onu da kaybetmişim nerde diyorum nerde hata yapıyorum neden...tam acılarımı zorla da olsa unuturken neden VAZGEÇTİM ARTIK HANİ Bİ GELSEN DİYODUM Bİ GELSEYDİN KURTULURDUM BELKİ KİMSESİZLİKTEN AMA YOK OLMAK ANIDIR ŞİMDİ ! ANLADIM BOŞUNA ÇIRPINIŞLARIM SEN HİÇ YOKMUŞSUNKİ HİÇ GELMEMİŞSİN SADECE SANMIŞIM ...> <$B 

    <$B26 Haziran, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbenim de canım çooooooooooooooooooooooooooooooook sıkkın , ben de kızdım birilerine ...> <$B 

    <$B04 Temmuz, 2008rihinde , <$BBlogger HANDANylemiş…

    <$Büzgünüm hemde çooook. çok sıkıldım beni anlamayan insanlardan.....> <$B 

    <$B10 Temmuz, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbu gün canım cok sıkkındı. canım sıkılıyor yazdım googleye sizin link vardı tıkladım bir sürü yorum yazan olmuş. demek ki tek ben değilim canı sıkkın olan. Aslında vardır her derdin bi cıkışı bir aydınlığı bir baharı. Yakalamak mesele yada bekleyip görmek.> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bcanım sıkkın ya off :( nası geçicek bu sıkkınlık..> <$B 

    <$B08 Ağustos, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBenim de canım çok sıkkın hem de çok ... Aslında benimki gönül meselesi hem de hiç çözülemicek cinsinden ... :(> <$B 

    <$B14 Ağustos, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbenim canımda okadar sıkkın ki kimseye derimi analatamıyorum aslında konusmak istıyorum sorunumu paylasmak istıyorum ama anlatamıyorum hersey sanki bogazımda dügümlü? kısaca anlatıyım belki beni anlayan biri cıkar ben nişanlıyım ve ne yazık ki bi kaynananm var ve ben onu sevmiyorum oda cok güzel oyun onuyo oglugun yanında bana melek gibi gözukuyo ama aslında öle degil tatlı diken derler ya aynen öle işte oyuzden onu sevmiyorum ama bunu tabiki nişanlıma söleyemiyorum cunku annesini cok sewıyo ve annesini sevmedigimin farkında oldugu için bu olay onu cok üzüyo ne yapmam gerekiyo bılmıyorummmm ben ama cok canımı sıkıyo bu saf şeytannnnnnnn:(:(:(> <$B 

    <$B15 Ağustos, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bßenimde b0Ş KaLdığım çoğu zaman canım sıkılır aslında bazen boş kaLmadığımdada sıkıLmıyor deilim Artık hiç bişeyden eskisi kdr zevk almadığımı farkediorum Ama bazı şeyler Kfaya takmaya deymior bu yüzden canımızı sıkacak şeylerden kurtuLmaLı o An Canımız ne İstiorsa onu yapmaLıyız En önemLisi hayaL etmeliyiz!!> <$B 

    <$B10 Eylül, 2008rihinde , <$BAnonymous aynurylemiş…

    <$Bburdaki birçok kişi buraya google'a cnm sıkkın yazarak gelmiş.. bnde bunlardan birisiyim.. ama yazıların hepsini okuyunca bi gülümseme geldi içimden çünkü düşünsenizee burdakii herkes farklı yerlerden ve birbirlerini tanımıolar..ama herkesin tek bağdaştığı bi konu var..(sıkılan can) bazılarıı nedenini bile bilmeden sıkılıoo ve aklına o an ne geliosa yazıoo..bazıları nedenini bilioo ama çare bulamıo.. buraya ölesine giripte bir iki cümle yazanlar dertlerini başkalarına anlatamadıklarından içlerndekini buraya dökmüş ve gerçkten işe yaramış sanırım.. çnkü bn btn hissettiklerimi buraya yazınca gerçekten çok rahatladım.. hayatta mutlu olmaya değecek o kdr gzl anlar ve şeyler var kii... herkesn yüzünde kçk bi gülümseme olması dileğiyle.. ( fazla cnm sıkkınmış galiba. çok uzatmışım.. :D)> <$B 

    <$B27 Eylül, 2008rihinde , <$BAnonymous ADEM EVCİylemiş…

    <$Bmrblr bende burdaki bi çok insan gibi gogle canım çok sıkkın yazdım ve karşıma bura çıktı,haytımızda her zaman sıkılıp,bunalacamız zamanlar olacak,galiba o günlerden biride benim için bugün,anlatmak istedigim çok şey var ama,neyse canı sıkkınlara neşeli ve mutlu günler dilerim,herşey gönlünüzce olsun.ADEM EVCİ> <$B 

    <$B27 Eylül, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbenim canım sıkkın değil ben çok mutluyum çoook :(> <$B 

    <$B05 Ekim, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbenim de canım çok sıkkın neyle uğraşsan nafile verilen mücadele var mı bir hiç mi bilinmez ama hakkaten bazen altından kalkamadığımı hissediyorum bunu biraz da inatçı yanlızlığımıza bağlıyorum ya da çoklarda biz hiç yokuz aslında> <$B 

    <$B05 Ekim, 2008rihinde , <$BBlogger bulamadımylemiş…

    <$BSelam, ben de canı sıkkın olanlardanım.Yani yanlız değilsiniz ben google'a canım çok sıkkın yazdım çıkmaz dedim ama çıktı şimdi ne yazsam nafile.Az önce yani canım çok sıkkınken yazdıklarım yaptığım küçük ama benim için çok büyük bir hata yüzünden silindi şimdi ilham perimi bekliyorum:D> <$B 

    <$B10 Ekim, 2008rihinde , <$BBlogger mustafaylemiş…

    <$Bofffff 18 yasında üniversite öğrencisiyim hayatımda ilk defa aşık oluyorum çok kötü bi şey 20 gün oldu kızı tanıyalı ama hiç bişey iyi gitmiyo bu süre içinde üniversiteyi terketmeyi bile düşümdüm ama olmadı herşey çok rezil hayattan zevk almaz oldum imkansız bir aşk işte tek sorun benim alevi olmam ve bu sorun onun ailesinden kaynaklanıyomuş çok canım sıkkın bu saatten sonra benden 1 halt olmaz> <$B 

    <$B14 Kasım, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBende google ye canım sıkkın yazanlardanım... yazdıktan sonra anladım ki canı sıkkın olan bir tek ben değilmişim...> <$B 

    <$B15 Kasım, 2008rihinde , <$BAnonymous adı bitmişşşşşşylemiş…

    <$BALLAH'IM bana yardım et birine aşıktım 7 yıldan beri.. ama iiki bitti dedim artık aşık deildim...
    şimdi ise eni birine aşık oldum çıkıoruz ama şu sıralar bana çok soğuk davranıyor her gün alıyorum ama yeter artık alamak isstemiorum çok acı çekiorum... yardım edin artık acı çekmek istemiyorummm> <$B 

    <$B19 Kasım, 2008rihinde , <$BAnonymous özlemmmmylemiş…

    <$Bvalla benimde canım çok sıkkın ne yapacağımı bilmiyorum yaşamöa sevincim gitti eşimle aramda uçurumlar var beni anlamıyor sürekli eleştiriyor ve artık ne yapacağımı bilmiyorum eşimi çok seviyorum ama eleştirilerden artık çok bıktım ne kadar yaklaşmaya çalışsamda aramıza her defasında bir duvar örüyor en iyisi bu dünyada yaşamamak her günüm cehennem tadında mutlu değilim üstelik ilk gün bile mutlu olmadım her zaman eve karışan bir kişi var ve beni artık çok sıkıyorlar ana oğul bunaldım artık sadece sizlerle paylaşmak istedim etrafımda hiç arkadaşım yok olanlarda artık yanımda değil:((((((((> <$B 

    <$B20 Kasım, 2008rihinde , <$BAnonymous cücüylemiş…

    <$Bhey canı sıkılan arkadaslar benım canım sıkıldıgı zamanlarda en cok sevdıgım kısıyı ve onunla gecırdıgım anları dusunuyorum gecıyo sız de öle yapın benım canım sıkılsa da o benım canımı sıksada ben onu cooooookkk ama coookkk sevıyorum ona olan sevgım öle buyuk kı canımın sıkılması onun yanında devede kulak canım sevgılım balım herseyım küçük kulaklım senı sevıyorum.> <$B 

    <$B10 Aralık, 2008rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Byav ne bilim kardeşim canım öyle bi sıkılıyorki,ana okuluna giden kardeşim biraz bollaştır diyor(ANLAMIYOR BU YAŞTA)bugun bayramın 2 ci gunu saat 02.05 gece...kıymalı yumurta yedim fayda edmedi,baklava yedim olmadı,çikolata yedim olmadı,elma ve mandalina ydim olmadı...ulan bir yerde bir eksiklik var ama..Bi turlü çözemiyom,sigara içiyom olmuyo,mynet hokey,batak oynuyom olmuyor...babamla tartışıyom yine olmuyor,kahvede yaramıyor,,,zaman hele hiç geçmiyo...bide buse ne ilk defa (BIYIK BIRATIM)belki onun etkisi...en iyisi yabancı dizi izlemek(4400,HEROS,KYLE XY,JERİCO,X FİLES,ANGEL,BUFY,LOST,PREaSEON BREAK,FARSCaPE,super man,terminator dizisi,quantum leap,JOURNEYMAN,SON ÇATIŞMA DUNYA,EUREKA,LOST ROOM FOLLIN,SURFACE,FİRTFLY,BİONİC WOMAN,FRİNGE,CARNİVALE,CHARMED 3 CADI,,TRUE BLOOD,BATTIS GALACTİKA,STARGATE SG1,,MUTANT X,,THRESHOLD,..EN GUZELİ FARSCAPE,DEGİŞİK,,...HERKEZE TAVSİYE EDERİM..BOYLE SIKICI ZAMANLARDA DİZİ İZLEYİN YABANCI DİZİ,,,BENDE GOOGLE YAZDIM CANIM SIKILIYOR DİYE...DEGİŞİK BİŞE BEKLERKEN BURA ÇIKTI ..NE GARİP...BİLİYOM BOŞ BOŞİ YAZIYOM..ÇOK APTALCA OLDU...NE YAPALIM CANIIM SIKILIYOR İŞTE..ACABA BENİM YAZILARIMI SONUNA KADAR OKUYAN ÇIKACAK MI...OKUYAN OLURSADA DAHA 3 CUMLEDE KAFAYI YER..VE CANI İCE SIKILIR HATTA BANA KUFUR EDER...BENDE ZATEN GICIK OLSUN DİYE YZIYOM...SBAH OLSADA KOŞUYA GİTSEM BARİ SABAH SABAH GUZEL BAYANLAR CIKI ADAM KARŞISINA..BELKİ (BIYIKLARIMI )(^-^) BEGEN BİRİ ÇIKAR...NE KADAR APTALCA DEGİL Mİ...EN İYİSİ BU KADAR YZIM..DAHA FAZLASINI KİMSE OKUMAZ ÇÜNKÜ...LOBİX3@HOTMAİL.CO> <$B 

    <$BYorum Gönder