<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Mart 29, 2006

Güneşimiz tutuluyor...

Ha tutuldu, ha tutulacak derken işte o an geldi.(elime bi röntgen filmi aldım onunla izliyorum bu arada)..Günlerdir yazılı ve görsel basın bu doğa olayından bahsediyordu. Bunun yanında deprem olucak söylentileri de tavana vurdu.Birçok yerli ve yabancı bilim adamı, meraklı tam tutulmanın izlenebileceği yerlere gittiler.Tüm bu olanlar içinde ben ne düşündüm biliyor musunuz, tutun ki olmadı beklenen, vazgeçti canım tutulmaktan, şaka yaptım naniiik diyiverdi güneşimiz.Olası bişey değil ama asıl o zaman ortalık amma karışırdı değil mi?Ne gariptir buna benzer bir rüya gördüm ve açıkçası rüyamda çok korkmuşum ter içinde uyandım.Bütün gezegenler, yıldızlar , ay gökyüzü karmakarışıktı ve büyük bir uğultu vardı gökyüzünde.Yıldızlar birbiriyle çarpışıyor, patlamalar oluyordu ve insanlar çaresiz, korkmuş bi şekilde bekliyorlardı.Hele o seslerin korkutuculuğu hala aklımda.Bu rüyayı yaklaşık 1 ay önce görmüştüm tutulma filan gündemde değildi...
Pardon kaptırdım kendimi rüya olayına:) Sonuçta şu sıralarda güneşimiz tutuluyor ve umarım söylentiler asılsız çıkar.Unutmamalıyız ki deprem kuşağında bir ülkeyiz ve her an deprem olabilir, tutulma tetikler mi onu gerçekten bilemiyorum.Önemli olan deprem gerçeğiyle her zaman karşılaşacağımızı bilip ona göre binalar yapmak...Bilinçli olmak...

<$5orum:

    <$B29 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger aquaylemiş…

    <$Bsenin de 6.hissin kuvvetli benim gibi :)> <$B 

    <$B29 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BDüşünmemeye çalışıyorum ama çok korkuyorum ben depremden Zeynep. Bin türlü şey geliyor aklıma:(> <$B 

    <$B29 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Baqua, 6. his mi bilmiyorum ama rüyalarım garip ve çok uzundur.Ve ben nedense rüyalarımın çok etkisinde kalırım ve bazılarını yazarım.Gördüğüm bazı rüyalar da kelimesi kelimesine gerçek oluyor o yüzden kötü rüya gördüğümde çok korkarım maalesef...

    Annelog,depremden korktuğum kadar hiçbirşeyden korkmam biliyor musun.İzmir de geçen yıl 17 ekim de başlayan deprem fırtınası kabus gibiydi ve ben neredeyse çıldıracaktım o dönemler hiç bitmeyecek ve sürekli büyüklüğü artıcak gibi geliyordu. Bir deprem uzmanı olup çıktım tabiri caizse.Bu konuda ne varsa okudum ve hala okuyorum..> <$B 

    <$B30 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous ipekyoluylemiş…

    <$Bzeynepçiğim selam......bizde dün çoluk çocuk elimize aldık röntgeni muhteşem doğa olayını izledik...Allah kötü olaylardan saklasın.......99da yaşadıklarımız tekrarlanmaz inşallah> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BGreat site lots of usefull infomation here.
    »> <$B 

    <$BYorum Gönder