<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Mart 15, 2006

Kış giderken..





Kış gitti gidiyor derken, bu yılın örgü faslını kapatayım dedim blogda.Tabi belli olmaz bakarsınız yine eklerim yazılarıma .Şu resim ekleme konusunda hala bilmediklerim var.O yüzden resim eklemek bana işkence gibi geliyor ve yapabildiğim bu kadar diyorum:(

Bu kazaklar oğluşuma ördüklerim.Yeşil sarı olan örneği çok seviyorum,ekoseli bir kumaş gibi oluyor.Kahve kazak da özel sipariş benim hayvan sever oğluşdan. Atkı da kızıma sürpriz olarak başladığım ama bitmeden yakalandığım bir örgü oldu:) Yapılışı çok kolay ve evde kalan artık yünleri değerlendirmek için ideal...

<$15orum:

    <$B15 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$Booo bir atkı manyağıyımdır ben biliomusuun .Nefis olmuşlar.ekose görüken kazak çok güsel.Yakın olsak isterdim hemen yüzsüzce.ehi ehi.> <$B 

    <$B15 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BHIMMM...Demek o atkı öle örülüyo ben şişle sanıyordum...Renkler çok uyumlu...Harika..Ne deyyim..> <$B 

    <$B15 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BHepsi çok güzel de atkıya bayıldım:) Ellerine sağlık Zeynep, güle güle giysinler.> <$B 

    <$B16 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Hanifeylemiş…

    <$BOrguler cok guzel, ozellikle eski postlardan birinde gordugum sapka ve buradki atki. Ellerinize saglik..> <$B 

    <$B16 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Bbenimde elimde hala battaniyem surunuyor, guya bu kis bitirip ortunecektik:) masallah valla ne guzel bitirmissin hepsini, ellerine saglik> <$B 

    <$B16 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous yteylemiş…

    <$Biki gündür mesaj bırakmaya çalışıyorum.Sanırım başaramadım önce ziyaretiniz için teşekkür ederim.anladığım kadarıyla örgüde iyisiniz ellerinize sağlık> <$B 

    <$B16 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBiyonikkedi, atkıyı ben de çok seviyorum, nerede değişik bir örnek görsem anten kesiliyorum ve hemen hafızama kaydediyorum. Bu arada istediğin kazak olsun vermez miydim hiç:)))> <$B 

    <$B16 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bage35, aslında şişle de yapılabilir ama çok fazla ilmek atmak gerektiğinden, tığla yapmayı tercih ettim,renkler konusuna gelince kız çocukları ya da bizim gibi büyük kız çocukları(35 ve üstleri) da böyle renklere bayılıyoruz...> <$B 

    <$B16 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAnnelog, teşekkür ederim:)Sen de atkı sevenlerdensin anlaşılan:))

    Hanife, hoşgeldin teşekkür ederim.Örgülerimi takiptesin anladım, beğendiğine de sevindim:)

    Banu,Hadi bitir artık battaniyeni, bak daha neler örücezzz:)

    yte,hoşgeldin:)ziyeretçi defterime yazmışsın ama bir türlü onaylıyamadım problem oldu. Ama iyi ki buraya da geldin..> <$B 

    <$B17 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BYaw Zeyno sen bu örgü işinde baya iyiymişsin arkadaşım. Bak Haziran itibari ile Tuzla' da başlayacak kursumuzda seni de örgü alanında öğretmen olarak atıyacağım ona göre :)) Bu arada atkının renkleri bir harika.
    Öptüm
    Gülçin> <$B 

    <$B17 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous baharl@ylemiş…

    <$Bçok güzel olmuşlar ben atkıyla fareli kazağı beğendim ençok. Ben de güzel örerimde vakit bulamıyorum artık. Oğluşunuzla size selamlar> <$B 

    <$B18 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous ipekyoluylemiş…

    <$BSEVGİLİ ZEYNEP HANIM BELKİ GÖRMEYECEĞİNİZİ DÜŞÜNEREKTEN BURAYA YAZAYIM DEDİM....HAYALLERİNİZDEN VAZGEÇMEYİN ADLI YAZINIZA İLK BAŞTA YORUM BIRAKTIM SONRADA BURAYA...Bİ ORDAKİ YORUMU OKURMUSUNUZ RİCA ETSEM> <$B 

    <$B18 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili Gülçin, hoşgeldin sayfama:) Övgülerin için teşekkürler. Biliyor musun aslında el sanatları , el işi çok ilgimi çeken bir konu ve bu konuda bildiklerimi öğretmeyi de seviyorum.Öğretmen olabilmeyi çok isterdim ama galiba tren kaçtı benim için...Ama böyle övgüler devam ederse yaptıklarımla ilgili bir blog daha oluşturabilirim belki:))> <$B 

    <$B18 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili baharl@, teşekkür ederim selamnı aldık , bizden de size selam ve sevgiler yine beklerim...> <$B 

    <$B18 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili İpekyolu, iyi ki uyarmışsın çünkü geçmiş yazıların yorumlarına pek sık bakmıyorum ve kimbilir ne zaman görücektim. Tabi ki alabilirsiniz yazıyı .O yazının yorum kısmına açıkladım okuyabilirsin:))> <$B 

    <$BYorum Gönder