<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Mart 02, 2006

Patlamış mısır sevenler buraya...



Patlamış mısırı sevenlerdenseniz, bir de böyle deneyin. Tarif, Tuz ve Biber den alınmadır.Biz çok sevdik, belki siz de seversiniz:) Tarifi aynen http:// tuzvebiber.blogspot.com/ dan aynı şekilde geçiriyorum.Sadece fotoğraflar bana ait.

Malzemeler:Patlamış mısır1/2 Su bardağı şeker1 tatlı kaşığı vanilyaYapılışı:Geniş bir teflon tencerede yarım su bardağı şekeri karamelize edip vanilyayı ekleyelim ve hemen, sıcaklığını kaybetmeden patlamış mısırları ilave edelim ve şekerin mısırlara bulaşması için hızlı hızlı karıştıralım.Ben bir avuç dolusu mısırı patlattıktan sonra yarım su bardağı şeker kullandım. Şekerin yoğunluğunu tercihinize göre ayarlayabilirsiniz. Mısırların üzerindeki şekerler ılındıktan sonra yiyebilirsiniz.

İşte, oğlum da karamelle bütünleşmiş mısırı böyle mideye indirdi:))

<$13orum:

    <$B02 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Bbende genelde patlamis misiri cikolatayla yerim, inan cok enfes oluyor, once cikolata atiyorsun agzian sonra patlamis misir(crunch gibi oluyor ayni:))> <$B 

    <$B03 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bhmm canim cekti, bende yapmaya gidiyorum.> <$B 

    <$B03 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BMısırlar birbirine mi yapışmış? Bana mı öyle geldi? Enteresan bir tarif bende bir deneyeyim bu hafta sonu

    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B03 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BHiç böyle denemedik biz, haftasonu yapayım. Oğlun belli ki çok sevmiş, değil mi?:)> <$B 

    <$B03 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBanu, ben de merak ettim şimdi, bir de çikolatayla deneyelim:))> <$B 

    <$B03 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevilay, Neşeli, Annelog gerçekten biz çok beğendik, siz de denerseniz sonuçlarını bilmek isterim, beğenip beğenmediğinizi merak ediyorum:)))> <$B 

    <$B03 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNeşeli, evet mısırlar birbirine yapışıyor.> <$B 

    <$B03 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BNe güsel bi günde geldi bloguma bu zeynocuk.Keşke gelirken mısırda getirseymiş.Tabii oğluşundan kalırsa.> <$B 

    <$B05 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBiyonikkedi,hoşgeldin sen de ve her zaman beklerim.Patlamış mısırlara gelince, oğluşumdan kalmadı haklısın ama yine yaparım ben senin için:))> <$B 

    <$B06 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bseni sobeledim, konuyu benim sayfamda bulabilirsin> <$B 

    <$B06 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous Beyhanylemiş…

    <$BBen de çok severim şekerli mısırı ama bu tarifi hiç duymamıştım,deneyeceğim.Bloğuma yazdığınız yorum için teşekkürler.> <$B 

    <$B06 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger anemonylemiş…

    <$BÇok enteresan ben bilmem bu derece farklı şeyleri umarım etrafı batırmadan becerebilirm yapmayı :) Sevgiler...> <$B 

    <$B08 Nisan, 2006rihinde , <$BAnonymous dileksylemiş…

    <$Bbende çok merak ettim mısır hastası biri olarak bunu denemeliyim www.blogcu.com/dileks> <$B 

    <$BYorum Gönder