<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Mart 23, 2006

Şu Japonlar...

Ben izleyince çok şaşırdım. Bakalım siz neler düşüneceksiniz???http://www.albinoblacksheep.com/flash/fold.php tıklayın bakalım yorumlarınızı bekliyorum.

<$12orum:

    <$B23 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger anemonylemiş…

    <$BÜst üste kaç kere izledim ama yapabilirmiyim bilmiyorum. Gerçekten çok enteresan, adamlar oturup nelere kafa yoruyorlar ya. Böyle ilginç şeyleri bulup bizimle paylaşman dileğiyle...Sevgiler.> <$B 

    <$B24 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Bben bunu denemeye gidiyorum simdi Zeynep'cim:) gerci biz genelde tisortleri bile askiya asiyoruz ama bi kosesinde dursun aklimin ogreniyimde, anneme satarim belki:)> <$B 

    <$B24 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous ipekyoluylemiş…

    <$Bzeynepciğim beni hiçbir zaman yanlız bırakmadığın için ve sık sık ziyaret ettiğin için minnettarım sana...japonlara gelince çok çevik hareket ettikleri için benim o katlamayı yapmam imkansız ama süper katlanıyor çamaşırlar..Bu arada asmalı konak forumda modarötörlük yaptığımdan bazen aksatabiliyorum ziyaretlerimi hoş gör> <$B 

    <$B24 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous şafakylemiş…

    <$Bhayatta beceremem herhalde.ama seyretmesi bile keyifli.> <$B 

    <$B24 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bohh iyi bende hep bir kolay yolunu ariyordum, su esyalari hemencik katlayip yerine koymak.

    Selamalr> <$B 

    <$B24 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBu katlama işini bende iyi beceririm ama böyle değil benim tarzım. Bu tarz son derece düzgün oluyor. Eve gi
    dince hemen denemeli.

    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B24 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous turkankaylemiş…

    <$Bsüper valla... :)))> <$B 

    <$B24 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAnemon,
    Banu,
    İpekyolu,
    Şafak,
    Sevilay,
    Neşeli,

    Arkadaşlar ben iki denemeden sonra becerebildim, çok zor değilmiş.Erkek kollu atletler için ideal bir katlama oluyor...

    Turkanka, hoşgeldin her zaman beklerim...> <$B 

    <$B25 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BZEYNOO;ben bunu 1.5 yıl önce kızkardeşimden izlemiştim,ve o günden beri hep bööle katlıyorum,süpper kolay,pratik,ve önüme gelen herkese de öğretiyorum"bi tişört getirir misin"diyorum,japonun yaptığı gibi konuşup sulandırıyorum,rezil olcek şincik biyonik diye bakıyolar önce eğlenerek,ve tatatataaam oha falan oluyolar,kal geliyo,ilüzyon,sihir izlemiş gbi oluyolar.ehi ehi ehi> <$B 

    <$B25 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger semraylemiş…

    <$BVideoyu izleyince hemen bir tişört alıp denedim. Gerçekten çok pratik ve ayrıca düzenli duruyor. Teşekkür ederim bu görüntüyü bizimle paylaştığın için. Sevgiler.> <$B 

    <$B25 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BÇook güzelmiş yavv> <$B 

    <$B25 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBiyonik, yöntemini çok beğendim aklımda olsun ben de bu şekilde öğretiyim azıcık havaya girelim hi hi hi:)

    Semra,beğendiğine ve uyguladığına sevindim..

    Age35, güzel valla dediğin gibi:))> <$B 

    <$BYorum Gönder