<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Mart 06, 2006

Yoğun ama güzel bir hafta sonu...


Hafta sonu gerçekten yoğun oldu ama güzeldi.Cumartesi, ayda bir aksatmamaya çalıştığımız kızlarla buluşma günümüzdü. Kızımın sınavı olduğu için oğluşumla düştük yollara.Bana tam bir beyefendi gibi eşlik etti yol boyunca.Açıkçası, huysuzluk yapar diye düşünmüştüm ama hiç huysuzluk yapmadı. Hava çok güzeldi ve vapurla karşıya geçmek onun da hoşuna gitti.Kızlarla yine çok hoş vakit geçirdik. Akşama doğru babamız ve kızım bizi almaya geldiler, oradan da resimdeki yakışıklının ilk doğumgününe davetliydik. Bu yakışıklı anne ve babasına çok uğurlu geldi,doğar doğmaz onları güzel haberler bekliyordu, yaşamlarında önemli ve güzel değişimler oldu.Güzel bir doğumgünü partisiydi, annesinin kucağında neşe saçıyordu olanlardan habersiz ve tüm aile biraradaydık.Eve de çok geç saatte döndük.Dolayısıyla tüm cumartesi ev dışında geçmiş oldu.Ben haftalık temizlik, toparlama işlerini Cumartesileri yaptığımdan(Cumartesileri büroya gitmiyorum) tabi tüm işler, Pazar gününe kaldı.
İşte bu yüzden Pazar günüm tam anlamıyla işlerle geçiverdi.Oğluşumu baskete babası götürdü ben yoğunum diye.Ve babaannemiz de sürpriz yapıp halamızla baskete , oğluşumu izlemeye gittiler.Veee canım oğluşum maçta 2 basket atmış, çok gururlanmışlar hatta babaannemizin gözleri yaşlanmış.Tabi ben de evde bu haberi duyunca tüm yorgunluğum uçtu gitti.Babamız bir basket anını da kaydetmiş, defalarca izledik. Becerebilirsem bu görüntüleri koyucam bloga sonraki günlerde.Ve tüm Pazar günümüz neredeyse oğluşumun ileride çok başarılı bir basketbolcu olma hayallerini dinlemekle geçti:)) Dilerim hayallerin gerçekleşir canım oğlum:))

Sevilaycım beni sobelemiş, en kısa zamanda yanıtlıyorum:)

<$10orum:

    <$B07 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BNe güseeel.İnşallah sende ilerde ibrahim kutluayın annesi gibi"pek söz dinlerdi canım ooluuuuuuuuuuuuuum" dersin ha Zeyno?
    Bak bu işin başarısı şimdiden üstünü kirlettiğinde bağırmamaktan geçiyor.Aynen reklamdaki anneler gibi mal mal sırıtmalı"ne de güsel kirlenmişsin"bakışı atmalısın.
    Foto daki doğumgünü bebişi de.Anne rolündeki sen misin?Gerçek annesimi?
    Meraklımıyım,ne merakı yaa,nerden çıkartıyorsunuz alalaaalaaa.> <$B 

    <$B07 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBiyonikkedicim, inşallah. oğlum zaten o reklamı bana koz olarak kullanıyor üstünü kirlettiğinde.ben de ses çıkarmıyorum.
    Resimdeki anne de gerçek anne, ben değilim yani:))> <$B 

    <$B07 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous .::ilgün::.ylemiş…

    <$Bevet gercekten cok guzeldı dogumgunu..nıce yıllara cagan bey =) ha bu arada bıyonıkkedı ablacım o ıbrahım kutluay dııl mehmet okur.. =)kardesım ona tapıyor neredeyse..( gercı ıbrahım kadar ıyı olsa da bıze yeter)=)> <$B 

    <$B07 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bmerhaba .ben hala güzel hala::))))ogüşüm basket atığında bende ağladım itiraf ediyorum.aramızda kalsın:)))))> <$B 

    <$B07 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous şilaylemiş…

    <$Bmerhaba.ben şila.karşıyakanın en güzel kızı:)çağan yakışıklı biri ama benim resmim neden yok burada:((((> <$B 

    <$B08 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Bne guzel gecmis boyle..imrendim valla..> <$B 

    <$B08 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BÇok hoş. Okuduğumda kendi günlüğümü okur gibi oldum. Oğluşu öpüyorum. Benim ki de yüzmeye gider haftasonları ve geçtiğimiz haftasonu, yoğun geçirdiklerimizdendi ve de bloguma eklemiştim. Günün kutlu, yuvan huzurlu olsun. Sevgiler.> <$B 

    <$B08 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BŞilacım sana mahcubum ama en güzel yazı seninki olucak bak sabret...

    halamız senin de ağladığını bilirim beeen:))

    Akcahan ne güzel çocuklarımız var gurur kaynaklarımız öyle değil mi:))> <$B 

    <$B08 Mart, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bbanucum seni unuttum sanma..en kötü günümüz böyle olsun..biz de sana az özenmiyoruz yani..> <$B 

    <$B13 Mart, 2006rihinde , <$BAnonymous ipekyoluylemiş…

    <$Bsayfanıza yiğenim ecemden atladım...gerçekten sizinde blogunuz çok güzel....sevgiler> <$B 

    <$BYorum Gönder