<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\07519222129\46blogName\75Zeynep\47in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\46publishMode\75PUBLISH_MODE_BLOGSPOT\46navbarType\75BLACK\46layoutType\75CLASSIC\46searchRoot\75http://zeynogun.blogspot.com/search\46blogLocale\75tr_TR\46v\0752\46homepageUrl\75http://zeynogun.blogspot.com/\46vt\0754594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Nisan 04, 2006

Ailecek krizdeyiz..Tatlı krizi ve tembel pastası...




Bize bi haller oldu, ben bir pastane işletmecisine dönüştüm, ev halkı da doymak bilmeyen müşterilerime.Allahım son bir haftadır inanılmaz tatlı, pasta, kurabiye tüketiyoruz.Yemek yapmaktan önce bugün hangi pastayı, hangi tatlıyı hazırlasam diye düşünür oldum.Kalorimize kalori katıyoruz ama evde babamız hariç hepimiz yediğimizi inkar ediyoruz, gerçi ben de aldım bir iki kilo da çocuklar hala zayıflık abidesi.Bilmiyorum bu tatlı krizleri bitene dek ne halde olucaz, dilerim obez bir aile yaratmıyorumdur şu an.(Oğluma gerekiyor aslında)Neyse efendim hergün fırın çalışmasın değil mi ama, biraz da fırınsız tembel pastası yapayım dedim ve yine 1 saat içinde yerinde yeller esti.Daha önceki tarihlerde çektiğim fotoğraflarını koyuyorum.Mutlaka deneyin derim çok hafif ve kolay hazırlanan bir tarif.

1 adet iki veya üç katlı sade pasta altı
1 paket krem şanti
1 paket çikolatalı biskrem bisküvi
süt
Çok az şekerli,istenirse granül kahveli su.

Krem şantiyi tarifindeki gibi hazırlıyoruz, ayrı bir yerde biskremlerimizi toz şeker kıvamına gelinceye dek rondoda karıştırıyoruz.Sonra bu biskrem tozunu krem şantimize kaşıkla yediriyoruz ve kenarda bekletiyoruz.Bu sırada pasta altımızın tabanını şekerli suyla ya da neskafeli şekerli suyla ıslatıyoruz.Arasına beklettiğimiz biskremli şantiyi sürüyoruz(Bu krema harika, kaşık kaşık yedim bu arada)sonra pastabanın üstünü kapatıp aynı işlemi tekrar ediyoruz.Üstü tamamen kremayla kaplanıyor. Tavsiyem bir iki saat bekletilip yenmesi ama siz dayanamayıp hemen de yiyebilirsiniz:))

<$18orum:

    <$B04 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Barkadaşlar üstelik ben bir diabet adayıyım.Ailemdeki herkes şeker hastası neredeyse ve ben belki de ileride yiyemeyeceğim tatlıların acısını çıkarıyorum ki aslında bu kaçınılmaz diabeti sadece yakın zamana alıyor...> <$B 

    <$B04 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger anemonylemiş…

    <$BAman dikkat et zeynocum bu yaşlarda sper almalısın ama pastalar öyle bir lezzet ki okumak bile yetiyor, sana hak vermiyor değilim ama sen, ben ve benim gibileri dinleme :) Sevgiler> <$B 

    <$B04 Nisan, 2006rihinde , <$BAnonymous İPEKYOLUylemiş…

    <$Bzeynepciğim ben bu pastanın tarifini ilk duyduğumda hadi canım biskrem içinde nasıl olur diye düşünmüştüm ama gerçekten dediğin gibi pastayı bırak kremasını ye....tabi fazla kaçırıncada insanın içini bayıyor ama çok lezzetli......> <$B 

    <$B04 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger Mutfakta Zenylemiş…

    <$Bah zeynep ne bu tatlilardan çektigimiz? ben olabildigince evde yapilmis ve dogal lezzetler kullanilmis olanlari tercih ediyorum (son yazida da zaten öyle bir kek ve keki süsleyen çilek sosunun tarifini vermistim)
    ah ki ne ah!
    tijen> <$B 

    <$B05 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BOf ben şimdi öğlen vakti bi simit bi ayranla idare etmeye çalışırken nerden çıktı şimdi bu pasta...Hemen denenicekler listesine alındı..> <$B 

    <$B05 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bayy canim pasta cekti simdi!!!
    Ellerine saglik cok lezzetli görünüyor, aman dikat et, kilo cabuk aliniyor ama vermek cok zor:))

    Selamlar> <$B 

    <$B05 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAnemon,dikkat etmeliyim doğru söylüyorsun çok abarttık offf> <$B 

    <$B05 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bİpekyolu, ben de krema konusunda tereddüt etmiştim ama bayıldım demek ki önyargılı olmamak lazımmış.> <$B 

    <$B05 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BMutfakta zen, hoşgeldin ve iyi ki geldin bloguma.Ben de sana uğradım. Hemen sayfanı linklerime ekliycem. Yine beklerim> <$B 

    <$B05 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bage35,sana da bir dilim uzatmak isterdim keşke yakınlarımda olsaydın.Ama denemeni tavsiye ederim, pişman olmayacaksın, hem çok az zaman alıyor hazırlaması hem de müthişşş

    Sevilaycım sana da yollamak isterdim.Kilo olayına gelince şimdilik zorlamıyor ama yaş ilerledikçe bu durum böyle kalmayacak biliyorum ve belki eski fotoğraflarıma bakıp ah ah ne zayıfmışım o zamanlar diyeceğim inşallah olmaz öyle bi durum..> <$B 

    <$B05 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$BBende bayilirim aksam yemeginden sonra soyle kahve-cay esliginde bol kremali pasta-tatli yemeye, yemeyince eksiklik hissediyorum resmen :)

    Bazen olur oyle tatli krizleri, demek ki seker eksikligi varmis vucudunuzda diyelim :)

    Zeynep abla'ninda dedigi gibi benimde baba tarafinda var seker hastasi, kan tahlili yaptirdim gecenlerde birsey cikmadi cok sukur ama doktor dikkat etmem gerektigini soyledi, bir de az et yemem gerektigini :)

    Coook kocaman sevgiler,
    Banu> <$B 

    <$B05 Nisan, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BYaaa süper birşeye benziyor. Ah şu diyetisyen derdim olmayacaktı da hemen uygulayacaktım ben şunu. Kızoşumda bayılırdı. Nisan' ın ikinci yarısına erteleyeceğim hevesimi.

    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B06 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BÇok güzel görünüyorlar> <$B 

    <$B06 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BDeneyeyim ben bu pastayı, ben de yemekten önce bu tip şeyleri düşünüyorum.
    Bu arada Sobeeee!> <$B 

    <$B06 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBanucum demek hepimizde var şu tatlı krizleri, ben de sadece ben çok krizdeyim diye düşünmüştüm. Bir de tahlil ben de yaptırıyorum ara sıra ve hep sınırda çıkıyor. Dikkatli olmam gerektiğini söylüyorlar şu aralar hiç tahlil yaptırmadım ihmal ediyorum açıkçası..

    Neşeliii, çok erteleme bak, dediğin gibi kızoş da çok beğenir ama yapınca sonucunu bana da yaz olur mu? beğenip beğenmediğinizi merak ederim...> <$B 

    <$B06 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BTarkan, hoşgeldin öncelikle. Eğer sen de pasta sevenlerdensen bizim gibi, eminim hoşuna gidecek tadı da.Teşekkür ederim:)

    Annelog, demek sen de yemekten önce tatlı düşünenlerdensin.Bu çok çabuk ve kolay hazırlanıyor dene bence de.Bu arada eyvah sobeler birikiyooor...> <$B 

    <$B08 Nisan, 2006rihinde , <$BAnonymous dileksylemiş…

    <$Bbende acil durum pastası olarak bunlardan yaparım şekil farklımalzeme aynı :)) ellerine sağlık www.blogcu.com/dileks> <$B 

    <$B25 Nisan, 2006rihinde , <$BAnonymous hayatsuylemiş…

    <$Bmerhaba,ziyaretine memnun oldum.hazır gelmişkende bu tarifi aldım> <$B 

    <$BYorum Gönder