<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Nisan 17, 2006

Bloglar Kapanmasın...



Geçtiğimiz hafta çok yoğun bir hafta oldu benim için. Bu yüzden bloglardan uzak kalmış, yeni bir post ekleyememiştim.Cumartesi günü blogları dolaşmaya başlayınca şok oldum resmen.Bir gazetecilik!!! anlayışıyla sarsılan blog dünyası. Ve tek tek kapanan bloglar.Age35 inde dediği gibi bir susukunluk, durgunluk, Sanki yas havası var.Olmadı bu hem de hiç. Birşeyler yapmalı, giden arkadaşlar da geri dönmeli çok üzgünüm ben ...O'nlar dönene kadar siyah kurdele mi koymalı blog sayfalarımıza, ne dersiniz...

Kurdeleye gerek kalmadı, çünkü yeniden blogda arkadaşlarımız:)) Az önce gördüm ve eklemek istedim:)

<$5orum:

    <$B17 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BBence de birşeyler yapalım..Yarın hepimiz sugibiye link mi versek bugünkü yazısına..Ya da siyah kurdele koyalım bloglara ama sus pus olmayalım..Eylem tekliflerine açığım arkadaşlar..> <$B 

    <$B18 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bzeynocugum inan bende cok üzüldüm yaa, bende bir kac gün yoktum ortaliklarda anaaa birde baktim biyon, berna, Nazemin, Orcun ve Hande hepsi kapatmis sayfalarini. Bu nee yaa. Cok üzüldüm, hani yazacak birsey bulamiyorlarsa bir ara versinler diymiii.

    Umarim bu gazete olayinda cok arkadas kaybetmeyiz, yahuu ne yazmis bu gazete?? Ben pek anliyamadimda? Bana sayfanin adressini versene bi canim.

    Selamlar> <$B 

    <$B18 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevilay http://www.crystalsdreams.blogspot.com/ adrsine bak mağdur mağdure yazısına> <$B 

    <$B18 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger crystalsdreamsylemiş…

    <$Batlatırız bu günleri sanırım Zeyno..Umarım,dilerim..
    Gidenler gelir diye ümit etmekteyim.
    Ben bi süre pek şen şakrak olamasam da blogumu kapatmayı düşünmüyorum..Utanılacak bişi yapmadı hiç kimse..herkes kalmalı..Dilerim> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BI say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
    »> <$B 

    <$BYorum Gönder