<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Nisan 07, 2006

Eyvah! sobeler birikti..

Uzun zaman oldu aslıberry beni daha büyük çocuklara sahip olduğum için neler paylaştığımız, neleri geçirdiğimiz konusunda sobelemişti, bir de annelogun sobesi oldu, arkası gelmeden, iyice birikmeden yapayım ödevlerimi artık dedim...


Önce aslıberry ye cevaplarım:

Kızım şu an 15 yaşında ve bir ergenle uğraşmanın zorluğunu ama bir o kadar da keyfini yaşıyorum.Benim ona kitap okuma faslım kısa sürdü çünkü kızım 4 yaşında okumayı sökmüştü.Öyle bir hevesle okuyordu ki ben de bu hevesini kırmamak adına artık ona kendim okumayı bıraktım. Çoğunlukla onunla evcilik oynardık biz.Bir de ellerle yapılan şu hızlı hızlı hareketler vardır onu çok yapardık, parklara giderdik, uzun asma yayalar için hazırlanmış olan köprülere bayılırdı ve yolumuz üstünde olmasa bile mutlaka o köprülere çıkardık.Ya iyiki sobelenmişim bak yeniden hatırladım o günleri:) ben de çocuktum, beraber büyüdük kızımla, aslında daha birçok çılgın oyun oynadık ama şimdi yazmıyım ben onları benim de ne kadar çocuk ruhlu olduğum ortaya çıkacak:)
Şimdilerde ise kızımla müzik konusunda, kıyafetler konusunda, saç modeli, takılar,arkadaşlıklar konusunda sohbetlerimiz oluyor. Hani bazen bir kıyafet ya da saç şekli konusunda birine danışmak istersiniz ya işte danışmanım oluyor, ben de onun:)Anlaştıklarımız da var zıt düşüncelerimiz de. Yani o şimdi ayrı bir karakter, ayrı bir birey olma yolunda.Çocuğu henüz küçük olan annelere sesleniyorum.Bu çok garip bir duygu. Şimdiye kadar sizin yanınızda, size bağımlı olan çocuğunuz yavaş yavaş kendi dünyasını, karakterini yaratmaya başlıyor.Bir tarzı oluyor, size benzer yanları olsa da olmasa da.Karşı çıktıklarınız, katılmadıklarınız olunca bocalıyorsunuz o farklı biri anlayış göstermem gerek diyorsunuz ama bazen sabrınız taşıyor istemeseniz de.Zor bir dönem. Üstelik arkasından 8 yıl sonra gelen bir de oğlum var ve bu dönemi yine tecrübe kazanmış gibi atlatmıyacağım, çünkü o da farklı olacak...Şimdiler de oğlum kitap okumayı, sokakta oyun oynamayı, basketi, dinazorları, hayvanları çok seviyor.Bakalım onun ergenliğinde neler yaşıyacağız.Allah her ikisine de sağlıklı ve mutlu bir ömür versin başka birşey diyemiyorum.Nasıl mutlu olucaklarsa öyle olsunlar, hayatı hep sevsinler, azimli olsunlar bu yeter....

Şimdi de annelog a cevaplarım:

Einstein kimi sobelemiş:
Newton olmasa gerek çünkü bir şaşırtmaca var gibi geldi, o saklanmamış deniyor şüpheler ona çekiliyor MU acaba?


Takip ettiğim dergi:
Tempo,.

Günlük okuduğum gazete:
Hürriyet, Posta bazen Milliyet

En yaramaz çocukluk anım:
Yaramaz olmadığımı söylerler. Sadece evimiz dışında hiçbir yerde yatılı kalmak istemez, ev halkını o yüzden çok üzermişim.Hala da hep evimde uyumak isterim neresi olursa olsun rahat edemem.

Televizyon yapımcısı olsam yapmak isteyeceğim program:
Çocuklara kağıt katlama sanatıyla ilgili bir program yapardım. Şahsen ben çocukluğumdan beri bayılırım ve çocuklarıma böyle birsürü şeyler yaparım, misafir çocukların da çok ilgisini çeker imkansız şeyler başarılmış gibi hissedip eserleriyle evlerine giderler. Ha bir de bloglarla ilgili bir program olabilir yani:)hehe

İşte bu kadaaar ödevlerimi kontrol edebilirsiniz:))

<$13orum:

    <$B07 Nisan, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BŞu kağıt katlama işine bende bayılıyorum biliyor musun? Ama birtek gemi, şapka ve tuzluk vari birşey varya onu yapabiliyorum ama neler yapılabiliyor, süper gerçekten. Demek sen o kazak katlama işini ö yüzden kolayca öğrendin. Yaptıklarından birkaç örnek versene bize.
    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B07 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BTeşekküler Zeynep:) Ergenlik benim en çekindiğim dönem açıkçası. Tiyoların olursa çok sevinirim. Dediğin gibi sağlıklı olsunlar öncelikle.> <$B 

    <$B07 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger asliberryylemiş…

    <$BMerhaba Zeynep,
    Çok ilginç, CinCin Hanım'ın oğlu da 5 yaşında okumayı öğrenmiş, yoksa blog sahibi annelerin çocukları daha mı zeki oluyor? Yani tabii bu durumda annelerine çekmiş oluyorlar sonucuna varıyorum. Svg.> <$B 

    <$B07 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger asliberryylemiş…

    <$BMerhaba Zeynep,
    Çok ilginç, CinCin Hanım'ın oğlu da 5 yaşında okumayı öğrenmiş, yoksa blog sahibi annelerin çocukları daha mı zeki oluyor? Yani tabii bu durumda annelerine çekmiş oluyorlar sonucuna varıyorum. Svg.> <$B 

    <$B07 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger asliberryylemiş…

    <$BMerhaba Zeynep,
    Çok ilginç, CinCin Hanım'ın oğlu da 5 yaşında okumayı öğrenmiş, yoksa blog sahibi annelerin çocukları daha mı zeki oluyor? Yani tabii bu durumda annelerine çekmiş oluyorlar sonucuna varıyorum. Svg.> <$B 

    <$B08 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BZevkle okudum Zeynep, yine benzerlikler gördüm hayatımızda ve mutlu oldum. Benim Kızım da çok erken okudu ve 1 yaşında telaffussuz konuştu. Okul öncesi şiirleri vardı hala sürüyor. Şimdi 13'egirdi ve ergenlik, sivilcelerle başladı. Daha çok ciltle ilgili danışmanlık yapıyorum ben de. Oğlullarımız aynı yaşta. Hoş sobelenmedim ama, arkadaşları okuyunca sobelensem hangi olmayan yaramazlığımı yazarım demiştim. Güzel bir hafta sonu dileği ile hoşçakalın.> <$B 

    <$B08 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNeşeli, kağıt katlama işini benim gibi seven biri olmana sevindim. iyi fikir aslında, bu tip katlamaları blogda ilgilenenler için ara sıra fotoğraflayarak anlatabilirim.

    Annelog, her birey farklı yaşayabilir ama sonuçta hem onlar hem de aile için kolay bir dönem değil açıkçası; tiyo istemediğin kadar çok, sen iste ben her zaman tecrübelerimi aktarırım sana:)> <$B 

    <$B08 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAslıberry, ayıptır söylemesi evet annesine çekmiş:)) Ben de okul öncesi sökmüşüm o dönem sınuf atlama diye birşey sözkonusu olmuştu ama bunun zorluklarını yaşadım,şimdilerde sınıf atlanıyor mu bilmiyorum, böyle bir durum sözkonusu olsa çocuklarıma sınıf atlatmazdım herhalde.
    Bu arada yorumlarına bak bir an önce, densizin biri isimsiz düşüncesizce bir yorum yazmış, çok tuhaf düşünceleri var.> <$B 

    <$B08 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAkcahan,bence de güzel benzerlikler, ben de sevindim.Amaaa madem sobelenmedin arkadaşım hemen sobe diyorum o zaman, zaten birilerini sobelemeyi unutmuşum sen söyleyince farkettim. Hadi bakalım cevaplarını bekliyorum:)> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BLooks nice! Awesome content. Good job guys.
    »> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B10 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BGreets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
    »> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BVery pretty site! Keep working. thnx!
    »> <$B 

    <$BYorum Gönder