<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Nisan 24, 2006

Çok eğlendik, hala görüntülere bakıp kahkaha atıyoruz..

Baba-oğul akrobasi yaptılar, oğluş havalarda uçtu, arayıp da bulamadığı şey çünkü...



Pazar günü, hep birlikte oğluşun basket antremanına gittik, oradan da belediye 23 Nisan sebebiyle belediye çocuk şenliği hazırlamış,götürelim çocukları, kurtlarını döksünler,doyasıya eğlensinlerdedik. İyiki de gitmişiz, çocuklar çok eğlendi, hatta belki onlardan daha fazla biz de eğlendik.Güzel bir organizasyon yapmış belediye. Şişme oyun alanları, mini golf alanları,rodeo similatörü, oyunlar, yarışmalar, müzik, sumo güreşleri...Biz oradan kahkahalarla ayrıldık ayrılmasına ama hala çektiğimiz video görüntüleriyle karınlarımız ağrıyasıya dek gülüyoruz.Neden mi? Çünkü ben ve kızım sumo güreşçisi olduk:)) Önce kızımı zor razı ettim. Anne çok çılgınsın dedi ama güreşten sonra geçirdiğimiz dakikalar kahkahadan öteydi.Bak dedim ne güzel bir anımız oldu, hiç unutmayız artık. Vallahi de hala çatlıyoruz gülmekten.Ne garip, ne zor şeymiş bu şekilde güreşmek.Düşünce kalkamıyorsunuz yerinizden, mümkün değil. Tabi bu arada oğluş da tüm oyunların keyfini çıkardı, çok mutluydu.Evet-hayır yarışmasına katılmak istedi ama sıra gelmedi. Yine de yarışmayı izlerken mutlu oldu. Babamız kaleye gol atma kısmıyla ilgilendi, tabi bir de kızıma sumo güreşi sırasında kenardan taktikler verdi,elinde makinayla: Çelme tak, annenin üstüne yürü gibi sözler sarfetti. Bunları söylerken de sesi çok eğlenerek çıkıyordu...

Bizimki doğuştan golfçüymüş de haberimiz yokmuş...



Oğluş, çok keyif aldı,O'nu izlemekten de biz...


Mavi başlıklı olan, kızım....


Bu kırmızı başlıklı olan da ben, çok komiğim değil mi?Gülebilirsiniz, izin verdim:)

İşte böyle yere devrilince asla kalkamıyorsunuz, ben de kızım gibi düştüm ama tüm görüntüleri koyamıyorum..Keşke video olarak koyabilseydim..



<$20orum:

    <$B24 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BZeynocum doyasıya yaşatmışsın çocuklarına bayramı ne güzel.=)Bu arada sen ve babamız da eğlenmeyi ihmal etmemişsiniz.> <$B 

    <$B25 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BFotolar çok hoş gerçekten:)> <$B 

    <$B25 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bburasi ne güzel bir park böyle yahu:)) sizi gidi hafta sonu canavarları sizi:)))

    nimet> <$B 

    <$B25 Nisan, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BSüper yaa... Sumo gürşçisi olmakta yakışmış yani. Bu da izin verdiğin gülme arası :))))))

    Bu arada nasıl hareket edebildiğinize şaştım.

    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B25 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BOkuması bile eğlenceliydi:) Ben de hep merak ederim bu kıyafetin içinde nasıl hareket edilir düşünce kalkılır mı diye. Çok komik gerçekten:))
    Belediye ye de bravo buradan.> <$B 

    <$B25 Nisan, 2006rihinde , <$BAnonymous ipekyoluylemiş…

    <$Bne güzel vakit geçirmişsiniz valla iyide yapmışınız havada güzeldi allahtan çocuklar tadını çıkardı 23 nisanın> <$B 

    <$B26 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bage35,iyi oldu hakikatten hepimiz için. Fırsat bulmuşken e bizde eğlenmeyi ihmal etmedik, çok iyi geldi, çok..

    Yaz, hoşgeldin, uğramana çok sevindim.Ben de sana geliyorum merak ettim şimdi seni...> <$B 

    <$B26 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNimet, vallahi koca kış dışarı çıkmadık hafta sonlarında. Acısını çıkarmak istiyorum, canavara dönüşebiliriz evet..

    Neşeli, gerçekten süperdi.Böyle bişeyi hiç hayal etmemiştim. Hareket etmek zor ama bir o kadar da keyifli.İnan eve bile alınır bu kostümlerden, çok iyi stres attırır...> <$B 

    <$B26 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAnnelog, kostümlerle hareket etmek müthiş keyifliydi.Düşünce biri sizi kaldırmazsa, debelenip durursunuz herhalde..Bu arada belediyeye benden de bir bravo...

    İpekyolu, İzmir de hava harikaydı o gün.Çocuklar ve biz de tadını çıkardık..> <$B 

    <$B26 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BÇok güzel.> <$B 

    <$B26 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bohh bee resimler jiippiiii

    Süper eglenmissiniz canim, ne de tatli görünüyorsun:))))

    Ne güzel tam bir aile tablosu. Allah nazarlardan saklasin. Fotomakineni aldin demék.

    Selamlar> <$B 

    <$B26 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BÇok güzel eğlenmişsiniz, en çok ta oğluş mutlu olmuştur. Geçtiğimiz hafta, bizde Ali'ye böyle atlı, eşekli, zıplayan minderli bir eğlence turu tertip ettik. Zıplayan minder(benim tabirim bu adı ?) de çok enfes bir şekilde, göklere doğru, kah ayak kah sırtını getirerek, adeta uçan bir çocuk vardı. Kıyafeti garibancaydı. Eğitilse benzer sporlarda derece alır dedi izleyenler. Bir kaç jeton da ben alayım böyle zevkle oynayan bir çocuğa diyerek çıkışa yaklaştım ama yoktu. Görünce oğluşu minderde çağrışım yaptı ve çok uzattım Zeynep. Oğluşu ve genç kızımızı öpüyorum.> <$B 

    <$B27 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BHa haaa video da koysaydın ben senin o haline bakıp kessin altıma işerdim lan vallaaa ;P> <$B 

    <$B27 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger CRESCENTylemiş…

    <$BSumo güreşçisi olmak nasıl bir şey denemek isterdim :))))> <$B 

    <$B27 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BTarkan, güzeldi gerçekten...

    Sevilaycım, amin diyorum, Allah nazardan saklasın.Gerçekten iyi eğlendik ailecek..> <$B 

    <$B27 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAkcahan, dediğin gibi en çok oğluş eğlendi. Şimdiki çocuklar enerji deposu ve bu enerjilerini boşaltacak etkinliklere götürmek gerekiyor.O gariban çocuğa da üzüldüm, keşke jetonlar yetişseydi ama kısmeti değilmiş.> <$B 

    <$B27 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBiyonik, becerebilsem koyardım video görüntülerini de.Altına işer miydin bilmiyorum, ama yok işerdin işerdin...

    Crescent, böyle bir imkan bulursan dene derim ben...> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BSuper color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
    »> <$B 

    <$B10 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BYour website has a useful information for beginners like me.
    »> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$BYorum Gönder