<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Nisan 10, 2006

Pat diye veda etmiş...

Bugün mousemla O'nu tıkladım her gün yaptığım gibi. Bakalım yine neler yazmıştı, sarmacı güzeli:) Tüm pozitif enerjisiyle, bıcır bıcır, neşe dolu yazan güzel kızımız bize veda etmiş, pat diye ! Önce okuduklarıma inanamadım, şaka yapıyordur dedim, hemen yorum kısmına gitti elim ama yorum kısmını da kapatmıştı. Garip bir hüzün hissettim. Ya arkadaşlar, sizi bilmem ama ben ağlamaktan beter oldum, çok alışmıştım ben Banu cuğumuza..Ne bileyim yazılarını okuyunca, daha bir pozitif olurdum ben başlayan güne karşı.Çok özleyeceğim seni şeker kız, hem de çok.Belki okursun yazdıklarımı, bari arasıra yorumlarımızda göster o sevecenliğini olur mu????

<$22orum:

    <$B10 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZeyno,
    kızını oglunu papatyayı karanfili cicekciamcayı tanıdım.
    Tanıstıgımıza da memnun oldum.
    MERHABA

    Kuguboynu:)> <$B 

    <$B10 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger just my storiesylemiş…

    <$Bzeynep ablacimmmm, yaaa ben boyle huzun istemiyordum ama.... daha sessiz sedasiz bir gidis planlamistim ama beceremedim sanirim...yorumlarida bu yuzden kapatmistim...bak simdi bende huzunlendim:(((

    bende seni okumaktan hep cok zevk aldim ve her zaman almaya devam edecegim...ben buralardayim merak etme:)cok cok iyiyim ayrica, bak unutmadann..bu aksam sarma saracagim:))

    Cok cok optummm,

    Banu> <$B 

    <$B10 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BEvet Zeyno ya....

    Çok severek okuduğum bir isimdi kendisi...sanki bu fiction dünyasında bir roman okuduk bitti ...Romanın adı "Salıncak da İki Kişi "> <$B 

    <$B11 Nisan, 2006rihinde , <$BAnonymous ipekyoluylemiş…

    <$Btanımıyorum banuyu ama alışkanlık yarattığımız bir arkadaşımız gidince insanın içi buruluyor...ama bazen bende düşünmüyor değilim..profilime bakarsan ben herkese yorum yazıyorum ama bana gelenlerin yazdığı yorum benimkinin yarısı ..buda beni kırıyor dolayısıyla bakalım nereye kadar sürcek..sevgiler zeynepçiğim> <$B 

    <$B11 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BBanucuğumun gidişine ben de çok üzüldüm. Bi hoş oldu içim, çok sevilen, tutulan ama aniden biten bir film gibi desem, yok hafif kalır. Kelimeye dökmek zor ama, hem şaşırıp, hem üzüldüm Tatlı Banu'ya.> <$B 

    <$B11 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BBANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANUBANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANUBANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU
    BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU BANU


    BIZ BANU´YU ISTIYORUZ; YA HIC MI SANSIMIZ YOK??> <$B 

    <$B11 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BBende yeni tanıyıp çok sevdiğim blogu kapalı görünce tarifsiz hislere giriyorum yaa,hele eşekbaşının yaşadığı kötü olaydan sonra aklıma hemen kötü kötü şeyler geliyor,neden giderler ki?Bi süre ara ver,yine gel istiyorsan.
    Kendi o yaşlarımı bulmuştum ben Banuşumda,en renkli,resimli,fotolu,belgeli,delilli,vede çook ta güsel bir cimcimimizdi O.
    Bana bıraktığı İlk yorumunda girdiğim blogundan hastası olarak çıkmıştım.
    Nerelerdesin BANUŞUUUUUUUUUM.> <$B 

    <$B11 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BKuguu hoşgeldin:)hep gel olur mu ben de sevindim tanıştığımıza...> <$B 

    <$B11 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBanucum, canım iyi ki yorum bıraktın yazıma, iyi olduğunu bilmek güzel en azından. Ve hep buralarda olacağını:)Sen bizi kendine alıştırdın, o bıcır bıcırlığınla üzülmemek elde mi? Ama kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle yap, baskı yaparsak sen de üzülürsün biliyorum. O neşeni hiç kaybetme ve arasıra da olsa uğra bize:)))> <$B 

    <$B11 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bİpekyolu,Banu gerçekten iyi bir blog arkadaşımızdı.Ama sen yorum bırakılmaması konusunda kırılıp bırakacağını söylemişsin.Boşver herkes yorum yazıcak diye şartlandırma kendini.Elbette yorum almak insanın hoşuna gidiyor ama kafaya takarsan üzülürsün yapma bence, hayatın kendisi böyle zaten herkes herşeyin karşılığını vermez beklememek lazım...> <$B 

    <$B11 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bage35, çok dokunaklı olmuş cümlen.Bir roman okuduk ve bitti ve romanın adı...Okurken birkez daha duygulandım.

    akcahan, üzüldük hepimiz sanırım.Ne kadar sevilmiş meğer Banuşumuz:)

    Sevilay, belki şansımız vardır ama baskı yapmayalım bence.Gelirse tabi ki çoooook seviniriz:))> <$B 

    <$B11 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBiyonik, hepimiz kendimizden bir parça bulduk herhalde Banuş dan, ondan mı sarstı bizi bu kadar bilmemki.> <$B 

    <$B12 Nisan, 2006rihinde , <$BAnonymous gelincikler(gülay)ylemiş…

    <$Bson yazılarını görmek üzüyor insan alışdığı takip ettiği arkadaşlarını görmek istiyor belki gelir ümidiyle beklemekde üzüyor belki döner ne dersin??
    sevgiler> <$B 

    <$B12 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BZeynepciğim fotoğraf konusunu yazdım yorum kısmına.Sevgiler...> <$B 

    <$B12 Nisan, 2006rihinde , <$BAnonymous dileksylemiş…

    <$Bbirileri blogunu kapatınca çok üzülüyorum ben bazen sıkıldığımız oluyor ama yinede sevenlerinizi yalnız bırakmayın www.blogcu.com/dileks> <$B 

    <$B13 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BGelincikler hoşgeldin:) Yine beklerim.ama Banuş döner mi bilmiyorum...

    Akcahan çok teşekkür ederim işime yarıycak eminim:))

    Dileks sana tamemen katılıyorum.Teşekkürler ...> <$B 

    <$B15 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BBanu ya bende çok üzüldüm başka ne diyeyim bilmiyorum..> <$B 

    <$B17 Nisan, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili asortik krep, dediğin gibi söylenecek birşey bulunmuyor.Sonuçta Banuşun kararı...> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BGreat site lots of usefull infomation here.
    »> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BI really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
    »> <$B 

    <$B10 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BLooks nice! Awesome content. Good job guys.
    »> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BGreets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
    »> <$B 

    <$BYorum Gönder