<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Mayıs 03, 2006

Altın ve Gümüş...

Bu tepsiyi blogumu ilk açtığım zamanlarda eklemiştim postuma. Ve gümüş versiyonunu da ekleyeceğime söz vermiştim. Ancak şimdi kısmet oldu.Peçete apliği yaptıktan sonraetrafına tamamlama uyguladım, tepsinin iç kısmına elli kat vernik döktüm ve cam görüntüsü elde ettim.Kenar kısımlara da varak uyguladım.Bu iki tepsi yaptıklarım arasında favorilerimdir. İkisini de çok seviyorum.Altın versiyonu kayınvalideme hediye edilmiştir...Gümüş olanı da ben kullanıyorum...

<$29orum:

    <$B03 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger duyguylemiş…

    <$Bben su altin olanina hasta oldum hasta....
    sansli kayinvalide...
    :))))> <$B 

    <$B03 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bvallah ben gümüsü cok severim, ama ikiside cok harika olmus, ellerine saglik. Masallah nede becerikliymissin.

    bende istiyorummmmmmm> <$B 

    <$B03 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$Binanılmaz yaratıcı olmuş bunlar . gördüklerimden çok farklı . altın rengi bu sene yine çok moda .heryerde var . şahane görünüyor .:)> <$B 

    <$B03 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger CRESCENTylemiş…

    <$BÇok güzeller,ellerine sağlık :))Bende çok yaptım zamanında ahşap boyama işleri.Ama şimdi zor oluyor,uzun iş,etrafa çok yayılman gerekiyor,zuzular "ben de boyama yapacağım "diye tutturuyor... :))
    Bir şey merak ettim 50 kat vernik derken gerçekten 50 kat vernik mi sürülüyor yoksa onun adı ve cinsi mi öyle?> <$B 

    <$B03 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BDuygu hoşgeldin:)Beğenmene sevindim.Kayınvalidem bence de şanslı dersem kendimi övmüş mü olurum? :))

    Sevilaycım istediğin tepsi olsun canım:) ben de gümüşü çok severim biliyor musun...> <$B 

    <$B03 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bvintage biscuit, hoşgeldin, teşekkür ederim.Bizim evde altın tepsiyle dönüş yapmış o zaman:)> <$B 

    <$B03 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$Bcrescent, haklısın boyama işi çok teferruatlı, yayılman gerekiyor bi hayli.Gerçi ben takı yaparken de acayip yayılıyordum. Sırf bu etrafa yayılma konusu yüzünden bazen canım istese de vazgeçiyorum boyama yada takı yapmaktan.:((
    50 kat vernik konusuna gelince, sadece adı öyle. Yani 50 kez kat yapmıyorsun.Değişik bir karışım ve bunu bir defada döküyorsun. Görüntü aynı cam yüzey gibi oluyor. Bazı çalışmalara çok yakışıyor...> <$B 

    <$B03 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BEllerine sağlık çok güzel olmuş. Özellikle gümüş renkliye bayıldım. Ben bu 50 kat vernik işini denemiştim ama çok başarılı bir deneme olmamıştı. Bu konuda senden ders alsam iyi olacak.

    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B03 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BZeynocum süper ya!Eline sağlıkk..> <$B 

    <$B04 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeynocum ikiside çok güzel ama gümüş olana bayıldım. Ellerine sağlık. Bende bu aralar fimo hamuru ile çalışmak istiyorum ama bir türlü fırsatım olmadı. Denemelerimi blogumda yayınlamayı düşünüyorum.> <$B 

    <$B04 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNeşeli teşekkür ederim, gümüşü ben de çok severim. 50 kat vernik aslında uygulaması çok zor olmayan bir şey.Sadece hava kabarcığı olmamasına dikkat etmek ve kuruyana dek kıpırdatmamak gerekiyor.

    age 35 teşekkür ederim, beğenmene sevindim.

    Yaz, fimo hamurunu ben de çok istedim ama ilk denemede pes ettim. Pişirmek falan bana zor geldi. O yüzden senin çalışmalarını görmek hoşuma gider, koy bence de bloga.> <$B 

    <$B04 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BBilirkişi raporudur:

    Ellerine sağlık çook güzel ve estetik kaygılarla yapılmış iki harika çalışma ile gözlerimize bayram yaptırdın Zeynom.> <$B 

    <$B05 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BÇok güzel olmuş.
    Elin gerçekten bu işlere yatkın herhalde> <$B 

    <$B05 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bcuman hayirli olsun canim, güzel bir haftasonu diliyorum.

    Not. artik sende söyle bir c.box koysan sayfana, kisa mesajlar icin yani.

    Öptüm> <$B 

    <$B05 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBiyonik, bilirkişi raporunu tuttum, teşekkürler:)

    Tarkan, teşekkür ederim, bu tür el emeği gerektiren şeylerle uğraşmayı çok seviyorum, beni dinlendiriyor, mutlu ediyor. Elimin yatkınlığı da sevgi duymamdan kaynaklanıyordur sanırım.> <$B 

    <$B05 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevilaycım sağol, ben de sana aynını diliyorum.
    Sayfama c.box koymayı bir ara çok istemiştim ama şimdi kararsızım ve nasıl koyacağımı da bilmiyorum, bakalım..> <$B 

    <$B05 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bcok kolay eger kararini verdigin zaman, ben sana yardim ederim, cok basit.

    Öpüldün canim> <$B 

    <$B05 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bzeyno ilk gördüğümde tepkim şu oldu "üffff ne güzel bunlar yaaaa" uzun uzun baktım inceledim hakkaten çok güzel olmuş ellerine sağlık. ahşap boyama işini bende crescentten görüp tiyo alıp yapmıştım. öyle amatörce bir iki kutu boyadım. benim blogumu kurduğum zamanın ilk ayına bakacak olursan amatör calismalarimi koymustum:))

    nimet> <$B 

    <$B06 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger anemonylemiş…

    <$BBen en çok gümüşlü olanları seviyorum altınlı olanlar sanki daha bir ağır duruyor geliyor bana Emeğine sağlık zeynocm :)> <$B 

    <$B06 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNimet, senin yaptığın resimlerin yanında bu ahşapların lafı mı olur; Muhteşem resimlerini gördüm blogunda. Ama bu tepsileri beğenmene çok sevindim açıkçası..

    Anemon, ben de her zaman tercihimi gümüşten yana kullanırım.Bilmiyorum altınla aram çok iyi olmadı ama yine de bazı şeyler de bu rengi görmek hoş oluyor..> <$B 

    <$B06 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous ipekyoluylemiş…

    <$Bçok güzel görünüyor zeynepçim ikisininde ayrı bir görünümü var ama ben en çok gümüş renk olanı beğendim.ellerine sağlık> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sammyylemiş…

    <$Bİkisi de süper olmuş. Ellerine sağlık.

    Semra> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bne kadar güzeller yaaaaaa> <$B 

    <$B08 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSammy, hoşgeldin:) Teşekkür ederim.Vee her zaman beklerim.

    Gulfi, teşekkür ederim, beğenmene sevindim:)> <$B 

    <$B09 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger crystalsdreamsylemiş…

    <$BZeyno,ne marifetlisin sen yaa..ben de gümüş olana bayıldım..çok güzel uymuş,resimle flan..
    ellerine sağlık tatlım:)> <$B 

    <$B09 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BCrystaldreams, hoşgeldin:) İnan merak ediyordum ne zaman sayfama geliceksin diye. her zaman beklerim haberin olsun. teşekkür ederim bu arada beğenin için.> <$B 

    <$B10 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BI really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
    »> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BGreets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
    »> <$B 

    <$B10 Mayıs, 2008rihinde , <$BAnonymous iddaaylemiş…

    <$BSüperler valla> <$B 

    <$BYorum Gönder