<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Mayıs 18, 2006

En Özel Bayram..Çifte mutluluk...


1990 yılının 20 Temmuzunda iki gencin ayakları yere basmıyor, gözlerinin içi parlıyordu. Az sonra atacakları imza ile hayallerini kurdukları evlilik gerçekleşecekti. O'nlar inanılmaz mutluydular, aileleri de...Birkaç ay sonra, çiçeği burnunda evliler, kendileri de henüz çocuk denecek yaştalarken aralarına bir miniğin katılacağı haberini alınca, hayalleri artık tamamen o minikle ilgili olacaktı. 43 kiloluk anne adayı anormal mide bulantıları çekiyor, hiçbir kokuya tahammül edemiyor, uykudan gözlerini açamıyordu o sıralar. Yemek istediği yek şey balıktı ve gecenin üçünde uykudan uyanır, birileri balık kızartıyor diye etrafı koklar, sabah olur olmaz balık pişirilirdi. O kadar çok balık yiyordu ki, nasıl olurda tüm kokulara nefret duyarken balık kokusu ona cazip gelebiliyordu. Komikti, haline gülesi geliyordu.Günler böyle bulantılarla, uykulu halleriyle geçerken, üçüncü ayına gelmişti hamileliği.O akşam inanılmaz bulantısı ve karın ağrısı vardı. Geçecek diye beklediler, hamilelik halidir dediler ama ağrı artık dayanılmaz hale gelmişti ve bebeklerini kaybediyor olabileceklerini düşünüp, gece vakti acilen hastaneye gittiler. Anne adayımız perişandı, beti benzi solmuştu ve çok korkuyordu. Muayenesi yapıldı ve bebekle ilgili bir problem yaşamadığı, ancak cerrahi bölümüne sevki yapılacağı söylendi.Neler oluyordu?Eşinin ailesi de hastaneye gelmişti, hep birlikte cerrahi bölümüne gittiler.Burada yapılan tahlil ve tetkiklerden sonra, kötü haber geliyordu. Anne adayımızın zamanlaması çok kötü olan bir problemi vardı. Apandisti patlamak üzereydi ve acilen ameliyat edilmesi gerekiyordu. Ancak bebek henüz gelişimini tamamlamadığı için, anesteziden etkilenecek, yüzde dosan sakat doğabilecekti, o yüzden derhal müdahale edilip önce bebek alınmalıydı:(((((( Dünyası yıkıldı anne adayımızın.İçinden birşeyler kopmuşcasına acı hissetti. Oysa ultrasonda görmüştü bebeğini, o haliyle sahiplenmiş, sevmiş, hayır çok sevmişti. Şimdi nasıl onun yaşamına son verilmesini isteyebilirdi? Durum çok zordu.Üstelik kendisinden çok önce evlenen ve bir bebek sahibi olmayı çok arzulayan ama olamayan biricik ablası vardı. Şimdi o böyle bir şansı yakalamışken ve sonlandıracakken düşünüyordu, ya bir daha bu şansa sahip olamayabilirsem? Hemen hamileliğini takip eden dr. arandı. Bakalım o ne diyecekti. Ama aynı şeyi doktoru da söylemişti, bebek kesinlikle alınmalıydı:(((( Olmaz izin veremem dedi yüreği acıyan anne adayımız. Hastanedeki bir doktor, imzası olmadan ameliyatın yapılamayacağını söyledi. Hatta o kadar öfkeliydi ki, GEBER o zaman gibi çok acımasız bir laf etti. O çocuk aklıyla hastaneden kaçmayı bile düşündü, bebeğim olmazsa ben de olmayayım dedi.Ve hemen anne adayımızın ailesi arandı, onlar da hastaneye geldiler.Yapılacak şey, çokk acil olarak rızasının alınmasıydı. Şu an hayatta olmayan babacığı dolu gözlerle kızım bebeğini aldır, yine olur, sen de benim bebeğimsin ben de sana kıyamam dedi. Ablası konuşamıyordu, yüzü allak bullak olmuştu. Hiç bu kadar çaresiz hissetmemişti, nolur bir mucize olsundu. Sabah olana dek başına geldi tüm aile, herkes çok tedirgindi. Doktorlar sürekli tahlil yapıyor, durumu kontrol etmeye çalışıyordu.Ve sabah vardiyası başladı hastanenin. Ve beklediği kurtarıcı geliyordu... Sabah gelen cerrah, tesadüf eseri kayınpederinin ilkokul arkadaşı çıkıverdi, anne adayıyla konuşmalıyım dedi ve yanlız olarak konuşmaya başladı.Bak ben bebeğini kurtarabilirim.Evet genel anestezi bebeğine zarar verebilir, ama kullanmazsak ki çoook acı çekeceksin, bebeğine hiç birşey olmadan, uyuşturulmadan ameliyatını yapabilirim.. dedi.Hiç tereddüt etmeden, herşeye dayanabilirim diyerek ameliyat olmaya karar verdi anne adayımız.Ameliyat çok acı vericiydi. Yaşadığı acı tıpkı elinizi çok sıcak bir ütüye değdirip de çekememek gibi birşeydi. Yanıbaşındaki doktorun elini öyle bir sıkmıştı ki, adamcağızın elleri morarmış, yine de gıkını çıkarmamış, onu sürekli konuşturmuştu.Anestezi uzmanı bu şekilde ameliyat olamıycağını, dayanamıyacağını söylemişti ama o sevgi acısını hafifletti. Ama son değildi bu acı. Asıl ameliyat sonrası, dayanılmazdı ve hiçbir ağrı kesici verilemiyordu bebekten dolayı.Bütün hastanede tanımadığı birçok kişi gelmişti ziyaretine. Herkes merak etmiş, tebrik ediyordu. Doktorların gözdesi oluvermişti. Canı çok yanıyordu ve daha 1 ay dayanılmaz ağrılar çekti, 1 saatlik bile uyku uyuyamadı.Sabahlara kadar ağrıdan kıvrandı,ağladı. Ameliyat öyle zamansızdı ki 1 ay sonra olsa, bebek hiç etkilenmeyecek, herşey yolunda gidecekti.Talihsiz bir zaman ki bir de karnı büyümeye başladı ve ameliyat dikişleri açılmaya başladı bir bir.Karnı büyüyor, dikişler açılıyordu. Bu da tuz biber olmuştu. Bu durumda en sevinilecek nokta, bebeği çok sağlıklıydı, ona hiçbirşey olmamıştı, sürekli kontrol ediliyordu.İşte bu haberler dayanmasını sağlıyor, O'na güç veriyordu. Sadece bebek kaldığı yerde sıkılmış, bir an önce doğmak istemişti.30 haftalıktı ve ben doğucam artık diye karar verdi.Aniden...Tarih 19 Mayıs gibi anlamlı bir günü gösteriyordu ve Bayram töreninin arasından polis kortejiyle hastaneye gittiler.Yine çok korkuyordu anne adayımız, ya çok erkense, ya yaşayamazsa bebeğim diyordu ama inanmalıydı, onlar neleri atlatmıştı, bunu da atlatıcaklardı.Bebek henüz normal dönüşünü de tamamlayamamıştı ve ayaklarıyla dünyaya geliyordu, bu durumda normal doğum çok zordu ama sezeryan için anne adayı uygun değildi.Yaşamları yine tehlikeye girdi. Ama onlar yaşama azmiyle, sevgileriyle bunu da aştılar. Söylendiğine göre o kadar balık yemek bebeği de anneyi de dirençli yapmıştı.Yarın, yani 19 Mayıs günü,o dünyaya erkenden gelen, anne karnında azim gösteren prematüre bebek, tam 16 yaşına giriyor. Annesinin boyundan uzuuun bir halde. İyi ki doğdun meleğim. İyi ki azmettin tutundun yaşama ve iyi ki varsın hayatımızda:)) Geçmişe dönsek yine aynı kararı verirdim emin ol. Seni bana bağışlayan mucizeye sonsuz teşekkür ediyorum. Annen....
Not: Tüm bunları yazarken bile, o anları tekrar yaşadım. ellerim buz kesmiş, panik halindeydim.Bana annelik duygusunu ilk kez tattıran kızıma....

<$64orum:

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous şilaylemiş…

    <$Bbilseydim işyerimde okumazdım.ağladım yine.o küçük hanım dünyalar güzelim doğarken halası olarak hastanede baygınlık geçirmiştim:)herkes te demişti zeynep doğum yapıyor sen bayılıyorsun.hala bayılıyorum ama benimde boyumu geçen yeğenime bayılıyorum.hanımefendiliğine,neşesine,sevgi dolu olmasına,nerede ne yapacağını bilmesine.SENİ ÇOK SEVİYORUM halacım.iyi ki doğdun iyi ki varsın.herşey gönlünce olsun.> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BHem doğumgününüzü kutluyorum hem de halanıza katılıyorum..İşyerinde okunmuyor böyle şeyler..Kendimi zor tuttum..Anne olarakta verdiğin karardan kutluyorum seni..Herkesin harcı değil böyle doğum yapmak..> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeynocumm gözlerim şuanda dolu ve ağlamamak için direniyorum. Bende bilseydim evdeyken okurdum. Nasıl duygulandım anlatamam. Güzeller güzeli kızına sevdikleriyle birlikte mutlu, sağlıklı, başarılı uzun yıllar diliyorum. Sanada diyorum ki nasıl bir yüreğin var senin. nasıl güzel bir kalp ki bu kadar yavrusu için atabilir. Boşuna ilk okuyuşta kanım kaynamamış sana :) öpüyorum seni ve prenses kızını başka da birşey diyemiyorum zira boğazımda kocaman bir düğüm var şuanda.> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BOfiste kimsenin olmadığı iyi oldu, kızarmış gözlerimi görmeyecekler. İnanılmaz!
    Birlikte nice sağlıklı yıllar dilerim!> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bhüngür hüngür agliyorum, ben rahatim evdeyim:)))

    Resimdeki güzel kiz diye merak etmistim, sonra okumaya basliyinca da, simdi bu kizin resmi ne anlamiyla koydu diye de, okurken merak ediyordum. Son satirlara gelince de, inanamadim, hala inanmakta zorlaniyorum, demek sendin o acilari ceken, bu kadar bir büyük acigi cektin, kizini kurtarmak icin.

    Gercek anne sevgisi bu dur iste. Helal olsun sana, yaa yenim ederim, yazacak muhtesem kelimeler bulamiyorum, ben sana ne yazsam, yetmez kiii bu yaptiklarina karsi, bütün güzel kelim sözler sana.

    Simdi esim gelecek isden ve beni bu halde görünce de, yine ne okudun diye dalga gecer benimle, ben bir kendime geleyim, sevgiyle kalin.

    Kizi´nin dogum günü kutlu olsun, hersey gönlünüzce olsun. Cok güzel bir dogum tarihi 19 MAYIZZZZ.

    Selamlar> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Baklimdasin yaaaa,


    MUHTESEMSIN, helal olsun sana...............................................> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Binan canim, bir daha hayretle okudum ve hamilelik döneminde balik yemek cok saglikli vede cok önemlidir. Kiz kardesimde hamile ve ona sürekli balik yemesini söylüyorum.

    Ve sunuda söyleyim, o doktor varya o doktor, nasil olurda GEBER o zaman diye bir laf söyler, terbiyesiz, ben senin yerinde olsaydim, herhalde adami girglaklardim.

    Esin ve ailen seninle cok gurur, sende kendinle gurur duyyyyy> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous .::ilgün::.ylemiş…

    <$Bböyle bir cesareti gösterdiğin için dünyanın en cesur annesi,

    bu kadar acıya dayandığın için dünyanın en dayanıklı annesi,

    böyle bir yüreklilikle benim de hayata tutunmamı sağladığın için dünyanın en azimli annesi,

    her şeyi göze alıp sadece benim yaşamam için elinden gelenden fazlasını yaptığın için en sevgi dolu yürekli annesi,
    OLDUĞUN İÇİN...

    her zaman dünyadaki en önemli varlığın biz çocukların olduğunu bize hissettirdiğin için...

    TEŞEKKÜR EDERİM..

    bana hayat veren annecim ve babacım..sizi çok seviyorum..[her ne kadar sizi üzsem de..(neyse burayı geçelim:)bu küçük yüreğimde kocaman yeriniz var,unutmayın..> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous .::ilgün::.ylemiş…

    <$Bayrıca doğumgünümü kutlayan,annemle yeniden gurur duymamı sağlayan herkese çook teşekkürler...halişime daha kocaman bir teşekkür..
    hayatımın anlamı;kardeşim, seni çok seviyorum..> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous HuBi nam-ı diğer BABAylemiş…

    <$BHayatım heyecandan atladığını düşündüğüm bir ayrıntıyla merhaba diyorum sana. Evet, özellikle anlattığın ameliyat öncesinin her anını bende tekrar yaşadım. Ama ameliyat sonrasında daha bebeğimizin cinsiyeti ve sağlıklı doğup doğmayacağı hakkında en ufak bir bilgimiz yokken... Dikişlerinin hamilelikten dolayı teker teker açılmaya başladığı, bağıra bağıra tüm apartmanımızı başına topladığın akşamlardan birinde, ziyaretine gelenleri yavaş yavaş uğurlamıştım. Herkes gittikten sonra sen yatakta yatıyordun ve her nasılsa ağrıların biraz azalmış uyuya kalmıştın. Bende senin yanında oturarak televizyon seyretmeye başladım.(Bkz. 1.Körfez Savaşı-STAR1)
    Birden kapalı olan odamızın kapısı açılmıştı ve herkesin gittiğini düşündüğüm için ben de çok şaşırmıştım. Sana baktım ama sen uyuyordun. Kapı açılıp içeri giren benim yıllar önce kaybettiğim sevgili BABAANNEM idi. Hiç bir şey söylemeden içeri girdi benim karşımda durdu.
    Adımı söyleyip " Korkma, bebeğinize bir şey olmayacak. Çok güzel ve akıllı bir KIZINIZ olacak, adını da İLGÜN koyacaksınız" dedi.
    Hatırlarsan ertesi günden sonra cinsiyetini son güne kadar doktorlarımızın söyleyemediği bebeğimiz için hiç MAVİLİ bir giysi veya eşya almadık. Doktorlarımız bile bilemezken biz kızımız olacağını biliyor ve İLGÜN'ü bekliyorduk.

    İşte..! sana hatırlatmak istediğim ayrıntı buydu.

    Sen olmasan kızım ... Sen olmasan oğlum ... En önemlisi Sen olmasan BİZ olmazdık ...

    HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM...

    İyiki doğdun İLGÜN !!!

    HuBi... Nam-ı diğer EŞİN ve BABANIZ :)> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous ipekyoluylemiş…

    <$Bsonuna kadar soluksuz okudum ne çok olaylar yaşamışsın ve isteklerinin ve sabrının meyvesini almışsın tebrik ederim seni çok da dayanıklıymışsın acıyı test etmiş oldun bu sayede....ilgülede iyiki doğdun diyorum> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger ZEHRAylemiş…

    <$Bne mutlu ki kızınızın sizin gibi muhteşem bir annesi var..bence ona en büyük doğum günü hediyesi sizsiniz..doğum günü kutlu olsun nice güzel yaşlara sağlıkla ve de sizinle..

    mutlu akşamlar dilerim..> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BAyyy zaten moralim son olaylarla iyice sıkkınken böyle bi hikaye ve bu harika kızın fotosuyla,yazılan yorumlarla iyice duygulandım,bide tv de imkansız aşk parçası çalıyor,hırsız-polisin....

    Yani kurbağa prenses ağlak Biyonik iş başında...

    Ne mikropsun lan Zeynom,alacağın olsun,sümüğümü yaladım demin beaa,gözyaşlarım laptobumun mousuna düşüyoo,bişey olursa arıza felan alırım façanı aşşaa amaaaa pisss:(((> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger toprakvebenylemiş…

    <$Bne dıyecegımı bılemıyorum yazmayacaktım ama blogumdakı yazımı oku bence bız cok zor seylerı yasadık allah onları bıze bagıslasın
    nıce sağlıklı yıllara dogum gunun kutlu olsun> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BAh Zeyno anne blog'na baktim son yazinla beni taa.26 sene geriye attin.Sen anne idin.Ya ben Baba bana sorulan soru ise ya anne,ya oglun olmustu.Erken dogum hemde ters,tek care sezeryan ona da annenin kalbi yetmiyor.Doktorlarin
    yapabilecegi tek sey,tek sans bebegi kurtarmak idi.Ellerini tuttugum iki yavruma bakarak.Ben annemi isterim diye bagirdim.Iki gün odasinin kapisinda Allaha yalvardim.Pramütere bebek aramiza katildi.Parmak cocuk bugün 26 yasinda 1,80 boyunda annesi ile bana tepeden bakiyor.Anestesiz ameliyat acisini bilirim.Bu duygular unutulmiyan duygular.Ah Anneler daha cok isiniz var o dediki ; Anaların bugünkü evlatlarına vereceği terbiye eski devirlerdeki gibi basit değildir. Bugünün anaları için gerekli vasıfları taşıyan evlat yetiştirmek, evlatlarını bugünkü hayat için faal bir uzuv haline koymak pek çok yüksek vasıflar taşımalarına bağlıdır. Onun için kadınlarımız, hattâ erkeklerimizden çok aydın, daha çok feyizli, daha fazla bilgili olmaya mecburdurlar; eğer hakikaten milletin anası olmak istiyorlarsa.
    Saygilarimla.> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Binnur/Nehirylemiş…

    <$BDuygulanmadan okuyabilen yoktur herhalde.
    ÖZverinizin karşılığını ne güzel almışsınız (maşallah).

    Uyanık ameliyat, gerçek bir işkence. GErçekten analık içgüdünüze çok fazla saygı duyarak okudum.
    Sanırım herkes böyle bir karar veremez. Bizi biz yapan böyle farklı kararlar olsa gerek. Bir de bizi biz yapan bize eklenmeneler. Eğer İlgün dünyaya gelmeseydi ne kadr eksik kalırdınız düşünsenize.

    O acılı anların karşılığını böyle gurur duyulacak bir şekilde almanıza çok sevindim.
    Umarım benim kızım da bana böyle gurur dolu konuşmalar yaptırır.
    Bir de eşinizin rahmetli babaannesinin içeri girmesi ile ilgil diyecegim bir şey var.
    BEnim eşimin annesi de böyle zor bir anda ölmüş annesinin hastane odasına girdiğini görmüş. Ama o hiç konuşmamış. BU da başka bir konu. Kızım geldi, mızmız yapıyor :)
    Sevgiler.> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous dileksylemiş…

    <$Biyiki doğdun ilgün bebek ne güzel bi günde dünyaya gelmişsin sizlere sağlık sıhhat ve mutluluk diliyorum ilk defa geliyorum sayfanıza iyi günler> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bselamun aleykum gerçekten çok duygulanarak okudum annelik her haliyle mükemmel ..kim yapar bunu kim için hepimiz evlatlarımız için son derece fedakarız bunu içimize yerleştirerek bizleri yaratan Rabbimize sonsuz şükürler olsun ..SELAMETLE KALIN www.blogcu.com./yarenvebiz/> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BŞİLACIM, sen yorumunu yazdığın sırada biz kızımla salya sümük, birbirimize sarılmış halde yazıyı okuyorduk. evet senin bayılman da vardı doğum sırasında heyecandan. Çok şükür ki şimdi bebişimiz bizimle birlikte o anları bize mutlu şekilde anımsatıyor..

    ASORTİKCİM, yazımı işyerinde ve duygu yoğunluğu içinde okuman inan blog ailesine katılmış olmam konusunda tekrar beni mutlu etti. İyi ki varsınız ve iyi ki sizlerle herşeyi paylaşabiliyorum. Teşekkürler ...

    YAZCIM, teşekkür ederim tüm dileklerin ve övgün için.Ben de seni blog sayesinde bulabildiğim için çok mutluyum...

    ANNELOGCUM,iyi ki kimseler yokmuş, anne olanların ve kendini anne hissedenlerin bu kadar yoğun duygularımı paylaşacağını tahmin etmiştim. Teşekkür ediyorum> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bne mutlu size ve sizlere. ağzınızın tadı hiç bozulmasın...o mucize hep olsun hayatınızda..> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BSÜPER BİR ANLATIM OLMUŞ YAAA..ÇOK HPŞUMA GİTTİ..OKURKEN KENDİMİ ZOR TUTTUM GÖZYAŞI DÖKMEMEK İÇİN...DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...UMARIM ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR BÜTÜN ŞANSLAR SENDEN YANA OLUR :)> <$B 

    <$B19 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BOf ya Zeynepcim,ne muhteşem bir güç sendeki inanılmaz ...Bunu bir gazeteye filan yollamalısın.Anneliğin ne demek olduğunu bilmeyen o kadar çok insan varki.Gerçekten cesaretin ve dayanıklılığını okurken tüylerim dikn diken oldu...Kızına nice mutlu yaşlar diliyorum.Annesine de uzun ömürler...> <$B 

    <$B20 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSEVİLAYCIM, canım benim ne kadar etkilenmişsin. Biz umudumuzu hiç yitirmedik ve çok şükür ki karşılığında kızıma hiçbirşey olmadı ve aramızda.Aynı konu söz konusu olsa ve geçmişe gitsem yine aynı şeyi seçerdim...Bu arada o doktora kızmışsın ben olsam gırtlaklardım demişsin ya o sırada onu hiç kaale almıyordum bile...


    ANNECİM, İLGÜNÜM, BEBEĞİM sen benim için çoook değerlisin, iyiki doğdun ve iyi ki benim kızımsın.Kardeşin ve sen eğer yaşamıma girmeseydiniz ne kadar boş olurdu hayatım, sizi çok seviyorum ve iyi ki varsınız...

    EŞİM, HAYAT ARKADAŞIM, BABAMIZ, Ne günler yaşadık öyle değil mi? O günlerde neler hissettik, ne dualar ettik. Sen bir tecrübesiz ben bir tecrübesiz, ama sevgi dolu yüreklerimiz..Kucağımıza almaya, dokunmaya korktuumuz kızımız, ve sonra ailemize katılan canımız, oğlumuz ve O'nun da yine ilginç doğum macerası...
    Biz de seni çok seviyoruz, evimizin direği....

    İPEKYOLU, sana da çok teşekkür ediyorum...

    ZEHRACIM, hoşgeldin sayfama ve her zaman beklerim. teşekkür ederim iyi dileklerin için, övgülerin için ama benim yerimde başka biri de olsa aynı kararı alabilirdi..

    BİYONİKCİİİM, seni salya sümük yaptığım için affet. Bu arada laptopuna bişiycik olmaz umarım....> <$B 

    <$B20 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BTOPRAK VE BEN, hoşgeldin öncelikle.
    Anladığım kadarıyla sen de bir prematüre annesisin.Ne kadar moral ister, ne kadar umut ister prematüre büyütmek bunu çok iyi biliyorum. Allah hepimize bağışlasın çocuklarımızı..


    AYN, siz de hoşgeldiniz sayfama ve yorumunuz beni çok mutlu etti. Yaşadığım duyguları siz de baba olarak yaşamışsınız, ne mutlu size şu an parmak çocuk 26 yaşında.Dediğiniz gibi annelik her anlamda zor, sadece dünyaya getirmek değil aynı zamanda o çocuğu önce kendisine, sonra ailesine, vatanına, milletine, dünyaya yararlı bir insan olarak yetiştirebilmek....

    BİNNUR/NEHİR, hoşgeldin teşekkür ederim övgüne ama böyle bir durumda çok kişi verebilirdi bu kararı bilmiyorum ben öyle düşünüyorum.Ama dediğin gibi çok şükür bunun karşılığında kızım sağlıklı bir şekilde yanımızda, öyle olmasaydı eksik kalmak bir tarafa yok olabilirdim duygusal anlamda. Bu arada o öykünü merak ettim bir ara yazar mısın?

    DİLEKS, hoşgeldin ,iyi ki de gelmişsin, ben hep beklerim. Teşekkür ederim dileklerin için.

    YARENVEBİZ, teşekkür ederim güzel sözlerin için.> <$B 

    <$B20 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBAVER, hoşgeldin, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için, her zaman beklerim..

    GAMZELİ, sen de hoşgeldin ne zamandır bloglardaki yorumlarda rastlıyordum ismine hep uğramayı düşündüm ve iyi ki yorumlaştık, her zaman bekliyorum.Ayrıca güzel dileklerin için teşekkür ediyorum

    AGE35CİM, bilmiyorum ama yerimde olsa birçok anne bu kararı alırdı diye düşünüyorum. Tüm dileklşerin için teşekkür ederim.

    OKUYAN HERKESE şunu söylemek istiyorum. Yazımda bahsettiğim çocuk sahibi olmak isteyip de olamayan ablacım, kızımın doğumundan 5 ay sonra hamile kaldı ve şu an o da iki çocuk sahibi..> <$B 

    <$B20 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BTeşekkür ederim canım...tabikide her zaman gelicem bende beklerim ...seni sayafama ekliyorum...> <$B 

    <$B21 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous arzuylemiş…

    <$BMerhaba Zeyno!
    Yazının hemen hemen sonuna kadar gerçek olamaz böyle birşey diyerek geldim.3 çocuk annesi bir doktor olarak anestezisiz ameliyat fikrini tüylerim ürpererek anlamaya çalıştım,makat geliş,preterm bir bebeği normal yolla doğurma zorunluluğua ''pes!'' dedim.Neler yaşamışsın,ama hepsi geçmiş.Gerçi benim çocuklarım daha küçük ama 1 yıl öncesini bile hatırlamakta güçlük çekiyoum bazen.Başkası yaşamış da ben filmini izlemişim gibi...Kızının doğum gününü kutluyor,kendi çapımda seni ''Yılın Annesi'' seçiyorum.Sevgiler...> <$B 

    <$B21 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Binnur/Nehirylemiş…

    <$BÖykü benim değil. Yine bir annenin ama, eşimin annesinin.

    Denir ki, anneler kızlarının zor zamanlarında, kendileri artık bu dünyada olmasalar da yardıma gelirmiş.

    Eşinin o anda yaşamayan annesi çıka gelmiş ve manevi destek vermiş olduğuna göre bu genellemenin “kızlarının” değil “evlatlarının” kelimesi ile değiştirilmesi gerektiğine inandım.

    Eşimin annesinin hikayesine gelince:
    Eşim 9-10 yaşlarındayken küçük bir ameliyat geçirmiş. Annesi gecenin bir yarısı hastanede yanında beklerken eşim birden sakız da sakız diye tutturmuş. Ama bitimsiz bir şekilde sakız istiyormuş. Çocuğu gecenin o saatinde yalnız bırakıp dışarı çıkamayacak olan kayınvalidem oldukça sıkılmış bu duruma.
    Kapı açılmış ve anneanne çıkagelmiş (elbette o anda hayatta değil)
    Avucunu açmış, elinde bir avuç sakız. Hiç konuşmadan eşime uzatmış. Hiç kimse tek kelime edememiş. Çıkmış gitmiş sonra. Eşim ile annesi birbirlerine bakakalmışlar.

    Gerçekçi bir yaklaşımla belki çok benzetti, herhangi bir hastadır diye ertesi gün o kat ve diger katları aramışlar, öyle biri yokmuş.

    inanılası gibi degil. Ama ben inanıyorum.> <$B 

    <$B21 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger belginylemiş…

    <$BMerhaba,yeni ve acemi bir blogcuyum.Tesadüfen girdim blogunuz,ve ağlayarak okudum yazınızı.Ben de aynı zorluklarla doğurdum oğlumu,günlerce kuvözde yaşam savaşı verdi,şimdi 17 yaşında 1,90 boyunda aslan gibi bir oğlusum var.İnşallah bizlerin değerini bilirler çocuklarımız,anne olmak büyük fedakarlık...Sevgiler> <$B 

    <$B22 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BSevgili Zeynocugum,
    Bu aksam tatilden donerdonmez bloglari/sizi/ dostlarimi actim evimde ilk is olarak ve bloguma senin daha once biraktigin commentinde yazdigin ve gunu gelince anlatacagim dedigin gibi 19 Mayis'in senin icin "extra" kerametini ogrenmek icin hemen geldim canim.

    Ama beni mahvettin ya... Tuylerim diken diken gozlerim islak islak oldu, seni-hubi/babayi/ ve sevgili Ilgunun commentlerini de ustelik okurken.
    Mashallah Mashallah diyebiliyorum canim.
    Kuguboynu> <$B 

    <$B22 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sardunyaylemiş…

    <$BAllah seni mucizenden ayırmasın... ne kadar etkilendiğimi tahmin edebilirsin... dilerim benim kuzum da senin prensesin gibi kocaman olur...> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BZeynepciğim;
    Bu sabah acaba anne olmasaydım, böyle birşeyi yapabilirmiydim dediğim bir olay yaşadım ve henüz etkisinden kurtulamamışken, yazını okudum...

    Çok duygulandım çok. Şu an boğazımda bir yumru, biri gelse odama konuşamayacağım.

    Sen gerçek bir annesin. Ne yazacağımı bilemiyorum. Ama çok şey yazsamda İlgün'ün ifade etiklerini anlatamam.

    Kızımıza güzel bir ömür, ailece hepinize mutluluk ve sağlıkla geçecek nice yıllar diliyorum.

    Sevgiyle, hoşçakalın.> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BARZU,merhaba hoşgeldin. Bir doktor olarak yaşadıklarımı okuman ve değerlendirmen beni etkiledi. ameliyat sırasında ve sonrasında hastanedeki doktorlaedan birçoğu karşı çıktı zaten.Olmaz dayanamaz dediler. Ameliyat sonrası da konuyla ilgisi olmayan doktorlar bile ziyaretime gelip konuştular benimle.Beni yılın annesi seçmişsin teşekkür ederim ama annelik öyle bir sevgi ki dünyada bu duyguyla çok fazla fedakarlık yapan anne dolu.Annelik, başka hiçbir duyguyla benzeşmeyecek kadar karşılık beklemeyen bir duygu. Ve ne mutlu bize ki bu duyguları yaşayabiliyoruz...


    BİNNUR/NEHİR hikayeni ben de tüylerim diken diken vaziyette okudum.Ben sevdiğimiz insanların bu dünyadan ayrılsalar bile yanımızda olduklarına inanıyorum..> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BISOBEL, hoşgeldin:)Maşallah bu prematürelerimize, nice sağlıklı, mutlu yaşları olur inşallah.Anneleri olarak en büyük dileğimiz...Her zaman beklerim sayfama..

    KUGUCUM,duygularımı paylaşmanız beni çok mutlu etti. İyi ki tanıdım sizleri bloglar sayesinde.Teşekkür ediyorum...

    SARDUNYA, sana hep yorumlarımda oğluşun için hep umutlu olmanı, günün birinde boyunu geçecek, çok sağlıklı bir çocuk olacağını söylemiştim. İnan bana prematürelerdeki azim, hayata bağlılık muhteşem.Senin kuzucun da koca bir delikanlı olucak emin ol...


    AKCAHAN, çok teşekkür ederim övgün ve dileklerin için. Annelik böyle işte hepimizde var bu fedakarlık, sevgi, hepimizde...> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bzeyno çok çok çok güzel bir yazı ve çok çok çok özel bir anı bu. Allah sizi birbirinizden ayırmasın. Darısı benim kızımın 16 yaşlarına olsun inşallah:)

    nimet> <$B 

    <$B23 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sardunyaylemiş…

    <$Bsevgili zeynep, prematüre annelerine katılmak istersen bana bir mail gönderebilir misin?> <$B 

    <$B24 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Murat Ozdemirylemiş…

    <$Btesadufen rastladim, muhtesem bir hikaye bu, bos yere dememisler cennet annelerin ayaklari altindadir diye...> <$B 

    <$B24 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNİMETCİM, teşekkür ederim dileklerin için. Ve darısı kızının başına:)İnşallah daha nice yaşgünlerini kutlarız sağlıcakla çocuklarımızın...


    SARDUNYACIM, aslında ben çok önce katılmak istedim prematüre annelerine ama ben beceremedim ya, bilişim fakiri olarak orayı tıkladım, yahoodan mail adresi isteniyordu,aldım ama sana nasıl mail atıcam yani mail adresine yollayamadım. Önceki mail adresimle ulaşamadım nasıl olucaaak utandım valla şimdi
    beceriksizliğime:(((


    MURAT ÖZDEMİR, hoşgeldin ve herzaman beklerim:)Teşekkür ederim...> <$B 

    <$B24 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger xprodoksitylemiş…

    <$Bİnan okuyuncca diken diken oldum çok etkilendim ve uzun uzadıya bişiylerde saçmalamıycam HELAL OLSUN...> <$B 

    <$B24 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger z.pelinylemiş…

    <$Bçok büyük fedakarlık!!! ama insan evladı için herşeyi yapabiliyo sanırım :( ben tadamadığım için bilemiyorum.. ama yaşadığım sağlık sorunlarında annemin halini gördüğümden o duyguları anlayabiliyorum azucık ta olsa...
    Allah size ve çocuklarınıza sağlıklı ve mutlu güzel bir ömür versin inşallah...
    sevgiler...> <$B 

    <$B25 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Eceylemiş…

    <$BZeynepcim,
    Allah bağışlasın yavrunu...Allah sizleri ayırmasın inşallah...Annelik çok özel ve güzel bir olay ama sen çok çok özel bir annesin...Ben 10 sene sonunda anne oldum kızıma meleğime kavuştum ama senin çektiklerin yaşadıkların bambaşka...
    Bende işyerindeyim ve ağlıyorum şu an :(((> <$B 

    <$B25 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BXPRODOKSİT, hoşgeldin:)Teşekkür ederim, duygularımı paylaşmanız beni mutlu etti, her zaman beklerim sayfama:))

    Z.PELİN,Dilerim bir gün anne olursun ve eminim sen de çok fedakar bir anne olucaksın, bu anneliğin özünde yatan bir duygu, dileklerin için teşekkür ederim ve her zaman beklerim sayfama:)

    ECE, ne mutlu sana meleğine kavuşmuşsun:)Ne kadar seviliyorlar öyle değil mi? Benim için de öper misin o şeker hanımı? Sağlıkla ve mutlulukla büyürler inşallah....> <$B 

    <$B25 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger oliveylemiş…

    <$BGözyaşlarıma engel olmadım, aglamakda güzeldir diyorum, tabiki sonu cok guzel biten , biterken sonsuz mutluluklara sebep olan böyle bir şeye ağlamak güzel.. Banada 7 aylıkken karnımda ölen bebeğimi hatırlattınız.. Bu dünyada yiyecek ekmeği yokmuş diye, her düşündüğümde ağladığım oğlumu...Hemen sonra hamile kaldım ,şimdi odasında ders calısan oglumuz dünyaya geldi..ŞÜKÜRLER OLSUN.. Görmese bari bu yaşları..Çünkü hala bilmiyor,bilmesin.. Sevgi dolu o yüreciği,o gözleri buğulu görmeye dayanamam..O da 16 yaşında ...
    İçimizi ısıtan bu çocuklar yarınlarımızın güvencesi olsunlar, babaları haince öldürülen tüm Cumhuriyet şehitlerimizin evlatlarınında gözyaşlarını, sevgileriyle vede akıllarıyla silsinler isterim..Paylaşmakda güzeldi..Sevgiler..> <$B 

    <$B26 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sevilylemiş…

    <$Bmerhaba zeyno nimetten ulastım sana su an aglamamak icin zor tutuyorum kendimi annelik iste bukadar mukemmel bir olay seni tebrik ediyorum. guzel kızınla birlikte uzun bir yasam diliyorum> <$B 

    <$B26 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Zeynep Sedaylemiş…

    <$BSevgili Zeyno,

    Nimetin sayfasindan geldim seni ziyarete, cok duygulandim yaslar suzuldu. Annelik nasil bir sey ya? Anlamak mumkun degil, Allah bana da kismet etsin insallah. Kizinla uzun ve saglikli bir omur gecirmen dilegiyle...

    Sevgiler> <$B 

    <$B26 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BOLİVE,önce hoşgeldin diyorum sana. kaybettiğin bebeğine çok üzüldüm ama ne mutlu sana ki yine bir evlat sahibi olabilmişsin.Allah daha nice sağlıklı mutlu yaşlarını göstersin oğlunuzun. Dileklerine ben de sonsuz katılıyorum. İyi ki geldin sayfama her zaman beklerim:)

    SEVİL, hoşgeldin, teşekkür ederim dileklerin için.Her zaman beklerim...:)

    ZEYNEP SEDA,bir gün anne olucaksın bunu yürekten diliyorum ve sen de tüm anneler gibi çok fedakar olucaksın bu çok içten bir duygu, karşılıksız..Hoşgeldin ve herzaman beklerim:)> <$B 

    <$B26 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sefikaylemiş…

    <$Bsevgili Zeyno:) siteni tesadüfen buldum. Yazını da yine tesadüfen okudum. Okurken gözlerim yaşardı. Ne kadar cesursun. Güzel kızın seninle çok gurulanıyor olmalı. Yazını okurken düşündüm de ben de sanırım aynısını yapardım. Benim de 3 çocuğum var ve onların kılına bile zarar gelmesindense acıların en büyüklerini çekmeye razı olurum gibime geliyor. Anne olmak dedikleri şey bu olsa gerek. eee o kadar kolay olsaydı cennet ayaklarımızın dibine konulmazdı sanırım. Benim kızım yok. Çok isterdim olmasını. Sana kızınla birlikte mutlu ve uzun bir ömür diliyor, en az senin kadar cesur kızını yanaklarından öpüyorum.> <$B 

    <$B27 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bannelik böyle birşey herhalde dedim okurken..
    gözlerim doldu..
    ne kadar cesursun Zeyno...hayran kaldım, Allah sana ve kızına uzun ömürler versin..
    sevgiler> <$B 

    <$B29 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger crystalsdreamsylemiş…

    <$Bçok geç kalmışım ama yorum yazmadan geçilecek bi post değil bu..
    önce,ilgünün geçmiş doğum günü kutlu olsun,hep mutlu olsun..(19 mayıs tatiline gitti mi peki:))
    sonraa,zeynocum sana helal olsun..
    öyle güzel bi yazı ki bu seni ve anneliği anlatan..cesaretin ayrı,yaşattığın duygu yoğunluğu ayrı..çok etkilendim..
    Bir ömür boyu mutluluk ve huzur dilerim ailenize..> <$B 

    <$B29 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSEFİKA, hoşgeldin:) Dediğin gibi benim yerimde olan birçok anne bu yolu seçebilirdi. Annelik böyle birşey.Dileklerin için teşekkür ediyor ve ben de senin 3 yavrun için tüm güzellikleri diliyorum.

    GULFİCİM,dileklerin için çok teşekkür ederim..

    KRİSTALCİM,teşekkür ederim. Bizim kız gezisine doğumgünü akşamı gitti. Senin yazını okuduktan sonra eh tabi ben de birçok hayal kurdum o dönene dek.Ama çok güzel geçmiş gezi, çok mutluydu döndüğünde:)..Tekrara teşekkür ederim ...> <$B 

    <$B01 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Pruylemiş…

    <$BZeyno,
    Nasıl etkilendim anlatamam,çocuk denecek yaşta da olsa anne yüreği işte.
    Allah sana ve meleğini upuzun,mutlu,huzurlu ve sağlıklı bir ömür versin> <$B 

    <$B04 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger hayalylemiş…

    <$BYok yok ben yine de ağlamazdım da, hele de hastanede nöbetteyken, az evvel bir sürü bebiş doğurtmuşken bile ağlamazdım da, baba'nın yorumunu okuyunca kendimi tutamadım işte. Ne yapayım, herkesin bir inceldiği nokta vardır.> <$B 

    <$B05 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BPONÇİK, hoşgeldin:) Dileklerin için çok teşekkür ederim:)

    HAYAL, ne güzel bir sürü bebek dünyaya getirtebilmek:) Bence çok kutsal ve anlamlı bir meslek.Ben yeniden dünyaya gelsem bu mesleği seçebilirdim diye düşünüyorum.Ama seni de ağlatmışım, dediğin gibi herkesin inceldiği bir nokta var.> <$B 

    <$B06 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger CRESCENTylemiş…

    <$BÇok etkilendim,okurken yüzümün ne şekilde olduğunu bilmiyorum,umarım kimse görmemiştir.Ne kadar cesur olduğunu düşündüm,ben olsam aynı şekilde davranır mıydım diye düşündüm,herhalde seni anlayabilmek için o anı yaşamak gerekir.Seni çok çok çok taktir ettim,Allah sizi birbirinizden ayırmasın.Ağlamak istiyorum yaaaa:(> <$B 

    <$B10 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B14 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Bunalgülylemiş…

    <$Bbu yazîyi okumak icin cok gec kalmisim...dün gece bebisim uyumamakta israr ederken ,ve ben de onunla beraber "annemi isterim ben" diye aglarken bir yandan da nasil bir fedakarliktir bu annelik diye düsünüyordum..yazini okudum...aglamadim ama hayran oldum gücüne..anestezisiz ameliyat...sadece bunu bir anne yapabilirdi..annelerin gücü adina...> <$B 

    <$B15 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BCRESCENT,kesinlikle yaşamadan anlaşılmıyor, bence sen de aynı kararı verebilirdin.Teşekkür ederim dileklerin için...

    BUNALGÜL, hoşgeldin:) İyi ki de geldin hemen sana uğruyorum,tanımaya, bakalım sen kimsin:)))> <$B 

    <$B29 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous seyhanylemiş…

    <$Btesadüfen rasladım ve okurken çok etkilendim.hamile kalma planları yaptığımız şu günlerde. doğum yapmaktan bile korkan ben. sizin kadar fedakar bir anne olabilecekmiyim bilmiyorum
    ikinizede mutluluklar.> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BI love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
    »> <$B 

    <$B27 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Günylemiş…

    <$Bİyi ki bugun bana yorum bırakmışsın, siteni ziyaret ettim, salya sümük kızının doğum günü yazısını okudum, anne var anne var, sen evladın için herşeyi göze alırken, kimileri de acımadan sokaklara bırakıyor :(> <$B 

    <$B15 Eylül, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Biyiki annen senin gibi birisin dünyaya getirmiş ve ii ki o kişi bnm arkadaşım

    çokkk teşekkürler zeynep teyze> <$B 

    <$B22 Haziran, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bhikayenizi aglayarak okudum tek kelimiyle tebrikler. bende premetüre dugum ikiz bebek dogurdum. dünya tatlısı iki kızım oldu. minicik şeyler. birirni kaybettim kızımın biri yaşam mücadelesi veriyor. dilerim benim kızımda eve gelir ve sizin kadar mutlu olurum> <$B 

    <$B23 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili SEYHAN, eminim çok iyi bir anne olucaksın. O duyguyu en kısa zamanda zahmetsiz tatman dileğiyle...

    GÜN,tek isteğim, acınmadan sokağa bırakılan o çocuklar, çok mutlu olabilecekleri bir hayat yaşasınlar...

    KIZIMIN ARKADAŞI, sen kimsin bakıyım adını yazmamışsın teyzecim:))Buraya bu yorumu yazdığın için ben teşekkür ederim..> <$B 

    <$B23 Haziran, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevgili Anonim, yorumunuzu okuduğumda hislerinizi öyle derin yaşadım ki, dilerim kızınız en kısa zamanda eve gelir, sağlık, mutluluk dolu günler geçirirsiniz. Dua edicem, sakın ümidinizi kaybetmeyin, bebişiniz kesinlikle eve gelecek,inancın ve sevginin gücüyle kazanacak bu mücedeleyi...Bana yazar mısınız güzel bebişin büyüme maceralarını..> <$B 

    <$BYorum Gönder