<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Mayıs 29, 2006

Ne tadilat...

Birkaç gündür bloglardan uzak kaldım.Çok az zamanla, çok az blogu ziyaret edebildim ki bu bile mucizeydi koşuşturmaktan.Niye ki diyeceksiniz siz şimdi, hemen anlatayım efem.Şöyle ki, 8 yıldır oturmakta olduğumuz evimize, bir tadilat, değişiklik yapalım dedik.Kızım ve oğlum aynı odayı paylaşıyorlardı ve odalarını ayırmakla işe başlayalım ama bu sayede toptan boşalan odaları da elden geçirip, boya badana, laminant gibi güzellikleri de yapalım diye düşündük.Dikkatinizi çekerim düşündük diyorum. Uygulamaya geçmek sanki milattan bu yana sürmüş gibi geldi bana.Bir işe başlandı mı o kadar sabırsız o kadar pür telaş oluyorum ki, kendime işkence yapmanın bir yolu bu benim için.Hele ki öyle çarçabuk bitecek türden bir konu seçmemişsem, sinir katsayımın tavan yapmasına, huzursuzluğun had safhada olmasına, uykularımın kaçmasına hazır olmalıyım.Pek hazır değilmişim anlaşılan...
Bu yaşımıza kadar elimize fırça almamış bir çift olaraktan, illa ki kendimiz yapıcaz odaların boyasını diye tutturduk. Neyse efendim bu konuda ne kadar kara cahil olduğumuzu unutup, yapı markette aldık soluğu. Renkler seçildi, boyalar, fırçalar alındı.Kırk yıllık boya ustalarına taş çıkartıcak malzemeler alındı.Eve getirildi veee o malzemeler bize bakar, biz onlara pek bir uyuşuk halde bugün başlarız, yarın başlarız derken aynı apartmanda oturduğumuz ve bu tür tadilat işlerinin elinden çok iyi geldiği eniştemiz tesadüfen misafirliğe geldiler. Baktılar ki biz bir hareket halindeyiz, enişte kendini tutamadı ve hurraa giriştik hep beraber. Laf aramızda eniştemiz olmasa vallahi biz bu işi beceremezmişiz. Hani öyle fırçayı al eline, gerisi gelir tarzı olmuyormuş bu işler. Buradan eniştemize de çoook teşekkür edip, ellerin dert görmesin diyorum.E hadi oğlanın odası boyandı, bitti. Sıra geldi laminant döşetmeye ki sevgili eşimi galiba çıldırma noktasına getirdim. Allahım ben ne kadar kararsız bir insanmışım. Galiba 15-20 yer dolanmışızdır, yok beğenemiyorum bir türlü. Bu çok açık renk, bu çok koyu olmaz. Efendim bu kilitli değilmiş bak, bu tırtıklı değilmiş, bu yerli, bu ithal, bu şöyle, bu böyle.. Sanki ÇIRAĞAN SARAYI nı tadilat yapıcaz( ama benim evim işte bana öyle geliyor ne yapıyım arkadaşlar) Bu beğenebilme safhalarında, arabaya park yeri bulmak ayrı bir dert, iş çıkış saatlarinde çoğu yerin kapalı olması, mesai saatlerinden çalınınca da zamanla yarışır tarzı koşuşturma, isimleri lazım değil bazı büyük firmaların 16 metrekareden küçükse gelemeyiz tarzı burunları kalkık konuşmaları, of gelde sinir katsayın tavan yapmasın.Yani bu firmalara göre oda oda tadilat yapabilme hakkımız yok, ben öyle istiyorum kardeşim nasıl burnunuz büyümüş sizin sabahları kalktığınızda hiç ölçmüyor musunuz?Bu meyanda oğlana oda takımı bakma faslı da giriyor devreye, mobilya fiyatları uçuşa geçmiş, haberimiz yokmuş.Bunaldııııım. Neyse sonuçta oda takımının siparişini verdik bir telaş azaldı , kısmetse Çarşambaya teslim edecekler. Ben oda henüz eşya girmemişken laminantı kaplansın diye acele ediyorken nihayet beğendim bir tane, ona da yarın için randevu vermiştik, oh üstümden ne yük gitti anlatamam derken bu postu yazarken gelen bir telefon! O beğendiğiniz laminant stokta kalmamış, gelecek ama birkaç hafta sürer..Diğerlerinden isterseniz var..Haydaaa ben onu nasıl zor beğendim şimdi başka bir tane mi seçeceğim. İyi ama benim aklım onda kalır şimdi.?Hem ben çıldırmak üzere olan eşime nasıl söylerim bunu? Sonuç, beklemeye karar verdik(m) . Eşyalar girecek tekrar çıkarılacak, yani iş yine tam olarak bitmemiş olacak.Birşeyi ne kadar çabuk bitsin istersem bu kadar aksilik çıkıyor, bu kadar kararsızlık çekiyorum.Var bende acayip bir durum ama hayırlısı..Sıkıldım, çok sıkıldım.

Bu aksilikler yaşanırken bir tek şuna sevindim.Sadece kendi adıma değil, tüm dünya adına. "tavuk mu yumurtadan çıkar, yumurta mı tavuktan" yüzyılların meşhur sorusunun cevabı bulunmuş.Tavuk yumurtadan çıkmış efendim.Bulanlara sonsuz teşekkürler ne diyebilirim bir geyik tarih oldu böylece, tüm insanlığa hayırlı olsun...

<$22orum:

    <$B29 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BCok yasa Zeyno anne yazidan sonra gülme krizi tuttu hemen hanima okudum.Neden geldi bu kriz biliyormusun ilk duvar kagidini yapar ken sonunda minik civilerle tuturmustum.Laminati yaptigim gün bir kahraman gibi dolasiyordum bir hafta sonra sanki su yatagindaymis gibi oldu .Sonun da ona da alisiliyor.Hic olmazsa herseyin bir ilki olurmus.> <$B 

    <$B29 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BEh ne diyim zeynom,hep dediğim gibi "ustayla uğraşmak ayrı bir ustalığı gerektirir",

    Ben pek severim,boya kokulu miss kibin evde oturmayı,tinerci gibi,içume çeke çeke dururum odada,ee nede olsa meslek bağımlılığı ;P> <$B 

    <$B29 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BBence laminantları bir şekilde olanlardan seçsen ve oğluşunun odasını bitirsen sanki daha rahat edecekmişsin gibi geliyor..Anlattıklarına dayanarak 2 hafta laminant ve mobilya bekleyecek biri değilsin gibi geldi bana :))> <$B 

    <$B29 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BElinize sağlık Zeynocum,iyi cesaret etmişsin ...> <$B 

    <$B30 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BOhhh mis gibi olmuştur yada olucaktır :)) ama bence de başka bir laminat seçsen daha iyi olur sanki. Birbirine çok yakın olan tonlar da var. Bu karışıklıkta hepsi birden çıkardı en azından. Neyse güle güle kullansın oğluşun odasını.> <$B 

    <$B30 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZeyno kolay gelsin canim. Zor ise kalkismissiniz. Ama bende yukaridaki dostlar gibi laminanti secsen hemen de uzamasa diyecegim, dukkanda ton veya desan farklari arasinda kaybolurken tek birini secip evde dosediginde inan cok begeneceksin zaten, kararsizliginda gececektir. Hic bu telasi birkac hafta oteleme derim ben de.> <$B 

    <$B30 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BDeğişim her zaman için güzeldir.> <$B 

    <$B30 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBence de elinizdeki renkler ve desenlerle yetinip bu işi uzatmayın. Döşendiğinde laminantın renk ve desen farkını FARKETMEYECEKSİNİZ. Güle güle oturun, sağlıcakla kalın.

    Arkadaşlarınızın yorumlarını dinleyin derim.> <$B 

    <$B30 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$B...demekki,kadınlar evlendikten sonra da, ev ile ilgili dekorasyon malzemelerinin seçiminde "işte böyle kararsız kalabiliyorlarmış"...:)
    güle güle oturun. mis gibi bahar kokuyordur şimdi...> <$B 

    <$B30 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BAYY CANIM... SANA KOLAYLAR GELSİN...GÜLE GÜLE KİRLENİN EVİNİZDE...> <$B 

    <$B30 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno.sana bir weblog adresi vereceğim.
    www.eginmatematik.blogspot.com
    bu siteye mutlaka gir...
    Aslında şu an çok erken çünkü dersleri yeni sonlandırdım.
    Yaz tatiline girdik ancak önümüzdeki eylül ayında yine yeni başarılara imza atılacağından emin olabilirsiniz.
    SEnin yorum köşen sayesinde de buradan faydalanmak isteyen tüm arkadaşlara sesleniyorum...
    Burada sadece üniversite kapısının anahtarını veriyorum:)...Elbette tek bir kuruş alınmadan..Umarım İstanbul'lu okurlar fazladır...
    Bu hususda anlatacak çok şey olduğundan en iyisi kısa kesmek...
    www.eginmatematik.blogspot.com> <$B 

    <$B30 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bof of zeyno senin maceraların benden daha zormuş canım:))) ilgi alanım ya acayip zevkli okudum yalniz senin can sıkıntısı dediklerini:))))))))

    nimet> <$B 

    <$B31 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bhayirli olsun, siz yine baya yapmissiniz, biz daha basliyacagiz, bizde de boyalar öyle sine bekliyor.

    Bende cok kararsizim, cok zor veririm kararimi, sen o laminatlari secmissen ve onlari begendiysen, beklerdim, is cikacak ama sonunda da dersinki, iyiki beklemissim, istedigim laminat ayagimin altinda dersin:)))

    Hayret ya, herkes bu zamanda badana boya yapmaya basladi, yazla mi ilgili acaba?

    Selamlar> <$B 

    <$B31 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BERDİL BEY, yaşadığımız tadilat macerasıyla sizi güldürebilmişim ve geçmişteki tecrübelerinize döndürebilmişim, vallahi ben hala gülüyorum halimize:)Herşeyin bir ilki olurmuş dediğiniz gibi, bizimki de böyle oldu...

    BİYONİKİM, hakikatten ustayla uğraşmak ne zormuş:( Laf aramızda ben de çok seviyorum boya kokusunu, senin yerine de çekeyim içime...

    ASORTİKCİM,çok iyi teşhis etmişsin beni:) Evet 2 hafta beklersem çatlarım gibi geldi ayrıca işim yine bitmiş olmayacaktı.O yüzden başka bir laminant beğendim bugün sabahtan döşediler ve az sonra da mobilyalar gelecek...

    AGE35CİM, iyi cesaretti hakikatten...

    YAZCIM, dediğini yaptım, tavsiyene uydum az önce döşediler laminantları, başka bir tane beğendim sonuçta.Oğlum adına da teşekkür ederim ayrıca...

    KUGUCUM, evet haklısın. O bekleme süreci beni mahvedecekti psikolojik anlamda. bu yüzden tavsiyeni tuttum:))> <$B 

    <$B31 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BTARKAN, blog sayfan yok olmuş, kapattın mı yoksa?

    ANONİMOOUUUS, sen olduğunu tabi ki anladım hayatım:)Söz seni çileden çıkarmayacağım, arkadaşlarımı dinleyeceğim:) ah sen yok musun?

    BAVER, o kadar haklısın ki! Kadınlar her ortam ve durumda bu huylarından vazgeçemiyor.genlerimizde var ne yapalım:)
    Bu arada verdiğin adres ve destek için çok teşekkürler.Çok güzel bir düşünceyi gerçekleştirmişsiniz, tebrikler ayrıca...

    GAMZELİCİM, teşekkür ediyorum:)

    NİMETCİM,çok zor geldi bana evet.Ama bitiş herşeye değdi dedirtecek inşallah..

    SEVİLAYCIM, daha sadece 1 odayı atlattık ama. Diğer odalar duruyor:) Laminantı da şimdilik böyle döşettik beklemeye tahammülüm yoktu.kısmeti böyleymiş diyorum bazen şartları çok zorlamamak gerekiyor herhalde.Darısı senin boya badananın başına...Ama sen de mutfağını hallettin bu arada unutma, güle güle kullanmanı diliyorum:)> <$B 

    <$B31 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$BGüle güle, keyifle,mis gibi oturun inşallah.
    bu kadar emekten sonra hakketmişsiniz doğrusu: )
    valla okuduklarımdan sonra, Murhpy kanunlarına yine inandım: )> <$B 

    <$B31 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BOhhh gule gule kullanin oturun mutlu olun ZEYNOcugum.
    koysana resmini yeni halinin:)> <$B 

    <$B31 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Brica ederim. yeni eğitim öğretim yılı başlamadan önce ben zaten gerekli açıklamaları yapacağım...:)> <$B 

    <$B01 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BZeynep,
    blog sayfamın adresi değişti:

    http://mavilacivert.blogspot.com> <$B 

    <$B02 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BTebessümle okuduğum güzel bir yazıydı. Zeynepciğim, herşey gönlünce olsun inşallah. Kolaylıklar dilerim. Biz de henüz erteleme makamındayız bakalım. Sevgiler.> <$B 

    <$B10 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BNice colors. Keep up the good work. thnx!
    »> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BYour website has a useful information for beginners like me.
    »> <$B 

    <$BYorum Gönder