<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Mayıs 09, 2006

Olmaz demeyin...


Bir iki yıl önce yaşadığımız bir ilginçliği anlatmak istiyorum. Nasıl oldu hala anlamış değilim.
Hep birlikte salonda oturuyorduk, tv açıktı. O sırada telefon çaldı, telsiz telefonu kızım odasında bırakmış, gidip oradan konuşmaya başladı. Arayan kayınvalidemdi. Başladılar konuşmaya. Ve fakat biz bu konuşma seslerini kızımın odasından duymuyoruz. Evet inanmıyacaksınız belki ama tüm konuşmaları televizyondan dinliyoruz. Kızım odadan konuşuyor ve bizim tv yayını kesti, telefon konuşmasını aynen aktarıyor. Tabi bizde bir şokkk.Nasıl oldu böyle birşey bilmiyorum ama dikkatli olmak lazım. Düşünsenize, salonunuzda misafirler var ve siz özel konuşmak için başka odaya girdiniz ve hatta misafirleriniz hakkında ilgiiiinç şeyler anlattınız. Valla bir geldiler kalkmak bilmiyorlar, nasılda hastayım, yorgunum... gibilerinden. Salona girdiğinizde eşinizi kıpkırmızı suratla ağlamak üzere görebilirsiniz yani. Bu olay nasıl gerçekleşti hala inanasım gelmez ama dikkatli olun, olmaz olmaz demeyinn..

<$20orum:

    <$B10 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeynocum anlattığın olay çok ilginç. Öylee şaşırmış bir vaziyette okurken birden salonda misafir varken benim diğer odada özel şeyler konuşuyor olabileceğim gözümün önüne geldi :) offf çok kötü yaaa gerçekten de çok dikkatli olmak lazım :))> <$B 

    <$B10 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BGİZLİ DÜNYALAR

    Hahahahahahahahahhahahah

    "Digital Signal Prosess" sanırım telsiz telefonun dalgaları ile TVnin alıcı arasında bir karmaşıklık yaşanmış..> <$B 

    <$B10 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BYaz, gerçekten biz de çok şaşırmıştık.herşey olabiliyor demek ki, düşünsene çok özel konuştuğunu eyvaaah...> <$B 

    <$B10 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BTarkan, komik valla işte o dediğinden oldu sanırım:)> <$B 

    <$B10 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger anemonylemiş…

    <$ByA frekanslar işte bazen aleyhimize sonuçlanabiliyor.Bazen tahammül edemediklerim ziyaretimize geldiğinde ki odam hemen televizyonun arkasında daha dikkatli olacağım kesin :) Sevgiler zeynocum> <$B 

    <$B11 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BMerhaba Zeyno,

    Şu komik suratı görüyorum ancak yazıyı görüntüleyemiyorum. Çatlıycam vallahi hikayeyi öğrenemedim. Tüh :(

    Öpüyorum
    Neşeli> <$B 

    <$B11 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BInanilmaz birsey, vallah dikat etmek lazim. Bende bir ara esime dedimki, ablan gin yatiliga gelince (hic sevmedigim görümcem!) odalarina babyfon´u (babyfon dan cocugumuzun sesini duyuyoruz) odalarina koyalim, bakalim benim hakimda neler diyor diye, he he he esim izin vermedi, olmaz öyle sey diye, ama ben cok yapmak isterdim, hi hi hi

    canim sayfama yorum birakamiyormussun, ben bir kac ayar kurcaladim ve simdi yine oluyor.

    Sevgilerimle> <$B 

    <$B11 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAnemon, bazen teknoloji kurbanı olmak da mümkünmüş, açık bir örnek!!


    Neşeli, yazıyı neden görüntüleyemedin acaba, hala sorun devam ediyor mu? Beni link vermiş birilerinin sayfasından açsan acaba görüntülenir mi merak ettim şimdi ben de..> <$B 

    <$B11 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSevilay, seninki acayip bir fikirmiş ama iyi ki yapmadınız derim ben.Sen de az kurnaz değilsin anladım..:)))> <$B 

    <$B11 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BSizin eve iyi saatte olsunlar uğramış olmasın sakın kızzzzzzzz.

    Amaninnnn ben bidaaa uğramıyciim sana Zeynommmmm,noolur noolmaz beni de çarperler felandaaa.

    yok beaa,korktuğumdan deel,sadece çok işim var da ehi ehi,hadi canım,senle geçen her comment pek güseldi .bayyyyy.

    Pantolonum neden mi ıslak?
    Eee şeyyy,temin su içerken üstüme aman pardon altıma dökmüşümde ehi ehi.....> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger crystalsdreamsylemiş…

    <$Bzeynocuum,bence misafirler varken tv açmamak en kesin çözüm:)> <$B 

    <$B12 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBiyoniiiiik, bak ben hiç öyle düşünmemiştim.Yok canım öyle birşey olmamıştır. hem bak bilimsel açıklamasını da yaptılar yorumlarda. sen gel bloguma bişeycik olmaz:))

    Kristalcim,doğru söylemişsin bu kesin çözüm ama tv açılmasını ısrarla misafir istediyse, hani bazıları illa da bir programı kaçırmak istemez ya, o zaman yandık...> <$B 

    <$B13 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger evperisiylemiş…

    <$Bçok ilginç gerçekten...
    dikkatli olmak lazım...
    uyarı için teşekkürler canım...
    ayrıca yorum için de...> <$B 

    <$B13 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Ballah allah ya nasıl oluyor bu!!!!!!

    henüz siyah beyaz televizyonların ve sadece trt 1 in olduğu yıllarda. haber spikeri "şimdide olayla ilgili görüntüleri izliyoruz" derdi. fakat görüntüler bir türlü gelmezdi hani. adam öylece bekler dururdu ne yapacağını bilemezdi. kağıtlarını tak tak vururdu falan. büyükbabamlardaydık yine böyle bir durum oldu. yalnız spiker bir 5 dakika falan sustu bize bakti. bizde kendisine baktık. sonunda büyükbabam dayanamadı "e konuşsana kardeşim" dedi. birden televizyondaki spikerden şöyle bir cevap geldi "ne konuşayım":)))))))))
    elbette bize söylemedi ama televizyonla yeni tanışan ev halkı için o yıllarda zihinlerine acaba bunlar bizi duyuyormu soru işaretleri girdiğine bahse girerim yani:))

    nimet> <$B 

    <$B14 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BEvperisi bize de çok ilginç gelmişti o zaman.Birdaha olur mu diye düşünmüyor değiliz...

    Nimet, evet nasıl da gözümün önüne geldi o siyah beyaz tv günleri. Ben en çok şu picama çizgisi olurdu program aralarında onu hatırlıyorum bir de akvaryumda balık resmi çıkardı uzuuuuuun süreler. Komşunun kedisi de yutkuna yutkuna o resime bakar dururdu. Ne günlerdi ...> <$B 

    <$B14 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous ipekyoluylemiş…

    <$Baman allahım ya ne kötü hiç duymamıştım ve çok enteresan geldi hehe aman ya olmasın allah korusun ama aklımızın bi kenarındada bulunsun...anneler günün kutlu olsun zeynepçiğim> <$B 

    <$B16 Mayıs, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BBu anlattigin ve Sevilayin da pekistirdigi hikayenin aynisini cok yillar once benim bir is arkadasim yasamisti. Yeni dogum yapmisti, misafirleri salonda iken bebege bakmak icin bir tanesiyle iceri gitmisler, ve salondakileri cekistirmeye baslamislar, ama babyfonun acik oldugunu unutarak:))) Toparlanamaz feci bri durum. Ama senin TV nasil olmus, telefonun markasi neydi acaba, biz almayalim:))> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BSuper color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
    »> <$B 

    <$B18 Mayıs, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BNice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
    »> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BGreets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
    »> <$B 

    <$BYorum Gönder