<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Haziran 22, 2006

ERROR.....

Durduraksız, çok yorucu bir hafta!! Kafam allak bullak, karmakarışık. Neden bu kadar tezcanlıyım, neden bu kadar yıpratıyorum kendimi bir bilsem. Yavaşlamalıyım, dinlenmeliyim...Ama bunu nasıl başaracağım bilmiyorum:((( Bedenim dinlense, beynim durmuyor, yoruldummmm:(((

<$13orum:

    <$B22 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BBen bu ruh halini cok cok iyi biliyorum:))) Durduramazsin, duramazsin Zeynocgm.
    Kuguboynu> <$B 

    <$B22 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BError Iste böylece bu kelimenin ne manaya geldigini Zeyno Anne'nin yazi basligi bana ögretti.Hep o kelimeye kizardim!... meger ne sevimli bir seymis, meger bize yasadigimizin bir sinyali imis tipki arada sirada PC lerde gözüktügü gibi.Meger cözümlerin yanip sönen habercisi gibi.Sonun da gevsemek huzurun tadi.

    Sayg.Sevg.> <$B 

    <$B22 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BTek bir çare.
    Gözleri kapatıp, serin bir ortamda klasik müzil dinlemek.
    Tavsiye ederim.> <$B 

    <$B22 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bbi dakka bi dakka..n'oluyoruz ?:)
    bak şimdi tezcanlı mezcanlı..uzmanlık alanımıza giriyorsunuz. incelemeye alırsam sizi, ruh profiniz çıkar sonra Allah korusun :)))
    yazdandır yazdan..her şey yolunda...stres olmayın..o yıpratma, artı değer üretme gayretinden olabilir mi ?
    bir de hedeflerin çok yüksek olmasından ?
    işte öyle bir şey :))
    selâmetle..> <$B 

    <$B22 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BBende bir koç burcu olarak aynen dediğin gibi ben dursamda kafam durmaz vıdı vıdı...> <$B 

    <$B23 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BAhh ahh Zeynocum. Ne güzel özetlemişsin benim de hissettiklerimi. Hep birşeylerin telaşı, planlaması, organize edilmesi. Hep birşeyler var kafamda ve bunları yapmaya kalkışınca aynı error ü bende veriyorum arasıra. Biraz rahat olmak gerekiyor galiba.> <$B 

    <$B23 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BSakin ve rahat olmak. Sonradan kazanılması tam olarak mümkün olmayan özellik. Ne diyeyim bilmem ki Zeynepciğim, ilacım olsa başıma sürer ve formülünü de Sana yazardım ama nerdeeeee..... Sevgiler.> <$B 

    <$B23 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BKUGUCUM, demek yabancı değilsin bu ruh haline:( Yok yok yavaşlamak gerekiyor kesinlikle...

    ERDİL BEY,bu şekilde davranmak bana hata olarak gözüktüğü için bu kelimeyi kullandım, gerçekten dediğiniz gibi huzur belkide gevşemek, dinlenebilmek...

    TARKAN, tavsiyeni tutacağım söz:))> <$B 

    <$B23 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBAVER, sahiden merak ettim şu ruh profilimi, korkulacak bişey mi çıkacak:)
    Yıpratma kısmı; illaki kafamda planladığım (ki ben günlük plan yaparım sürekli) şeyleri bitirmiş olabilmek gibi bir takıntıya sahibim. Sanırım bu yüzden yetişmeyince, yada aksayınca dünyanın sonuymuş gibi abartıyorum, sevmediğim bir huyum ama elimde değil gibi gözüküyor..

    AGE35CİM, böyle olmanın burçlarla ilgisi var mı bilmiyorum ben kova burcuyum...

    YAZCIM, sende mii???> <$B 

    <$B23 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAKCAHAN,evet tam da istediğim bu: Sakin ve rahat olabilmek....Demek sende de ilaç yok, Allah yardımcımız olsun:))> <$B 

    <$B24 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Zeynocanylemiş…

    <$BMerhaba adaşım.Bloglarımızın ismi de aynı sayılır.Benimki de Zeyno'nun Günlüğü.Ziyaretime beklerim.WWW.blogcu.com/zeynocan.Seni de arkadaş listeme ekliyorum.Daha sık görüşmek dileğiyle.Sevgiyle kal!> <$B 

    <$B24 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BZEYNOCAN, benden de sana merhaba adaşım:)Hoşgeldin ve herzaman beklerim....> <$B 

    <$B26 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BCanim
    kisa bir ara yoktum, birde baktim, zeynocugum yorulmus. Kendini bu kadar yorma, söylemesi kolay oluyor biliyorum, ayni durumlar bende de var, ama ilk basta kendini düsünmen lazim, saglina dikat et, rahat ol.> <$B 

    <$BYorum Gönder