<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Haziran 17, 2006

Ilık süt ve kurabiye hep seni mi hatırlatır?

Sen, vardiyalı çalışıyordun, ben küçüktüm. Çoğunlukla uyurdum sen gece vardiyasından dönüp eve geldiğinde. Ne zaman işe gidiyorsun, ne zaman geliyorsun anlayamazdım o yaşlarda. Ama eve gelirken getirdiğin tatlıları, kekleri, bezeleri hiiiç unutmuyorum. Bir de ben boğmaca olmuştum, sen beni doktora götürmüştün, doktordan sonra beni bir pastaneye götürmüştün, ılık süt ve kurabiye yedirmiştin, o günü unutmuyorum. İlkokula başladığımda sen yanımda yoktun, hastalanıp hastaneye yatırıldığını söylediler. O zaman içimde garip bir sızı olmuştu, ne zaman gelicektin? Aferinler le dolu defterlerimi sana ne zaman gösterecektim? Uzuuun süre sonra çıktın hastaneden ve defterlerimi sana gösterdiğimde başımı okşayıp, aferin benim kızıma demiştin. Bayramları çok severdin, gözlerinin içi parlardı. Bayram sabahları, hep birlikte kahvaltıya oturduğumuzda, yüzündeki mutluluğu o küçücük halimle bile anlardım.

Sonra liseye başladım, izciydim, 10 günlük izci kampı vardı, herkes babasına yalvar yakar izin almıştı, yada hiç alamamıştı, ama sen beni hiç yalvartmadın, hiç bir konuda baskı yapmadın bana.

Ve büyüdüm ben biraz daha. Çalışmaya başladım, iş çıkışlarında damadın getirirdi beni eve kadar, gizli gizli buluşurduk onunla. Sana yakalandık bir akşam, sarmaş dolaşken. Senin yanında bir arkadaşın vardı ve ben ilk kez korkmuştum, kızar mı acaba demiştim.Sen hiç kızmamıştın bana, arkadaşının yanında hiç bozuntuya vermemiştin. Sadece anneme sormuşsun bunu sonradan öğrendim.Sen her zaman olgun, sen her zaman sakin, sen her zaman sevgi doluydun, duygusaldın. Çocukla çocuk, büyükle büyük olurdun..

Ben evlendim sonra senin de onayınla, ben de çocuk sahibi oldum, seni daha iyi anlamaya başladım. Birtek erkenden gitme kararını anlayamadım o zamanlarda. Çok hastaydın ve gidiyordun, seni durdurabilmek için hiçbirşey gelmiyordu elimden. Hastalanmadan önce hep birşey anlatırdın seni çok üzen: Çok sevdiğin bir arkadaşın, ölüm döşeğinde senden bir sigara istemişti ve sen vermemiştin, iyileşecek, iyileşmeli diyerek.Ama arkadaşın birkaç saat sonra vefat etmiş, çok üzülmüşsün ve yıllar boyu içine dert olmuştu. Hep sigarayı bırakmaya çalıştın, bırakamadın. Ve aynı şeyi ben yaşadım babacım, sen ölmeden sadece birkaç saat önce benden sigara istedin, ben de yakıp verdim sana, öyle içiyordun ki yutarcasına. Bilmiyordum o zaman, Yeşim Salkım'ın " son bir sigara içelim, öyle git gideceksen, ne olur yavaş iç ne olur dönmeyeceksen" nakaratını duyunca, seni hatırlayıp ağlayacağımı. Sonra biraz sohbet ettik seninle, bana beni çok sevdiğini söyleyiverdin...Ama ben sana söyleyemedim babam.....

Huzur içinde yat, senin kızın olduğum için gurur duyuyorum, iyiki benim babamsın, iyiki senin kızınım. SENİ ÇOK SEVİYORUM, BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN....

Eşimin ve tüm babaların günü kutlu olsun....

<$21orum:

    <$B18 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno anne bizlerin babalari gitmedi!.. onlar bir gün yanina gittigimiz zaman; bizler icin hazirlik yapiyorlar.Sikildigimiz da, üzüldügümüzde, sevincimizde hep bizlerle beraber.Bazen onlari cok ariyoruz.Haksizlik yapmiyalim.Onlarda babalarini bizler gibi aradilar.Mutluluklari yüzlerin den okunuyor neden bilirmisin.Babalari yanlarin da da ondan.Bir kösenden baktigin da parmak cocugun yaninda duran bir Baba evini dolduruyor.Ben de o Babanin bu mutlu gününü kutlarim.

    Saygilarla> <$B 

    <$B18 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$B...babam her zaman derki, 'siz beni hiç üzmeyeceksiniz zaten'...
    nasıl böyle emin konuşuyorsun dediğimizde de on yıllardır cevabı hep aynıdır :'ben babamı hiç üzmedim ki..'
    tabii şimdi böyle bir ortamda ben de farklı düşünmüyorum..
    zeyno, belli ki babanı onda iz bırakacak kadar hiç üzmemişsin..ne mutlu sana..satırları okurken hüzünlenmemek elde değil..ama biraz da sevindim...çünkü belli oluyor ki evladında seni hiç üzmeyecek...mutluluklarınızın devamını diler, babana da rahmetler olsun derim:)> <$B 

    <$B18 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BSevgili Zeynep güzel babacığına allah rahmet eylesin diyor,sana da sevgilerimi gönderiyorum...> <$B 

    <$B18 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BBende sana sevgilerimi gönderiyorum..> <$B 

    <$B19 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger sammyylemiş…

    <$BZeyno;
    babacığın bu güzel sözlerini eminim duyuyordur. En azından bizler okudukça kalbimizden iyi dileklerimizi gönderiyoruz Ona. Nur içinde yatsın. Tüm babaların babalar günün kutluyorum. Sevgiler.> <$B 

    <$B19 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger crystalsdreamsylemiş…

    <$BZeynocumm..sen söyleyemesen de o senin sevgini biliyordur..şimdi bile seni görüyordur..babacığın nur içinde yatsın..> <$B 

    <$B19 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BERDİL BEY, ne güzel ifade etmişsiniz, gerçekten de gitmediler, yanımızdalar değil mi:) Teşekkür ediyorum.

    BAVER, gerçekten de babamı çok üzdüğümü sanmıyorum, belki ufak tefek şeyler olmuştur canını sıkan ama ona büyük bir üzüntü yaşatmadığım için mutluyum.Teşekkür ediyorum.> <$B 

    <$B19 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BAGE35CİM,
    ASORTİKCİM,
    teşekkür ediyor ve ben de sevgilerimi gönderiyorum size...> <$B 

    <$B19 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSAMMY, zaman zaman beni duyduğundan emin oluyorum.sanki garip bir telepati var gibi...Teşekkür ederim.

    CRİSTALCIM,ben de öyle olduğuna inanıyorum, teşekkürler...> <$B 

    <$B19 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BGüzel hatıralar kalmış geriye. Eminim hissettiklerini baban da hissediyordur Zeyno. Seninle gurur duyuyordur.> <$B 

    <$B20 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bcanim benim, vallah yine tüylerim diken diken oldu, gözlerim doldu, ne güzel bir baba kiz iliskisi varmis aranizda, ALLAH rahmet eylesin.

    O kadar güzel yaziyorsunki, insan bir türlü kopamiyor yazdiklarinda, bir okumaya baslayinca, takili kaliyorsun. Ellerine saglik canim.

    Sevgilerimle> <$B 

    <$B20 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Aslicinylemiş…

    <$BZeyno, ne güzel yazmışsın. Babam hayatta olduğu halde ağladım.> <$B 

    <$B20 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNOGUNcgm beni isyerinde aglattin. Babana Allahtan rahmet diliyorum, nur icinde yatsin yerinde huzurla insallah.
    Kuguboynu:(
    ps: artik o sarkida benimde aklima baban ve sen geleceksiniz, ve ona her seferinde rahmet dileyecgm.> <$B 

    <$B20 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BÇok duygulandım Zeynommmm.> <$B 

    <$B21 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BANNELOGCUM,hissettiğini düşünüyor ve huzur duyuyorum...

    SEVİLAYCIM, canım benim yine duygulandırdım seni öyle mi? teşekkür ederim arkadaşım...

    ASLI,babana uzun ve sağlıklı ömürler dilerim.Kız çocukları olarak babalarımızın yeri apayrı, duygulanmamız bu yüzden sanırım...

    KUGUU, bu şarkı babamın ölümünden hemen sonra çıkmıştı ve dinler dinlemez beni çok etkilemişti, gerçekten de bazen şarkılar duygularımızı öyle bir yerden yakalıyor ki....teşekkür ederim...

    BİYONKİM, babalar ve kızları!! Sanırım hepimiz duygulanıyoruz, bu bambaşka bir bağ....> <$B 

    <$B21 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$BBIRAZ GECIKMELI GORDUM
    AMA COK GUZEL BI YAZI BU> <$B 

    <$B28 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BNe kadar içten anlatmışsın sevgini
    Gözlerim doldu okurken
    Sevgiyle kal
    Zeya> <$B 

    <$B06 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous özlemylemiş…

    <$Bşeker ağlayarak okudum yazını nasıl içten yazmışsın.Canım benim Allah sana ,çocuğuna ve eşine uzun ömürler versin özlem> <$B 

    <$B27 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Günylemiş…

    <$B:( Benim de en büyük acım babam...

    Allah rahmet eylesin babalarımıza...> <$B 

    <$B06 Mayıs, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BMrb zeyno blogunuzu nete gezerken gördum ve cok ilgimi cekti Hele babba ustune yazdiginiz bu yaziniz bana cok dokundu (((( inanin gözlerim dolu dolu(( Rahmetli babacim geldi aklima Tum olmus babalarin mekani cennet olsun.Bende,38 yasinda, yurtdisinda yanliz yasayan bayanim Blogunuz cok icten yalin ve duygu yuklu Yazilarinizin cogu kisminda kendimi buldum saki Bir insan bir kadin ve anne olarak.Dilerim hersey gönlunuze göre olur Yuereginizin göturdugu yere gitmeye devam edin ..sevgilerle,ve hep sevdiklerinizle kalin Reyhan> <$B 

    <$B07 Mayıs, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BMerhaba Reyhan Hanım, babam malesef sevmeye doyamadığım, hayatımdan kayıp giden ve ne yazık ki yokluğunda kıymetini daha iyi anladığım bir melekti...Duygularımı yazarak ifade etmeyi seviyorum ama ne olursa olsun bu yazı babamı anlatabilmeye yetmedi...
    dediğiniz gibi tüm babaların mekanı cennet olsun..
    Sizin de hayatınızdan sevgi ve mutluluk eksik olmasın, teşekkür ederim ve yine beklerim....> <$B 

    <$BYorum Gönder