<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Haziran 05, 2006

İyi ki....

Genelde şükretmeyi seven bir insanım. Elbette birçoğumuz gibi hayallerim, isteklerim, hedeflerim var. Kanımca bunlar olmasa sürekli yerimizde sayar, ilkellik içinde boğulurduk. İsteklerim ya da hedeflerim gerçekleşmediğinde, kendimi rahatlatmak adına mı yoksa böyle yetiştirildiğimiz için mi bilmiyorum, sahip olabildiklerim ya da ulaşabildiğim hedefler için şükrederim. Ruhsal anlamda bu insanı çok rahatlatan bir şey.İşte bugün de şükredecek bir konu buldum kendime: İyi ki okuyup yazabilme yeteneğine, sağlığa ve şartlara sahibim dedim.Çünkü okumak ve yazmak öyle büyük bir ihtiyaç ki benim için, nefes alabilmek kadar dersem abartmış mı olurum? Okudukça yeni dünyalar keşfeder, yeni bir hayat yaşamış gibi olurum. Zaman zaman yazma dürtüm beni öyle yakalar ki, o an mutlaka kağıt kalemim olmalı.Yazmak derken klavyede yazmaktan bahsetmiyorum, çünkü bana bu doyurucu gelmiyor ya da şöyle söyleyeyim kağıt ve kalemle yazmanın zevkini vermiyor. Önce kağıda dökerim, sonra klavyeyle bilgisayara aktarma işini ve düzeltmeleri yaparım.Uzun zamandır yazıyorum,küçük öykülerle başladı; hedeflerimden biri de günün birinde yazdıklarımı yayınlatabilmek.Gerçekten bunu başarabilirsem çok mutlu olacağım:))Benim bir kitabım olmalı, hatta birçok kitabım olmalı.Ancak bu günlerde konsantrasyonum o kadar azaldı ki tek satır çıkmıyordu.Ve bugün yine o içimdeki YAZMA dürtüsü çıktı ortaya.Sanki günlerdir suyun altında nefesimi tutmuş ve su yüzüne çıkmış gibiyim.Soluk soluğayım, alıp verdiğim her nefes can katıyor canıma. İşte bu yüzden şükrediyorum; İyi ki okuyabiliyor, iyi ki yazabiliyorum.Bekleyin kitabımı arkadaşlar olacak bu iş..

<$14orum:

    <$B05 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BBende aynen senin gibiyim önce yazacaklarımı kağıda yazar sonra bir güzel okurum ...Daha sonra bakarım yanlışlarım varmı diye eğer varsa düzeltirim..Teşekkür edeim aklımıza getirdiğin için ...Şimdi bende şükrediyorum allahıma okuma yazmayı bize verdiği için ...> <$B 

    <$B05 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno anne dolu dolu bugün koltugun da kendini dinliyor.Zenginliklerini masasinin önüne serip bir adim geride seyrediyor.O an ona ait icinde bir mutluluk paylasmak istiyor o ani! iste kalem iste kagit.Belki olur belki olmaz anilarin kitabi.Ama o kagida dökülen siyah beyaz duygular;35 sene evvel gurbete gelirken, o valizde neler getirmisim buraya
    karistirirken ne buldum dersiniz beyaz bir kagida yazilmis rengi ucmaya hazir bir sayfa, 'duygu' o aksami anlatan.Babam ben dogdugum gün o günkü duygularini kagida dökmüs yarim asir sonra ben o duygulari okuyorum hissediyorum.Yazmak okumak bunun gibi bir sey olsa gerek.
    Saygilar Zeyno anne sende yaz belki bu siyah beyaz kagidi bir yarim asir sonra okuyan olur senin duygularin onda o an yasar.Uzun olduysa affet bu duygulara ancak bu kadar yazmak geregini duydum.> <$B 

    <$B06 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$B...olacak değil. olmuş bile...bu okuduğum bir kaç rötuşla, dirrek kitabın ÖNSÖZ'ü olur..
    hiç şüphen olmasın:)> <$B 

    <$B06 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$BZeyno, dörtgözle bekliyorum kitaplarını.imza gününde kuyrukta olacağım.> <$B 

    <$B06 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BZeynep,
    Demek ki yazıyorsun. Ne kadar güzel. Sana tavsiyem yazdığın öyküler için bir blog aç ve oradan bölüm bölüm yayınla.
    Tabii senin bileceğin iş ama eğer böyle birşey yaparsan azımsanmayacak derecede bir okur kitlesine sahip olabilirsin.

    Şükretmeyi seven bir insan olduğun için seni bir kez daha tebrik ediyorum. Bu zamanda şükretmesini bilmeyen o kadar çok kişi var ki..> <$B 

    <$B06 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BNe güzel bir post aciklamissin, cok güzel bir konu, KAGIT VE KALEM,
    bende cok severim kagit kalemi ama onlarla yazmiyorum, ciziyorum:)))

    Sükür etmek cok güzeldir, ALLAH´im hersey icin sükürler olsu derim, bende ulasamadigim veya istedigim birsey olmassa sükür ederim, ac degiliz acikda degiliz diye, hemen aklima ne geliyor biliyormusun, acliktan ölen cocuklarimizi, veya günahsizca savasta ölen mahsum insanlara veya bir ekmek icin saatlerce calisan insanlarimizi düsünüyorum, sofrada otururken sükredip, ALLAHIM olmayanlarada ver diye icimden söylerim.

    Sihirbaz olsam herhalde ilk önce bütün ac insanlari doyururum ve acikta kalan insanlara da ev yaparim vs....

    ayyy ben konudan cikmisim, bak nerden nereye:)))

    Canim kitabin olmali, ben ilk siparis edenlerden olurum hemde özel imzali hehe

    Sevgiyle kal> <$B 

    <$B06 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BCanım inşallah kitabını yayınlatırsın birgün ve bende arkadaşımın kitabı diye gururlanarak herkese gösteririm :) Hem neden olmasın ki. Bence önemli olan yürekten istemek. Bir işe yüreğini katıpta yaparsan o iş zaten mükemmel olmuş demektir. Bekliyoruz canımcım :))> <$B 

    <$B07 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BNe güzel olur Zeynep:) Dediğin gibi şükretmemiz lazım.
    Bir önceki postunda da bayıldım resimlere:) O ne güzellik öyle!> <$B 

    <$B07 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZeynoguncugum ben de imza gununde siradayim canim... Sen yarisini halletmissin bile:)

    Ve sukretmek cok guzel bir his kesinlikle. Cunku sukrediyorsak farkindayiz o nimetlerin demektir.
    Kuguboynu> <$B 

    <$B08 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BGAMZELİ, gerçekten okuyup yazabiliyor olmak, şükredilesi bir şey, katılmana sevindim..

    ERDİL BEY,kimbilir o satırları okuduğunuzda nasıl hissettiniz, bu çok değişik bir duygu.Geçmişimize ait bir şey bulup okuduğumuzda hissedilenler tarifsiz.Bu arada dilediğiniz kadar yazabilirsiniz, affetmek ne kelime, sevinirim:))

    BAVER, bu konuda zaman zaman cesaretim kırılıyor, ortalarda bir yerde tıkanıp kaldığımda,yarattığım karakterler boşlukta görev beklediğinde, sonuca gidemediğimde, yok olmaz diyorum, boşver sen sadece oku, yazma işini bırak diyorum kendi kendime.Böyle anlarda yorumunda yazdığın satırlara öyle ihtiyaç duyuyorum ki teşekkür ederim, vazgeçmeyi düşündüğümde dönüp, senin setırlarını okuyacağım:)))> <$B 

    <$B08 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BGULFİCİM, inşallah diyorum, hem ben blog arkadaşlarıma yollarım mutlaka emin ol, yeter ki olsun...

    TARKAN, verdiğin fikir çok güzel bakarsın uygularım, neden olmasın...

    SEVİLAYCIM, şükretmeyi seven insanları da severim:) O sihirli değnek olsaydı eminim söylediklerini yapardın önce..

    Kitabım olsun, söz şimdiden imzalısından:))

    YAZCIM, teşekkür ederim beni yüreklendirdiniz hepiniz:))İnşallah sizi çok bekletmem, gerçi basım işi çok zorlu bir süreçmiş, biraz araştırdım ama kısmet??> <$B 

    <$B08 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BANNELOGCUM, güzel olur inşallah:))

    KUGUCUM, söz ben sizlere yolluyacağım:) Korsan almak yok ha arkadaşlar...> <$B 

    <$B10 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BGreets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
    »> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BHmm I love the idea behind this website, very unique.
    »> <$B 

    <$BYorum Gönder