<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Salı, Haziran 27, 2006

Kitap tavsiyeleri istiyoruuum..


Kitap seçerken, çoğunlukla konusudur, bana o kitabı aldıran.Tür olarak da gerçek yaşam öyküleri, psikoloji kitapları en çok tercih ettiklerim oluyor. Kitap promosyonları, genelde beni yanıltıyor. En çok satanlar kısmı da öyle..Promosyona göre çok keyif alarak okuyacağımı düşünüp, yanıldığımı anlıyorum. Bu yüzden tavsiye üzerine okumayı daha çok severim.Fakaaat, bazı zamanlar var ki kitabın kapağı beni çok etkiliyor, aslında o kapağı görünce, istemeden içeriğini yazıyorum kafamda . Al bunu Zeynep diyorum kendime. İşte sadece kapak beni çok etkilediği için aldığım bir kitap: "Beni Anlayın" Fotoğraftaki çocuğun duruşu beni mahvetti.

Tavsiye eder miyim, hayır, çok bildik şeyler ve çok basite indirgenerek anlatılmış, öylesine okudum diyebilirim. Demek ki neymiş, kapağa göre kitap alma Zeynep miş...

Kitap tavsiyeleri dikkate alınır...

<$16orum:

    <$B27 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BAh Zeyno anne insanlarda bile öyle degilmi.Görünüs harika bir bakiyorsun ici bombos.
    Ne diyorlar buna Türkce Marketim mi oluyor?
    Saygilar> <$B 

    <$B27 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno güzel bir nokta..senin bu kitapta yaşadığın şeyi ben de daha çok sinema filmlerinde yaşıyorum..reklamlarına bakıp gittiğim bir kaç film olmuştu öyle..
    hüsranla karşılaşmıştım. bazen fragmanında en dikkat çekici ve meraklandırıcı yerleri veriyorlar.sen de merak edip gidiyorsun..
    sonuç: kkoca bir fosss> <$B 

    <$B27 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B27 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BMerhaba Zeynep
    Herhalde artık yazmalıyım sana diye düşünüyorum. Ortak sebepler var kendimce naçizane kabul edersen.
    Ben kitap seçme konusunda pek zorluk yaşayanlardan değilim açıkçası çünkü okumak istediğim kitap hakkında epey bilgi toplar almadan önce on-onbeş dakika okur iyice emin olup oyle alırım .Fakat yine de yanılmadıklarım olmaz mı olur tabii,olsun kitaplıkta olan kitap hep mutlu eder beni,okuyucusu çıkar mutlaka.
    Ben sana Alain de Botton'un kitaplarını tavsiye edebilirim eğer okumadı isen.Çok kolay felsefe anlatıyor mutlaka seversin.
    İyi Akşamlar dilerim.> <$B 

    <$B28 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BBir tavsiyede bulunmak zor. Tarzını bilmek gerekir.
    Bilimden hoşlanıyorsan Tübitak yayınlarının çok güzel kitapları var tavsiye ederim.> <$B 

    <$B28 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bselam canim, vallah bende etkilendim kitapin resimden, baya interesant görünüyor, ama sen tavsiye etmiyorsan, öyledir. Türkiye ye geleyim, sirf birgünümü herhalde kitapcida gecirim herhalde:))

    Öpüldün> <$B 

    <$B28 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BKendime Emre Kongar' ın Tarihimizle Yüzleşmek kitabını almayı düşündüm bugün..
    Bir bak istersen..Ben içini açar ne yazdığını 2 satır okurum..Cümleler hoşuma giderse alırım..
    En son okuduğum kitap Türkçe Sevmek. Doğan yayınları..Yabancılarla evli ya da duygusal iişki yaşamış kadınların Türkiye Hikayeleri..Eğer yabancı kadınların Türkleri nasıl gördüğünü okumak istersen alabilirsin.> <$B 

    <$B28 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BERDİL BEY,ne kadar da haklısınız, görünüşe aldanmak diye buna deniyor herhalde...

    BAVER, evet aynı şey filmlerde de oluyor, bir şekilde kandırılıyoruz galiba hepimiz:(

    AYDA, hoşgeldin:))Tabi ki memnun oldum, her zaman beklerim. Kalp kalbe karşıymış, ben de sana uğramayı düşünüyordum:)Kitap tavsiyeni de değerlendireceğim, sonucu sana bildiririm:)> <$B 

    <$B28 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BTARKAN,bilim anlayabildiğim kadar ilgimi çekiyor ama bir yerde tıkanırım,fazla derinlere inemiyorum çünkü anlıyamıyorum:( Teşekkürler tavsiye için..

    SEVİLAY,o kitapçıda geçirdiğin bir gün bende yanında olmak isterdim, zira kitapçılara girmeyi ve çıkamamayı çok severim:))

    ASORTİK KREP,söylediğin kitaplara bakacağım, teşekkürler...> <$B 

    <$B29 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Yetkin SARICAylemiş…

    <$Byazılarınız çok hoş.takip etmeye çalışacağım> <$B 

    <$B29 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BGünaydın Zeyno,

    Leyla Navaro' nun "Beni Gerçekten Duyuyor musun?" unu okumuştum kızoşum 2.5 yaşında iken. Çok hoşuma gitmişti ve işime yaramıştı. Anne-Babaların çocuklar ile sağlıklı iletişim kurması üzerine bir kitaptı. O dönemde (herhalde yeni anne olmanın verdiği cehalet sebebi ile) hoşuma gitmiş olabilir mi? OLABİLİRRRRR :))

    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B29 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BYETKİN SARICA, hoşgeldin:)

    NEŞELİİ, özledim seni çok.Bahsettiğin kitabı ben de okumuştum, evet güzel bir kitap...> <$B 

    <$B05 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous zeynocanylemiş…

    <$BMerhaba.Bu konuda tam adresine geldin diyebilirim.Sen hangi türden hoşlanıyorsun bilmiyorum ama benim sana önerebileceğim çok kitap var.Ben son bir yıla kadar çok okurdum.Oğlum doğduktan sonra fazla fırsat bulamıyorum.O biraz büyüdükten sonra herhalde aynı hızla devam edebilirim.İlgini çeken türleri yazarsan sana seve seve öneride bulunurum.Ben kitapları çok severim.Okuyanları da çok severim.Ne yazık ki insanlar bu konuda fazla hassas değiller.Ben çok heyecanlandım şimdi.Görüşmek dileğiyle.Sevgiyle kal!> <$B 

    <$B27 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Geceylemiş…

    <$Bben de Irvan Yalom tavsiye edeceğim madem psikoloji dedin. Divan, Aşkın Celladı, Bugünü yaşama arzusu ilk aklıma gelenler...> <$B 

    <$B19 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Andersonylemiş…

    <$BKesinlikle "Martin Eden" ya da "Statü Endişesi" derim... atbii anlayana ya da anlamak isteyene... çünkü gerçeklere gözümüzü kapayıp, mutluluk oyunu oynamayı, insan takliti yapmayı seviyoruz...> <$B 

    <$B06 Haziran, 2007rihinde , <$BAnonymous edaylemiş…

    <$Bselam
    gerçek aşk nedir öğrenmek istiyor musun? O zman goethe genç wertherin acılarını ve bülent akkurt erguvanlar açarkeni oku. emin ol elinden bırakamayacaksın. ve gözyaşlarını tutamayacaksın :(> <$B 

    <$BYorum Gönder