<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Haziran 24, 2006

Ne güzeller...




Bu fotoğrafı, oğlumun karnesini aldığımızda, okulun bahçesinde çektim:) Onları oğlum farketmiş, "anne ne olur bak çok güzeller" diye beni çağırdı. Gerçekten mest olmuş vaziyetteydi ikisi de!Dayanamadım,fotoğraflarını çekeyim dedim. Anne-çocuk ikilisinin kedi versiyonu, sizce nasıllar?

<$17orum:

    <$B24 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bçook tatlıllaaar yaa: )> <$B 

    <$B24 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$BOYYY OYY YERIM BEN ONLARIIII
    TAPARIM KEDILEREEE> <$B 

    <$B25 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Aslıylemiş…

    <$BUzun zamandan beri yorum yazmıyordum ama bu kedileri görünce dayanamadım,ne kadar güzeller umarım ben de zamanı geldiğinde o anne kedi gibi sevgi dolu olabilirim o kadar isterim ki bu mucizeyi,bu güzel duyguları yaşattığınız için teşekkür ederim.> <$B 

    <$B25 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno, sanki sözleşmiş gibi...:)
    bugün yeni doğan ikibebeğin ziyaretine gittik..hastanedeydik..
    çok sevdiğim arkadaşlarımın çocukları oldu...analık içgüdüsü...biz erkekler belki hiç yaşayamayacağız...
    Ama olsun, ana olmak başkadır.
    Görünce, izleyince biraz da olsa anlayabiliyoruz...ilk fırsatta bebelerin fotoğraflarını da yayınlayacağım..:)
    bu arada karnemiz nasıl ?> <$B 

    <$B25 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$B...bak heyecanlandım gene..atlamışım..kedi ile yavruları çok güzel duruyor. Beşiktaş meydanındaki caminin tuvaletinin giriş kısmında yaşlı bir kadın vardır.oradaki kedilere yemek falan verir..o'nu en çok etkileyen sahne ise : anne kediye yaklaştığınızda, yavrularını nasıl da savunmaya geçtiğidir.
    Çevreden geçenlere bak bak deyip;
    o minicik kedinin nasıl da evlatları mevzuu bahis olduğunda bir kaplana dönüştüğünü gösterir durur...> <$B 

    <$B25 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BBaba olmak güzel bir sey.Anne olmak "mukaddes" lik saniyorum.
    Zeyno Anne de cekerse böyle resim ceker bize.Sag olasin ara da bir bazi seylerin de hatirlanmasi lazim!...

    Mesela iki satir mektup,bir telefon,Veya elleri acip bir kac dua mirildanmak gibi.
    O mukaddes kisiye....

    Saygilar.> <$B 

    <$B26 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BAyyy ne tatli, bebek kedileri cok tatli dir birde o kadar yaramazlar. Hayvanlari cok severim, hatta bir ara bir kedim olsun istiyordum, sonra vaz gectim, temzliginle ugrasmak istemedim.

    selamlar> <$B 

    <$B26 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BKedileri pek sevmem ama şirin hayvanlar.
    Resimlerde gayet güzel olmuş...> <$B 

    <$B26 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$Bcok guzeeeeeeel:)> <$B 

    <$B26 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bayy çok tatlılar bunlar yaaaa...Kıyamam yaaa..> <$B 

    <$B27 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BGULFİ, tatlılar hem de çok. sanki buyrun fotoğrafımızı çekin der gibiydiler:)

    VİNTAGE BİSCUİT, biliyoruuum:)) kedileri ne kadar çok sevdiğini...Senin dumdum da çok şeker bir şey ...> <$B 

    <$B27 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BASLI,dilerim o mucizeyi en sevecen halinle yaşarsın:)

    BAVER, evet sözleşmiş gibi:) Annelik çok özel bir duygu ama babalık da hiç yabana atılacak bir duygu değildir eminim.Ben ne babalar! gördüm, ne annelerin! yanında, bu bambaşka bir şey!
    Bu arada karnelerimiz mükemmel, kızım takdir aldı, oğluş da takdirlik bir karne getirdi ama sınıf tutmuyor, notlar tutsa da, eee kimin çocukları dermişim:)Şaka bir yana okuldaki not başarısı tabiki bizleri mutlu eden birşey ama çocuklarımın her anlamda başarılı bireyler olmalarını diliyorum...

    O yaşlı teyzeyi de merak ettim:)

    ERDİL BEY,evet o mukaddes kişileri habersiz, ilgisiz ve sevgisiz bırakmamak gerekiyor, emekleri öyle çok ki...> <$B 

    <$B27 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSEVİLAY,ben köpekleri çok seviyorum, bir köpeğim olsun isterdim ama şu anda ona verebilecek zamanım yok, bakımını üstlenemem, sorumluluğunu alamam o zaman da yazık olur diye istemiyorum ama birgün mutlaka...

    TARKAN, kedileri de severim ben ama tercih hakkımı köpek beslemekten yana kullanırdım...> <$B 

    <$B27 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BKUGUU,mest olmuşlardı vallahi...

    GAMZELİ,Kıyılmıyor gerçekten...> <$B 

    <$B27 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger pinoylemiş…

    <$Bmerhaba zeynep..ben böyle arada bir gelip senin 18 mayıs tarihli yazını okuyup ağlayıp gidiyorum..
    sevgilerle...> <$B 

    <$B27 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BÇok tatlı!.. Teşekkürler Zeynep!> <$B 

    <$B27 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BPİNO, hoşgeldin, ağlama artık ne olur, bak kızım yanımda çok şükür ve iyiyiz biz:)) Her zaman beklerim ben de sana geliyorum şimdi merak ettim blogunu...

    AKCAHAN, rica ederim:)> <$B 

    <$BYorum Gönder