<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Haziran 02, 2006

Oradaydım....

KARŞYAKA BELEDİYESİ ÇİÇEK ŞENLİĞİ



kARŞIYAKA SAHİLİ COŞMUŞTU...
ZİYARETÇİ SAYISININ EN AZ OLDUĞU SAATLER...
BUNLAR DA SAKSI İÇİNMİŞ..
HEPSİ BÖYLE KIPKIRMIZI OLACAKLAR...MİNİK DOMATESLER ÇOK GÜZEL..
RENKLERİN MUHTEŞEMLİĞİ...

O KADAR ÇEŞİT VARDI Kİ, HEPSİNİ ÇEKEMEDİM...



YANINDAN GEÇERKEN MİSSS GİBİ KOKTU FESLEĞENLER...

<$15orum:

    <$B02 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BDemek oluyorki bu hafta sonukarşıyaka sahilindeyiz hep beraber.....> <$B 

    <$B02 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bresimlere bakarken icim acildi vallah, burda nerdeyse 2 hatadir yagmur ve soguk hava var.

    Ne günes nede cicek yüzü görebildik. Keske su pc´lerde birde koku iletme yeri olsada, su ciceklerin kokusunu alabilsem:)))

    Harika olmus resimler.

    Güzel bir haftasonu diliyorum canim.

    Selamlar> <$B 

    <$B02 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BSeviyorum bloglari zeyno anne
    hep beraber Karsiyakada neler gördük neler sag olun

    Saygilar> <$B 

    <$B03 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BKarşıyakayı bi de bu haliyle görmeli...ama çooook uzak =(> <$B 

    <$B03 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bilk kez duyuyorum çiçek şenliği diye bir organizasyon yapıldığını...hem de belediye yapmış..ne şanslısınız !:)> <$B 

    <$B03 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNOGUN, ne guzel resimler civil civil icimi actin vallahi.. Bu gunlerde herkesin bloglarinda cicekler bahceler, bizim de bakinca gozumuz gonlumuz aciliyor...
    Kuguboynu:)> <$B 

    <$B03 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BGAMZELİ, şenlik sona ermiş olabilir tam tarihini bilmiyorum.Ama siz yine de gelin Karşıyakaya her zaman güzeldiir:))

    SEVİLAYCIM, kokularını da gönderebilmek isterdim bu postla okuyuculara, görüntü de içini açmış anladığım kadarıyla, buna da sevindim:) Sana da iyi hafta sonları canım...

    ERDİL BEY, ben de seviyorum şu blog olayını, hem de çok.Hem ben sizin blogunuzdaki o nilüfer çiçekleri olan yerden bihaberdim mesela, sayenizde böyle bir yerin varlığından haberim oldu:)

    AGE35CİM, uzaklar yakın olur bakarsın belli mi olur:))

    BAVER, belediye bu yıl pek çok güzel organizasyon yaptı:) gerçi yapması gereken daha çoook şey var ama yine de şanslıyız evet:))

    KUGUCUM,tıpkı doğa gibi biz insanoğlu gibi cıvıl cıvılız, ne güzel değil mi?> <$B 

    <$B05 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BMerhaba Zeyno,

    Çiçekler çok güzel görünüyor gerçekten, Şu saksı için olan aksesuarları merak ettim. Nasıl kullanılıyorlar?

    Sevgiler
    Neşeli> <$B 

    <$B05 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BCıvıl cıvıl
    Rengarenk.
    Ne kadar güzel...
    :):)> <$B 

    <$B05 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNEŞELİCİİİM, nerelerdesin, özlettin kendini? Uzatma arayı blogunu okuyamıyoruz bari yorumlarınla mutlu olalım:) Bu aksesuarlar, hani boyu uzayan ama destek isteyen çiçekler var ya onlar için miş.Bana öyle anlattılar...

    TARKAN, gerçekten güzeldi, insanı dinlendiriyor aynı zamanda...> <$B 

    <$B06 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BMerhaba Zeyno,

    Daha yeni yeni kendime geliyorum. Merak etme arayı en kısa zamanda kapatacağım :)

    Bu arada yazmak gerçekten güzel birşeymiş, insanı rahatlatıyor. Düşünceleri zihinde toparlamak ve bütünü yakalamak her zaman kolay olmuyor. Kitabın çıkınca ilk müşterilerinden biri olacağıma emin olabilirsin.

    Öpüyorum
    Neşeli> <$B 

    <$B10 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BSuper color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
    »> <$B 

    <$B10 Haziran, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bne guzel fotograflar cekmissin.
    ben de hergun onunden gectim ama boyle güzel olabilecegini tahmin bile etmedim.
    gitmedigime cok uzuldum seneye insallah.
    haberdar ettigin icin sa'ol.

    alev> <$B 

    <$B12 Haziran, 2006rihinde , <$BBlogger Aslicinylemiş…

    <$BZeyno, bayıldım fotolara> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BYour website has a useful information for beginners like me.
    »> <$B 

    <$BYorum Gönder