<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Temmuz 20, 2006

Bugün dünden güzel olsun...


Hoşgeldin 17. yıl....

<$19orum:

    <$B20 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno anne ne demis evin Babasi bu gün icin:))
    Karsiyakada deniz onyedi yasindadir
    Ne deli divanedir ne akli basindadir
    Mavi cirpintilarda hircin kus kanatlari
    Gör sevdalik halimi iste karsindadir.

    Erdil Baba da bu cifte ömür boyu mutlu ve sihhat dolu nice seneler diler.
    Saygilarimla.> <$B 

    <$B20 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous ŞİLAylemiş…

    <$B17 .YILINIZI KUTLUYORUM.BANA İLGÜN VE OGÜNÜ KAZANDIRDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.HALA OLMANIN MUTLULUĞUNU YAŞATTIĞINIZ İÇİN.ABİCİĞİM SEN DAYI OLAMADIN SAYEMDE AMA ŞİLAYA DAYISI DEDİRTMEME AZDA OLSA KIZDIĞIN İÇİN DE TEŞEKKÜRLER:)ŞİLA 5 YAŞINDA CİNSİ ŞİVOVA:)HEPİNİZİ SEVİYORUM.İYİ Kİ VARSINIZ.> <$B 

    <$B20 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bağzınızın tadı hiç bozulmasın diyorum..hep o pastadaki gibi şekerli olsun.:))
    nice 17-27-37-47-.......yıllara :))> <$B 

    <$B20 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger kayhanylemiş…

    <$Bdoğum günün kutlu olsun nice yıllara ama sanki biraz pastayı abartmıs gibisin düğün pastası gibi değilmi bu:)> <$B 

    <$B21 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$Bİnsan inanamıyor değil mi? Nice 17 lere :)> <$B 

    <$B21 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$B17. yılınızı yürekten kutlarım: ))
    nice 17 yıllara: )
    darısı da bizim başımıza: )> <$B 

    <$B21 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bcanim benim, 17. yilinizi bende kutluyorum, ehh bak az kalmis 25. yiliniza (almanya da gümüs senesi derler ve 50. yil da altin yiliderler) umarim siz bu gümüs ve altin zamanlarinia saglikli, neseli ve huzurlu gecirirsiniz insallah. Hersey gönlünce olsun. Ehh kutlamak lazim simdi diymi?

    Öpüldün ailene selamlar.
    Sevgilerimle> <$B 

    <$B21 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger CRESCENTylemiş…

    <$BNe güzel! tebrik ederim,daha nice nice yıllara...:)> <$B 

    <$B21 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BERDİL BEY, ne güzel dizeler:) Çok teşekkür ediyorum.

    Halamız, teşekkür ediyoruz:) Laf aramızda dayı lafına artık o kadar kızmıyor sanki, alıştı,alıştı...Biz de seni seviyoruuuuz...

    BAVER, teşekkür ederim, amin. 27, 37, 47... Uzak gibi geliyor ama yıllar öyle çabuk geçiyor ki, darısı da başına diyorum ben de:)

    KAYHAN, hoşgeldin, de o bir düğün pastası zaten! 17. yaşımı kutlayalı epey zaman oldu ama yine de teşekkür ediyorum:)> <$B 

    <$B21 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BASORTİK, gerçekten insan inanamıyor, daha dün gibi. Biliyor musun başlığım da "Daha dün gibi" olacaktı, ilk öyle yazmıştım, son anda değiştirdim, teşekkür ediyorum. Yanlış hatırlamıyorsam sizin de 17 ye 1 mi kaldı?> <$B 

    <$B21 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BGULFİ, eveeet tam da bunu söyleyecektim, darısı sizin başınıza:) Teşekkür ederim, birgün biz de seninkini kutlayacağız:)

    SEVİLAY, evet burada da gümüş ve altın yılı diye bir söz var. Yani daha hiçbirşeyiz herhalde:) Teşekkür ederim canım, darısı sizin de başınıza:)

    CRESCENT, çok teşekkür ediyorum:)Biz ne zaman kutlayacağız sizi???> <$B 

    <$B21 Temmuz, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BHep birlikte, mutlu, mesut, sağlıklı geçen Nice uzun ve mutlu yıllar diliyorum :))))

    Neşeli> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BSevgili ZEYNOcgm sana ve esine nice nice mutlu seneler diliyorum:))> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNEŞELİ, çok teşekkür ederim:)Aynısını ben de size diliyorum...

    KUGUU, teşekkürler, sizinkini de kutlayacağımız günlere...> <$B 

    <$B22 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BZeynocuğum 2 sene kaldı..91 ağustosunda evlendim ben..> <$B 

    <$B24 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Oya Kayacanylemiş…

    <$BYediler evliliklerde çok önemliymiş denir ya hep. Başlarda kavga zırıltı, ilerledikçe mutluluğa doğru hızlı adımlarla koşmaya başlanırmış. Siz de hızlanmışsınız bakıyorum. Tahmin bile edemeyeceğiniz mutluluklar açılsın önünüzde ve sağlıkla yaşayın tüm güzellikleri.> <$B 

    <$B05 Mart, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B18 Mart, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BEnjoyed a lot! film editing classes> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbest regards, nice info » » »> <$B 

    <$BYorum Gönder