<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Temmuz 12, 2006

İşte yine buradayım....




Bazen, şiddetli bir yağmur yağar, gök gürler, şimşek çakar, hava kararır da kararır. Sonra birden bire öyle bir güneş açar ki, şaşarsınız. Ama bazen de o yağmur, karamsar hava günlerce sürer.İçiniz kararır ama bilirsiniz ki eninde sonunda güneş yüzünü gösterecektir. Evet, kara bulutlar henüz tam olarak dağılmadı, ancak sanki yavaş yavaş açılıyor, güneş yine misler gibi doğacak biliyorum...

.....Ekran başına geçmek istemedim, yazı yazmak istemedim, kimseyi okumak istemedim ama ben bu blogu , birçok blogu( NEFİS TATLAR/ANNELERİN GÜCÜ ADINA/YAMAN LI MACERALAR/HİPERAKTİF ALİ, DANTELLER/ALMANYA,KUZEN BOLLUĞU AND SAMETÇİK/DUMDUM, BÜSKÜÜT,ALİ/TÜRK FİLMİ TATİLLER/MİNİK KAPLUMBAĞA, HARİKA ÇİÇEKLER/ÖĞRETMENİİİM/ANEMON AND ŞİİRLER/MERCİMEK HANIM VE YİNE ÖĞRETMENİM/NO ET SPORCU VE MATEMATİK/İLGİNÇ ANKETLER, 13 ANTİPATİSİ AND40 AYAK PABUÇLARI/RESSAMIMIZ/FİNDUK KRALİÇESİ,KORO AND 1.90/SARKIT VE DİKİT İN ANNESİ/KREP,FETHİYE AND MAVİ KUŞ /KEDİ,MIRNAV, SU-EN SEVDİĞİM MEVSİM/EN BABA, ENBAHÇE, EN DİPLOMA AND ENÖRNEK/DOĞUMGÜNÜ SÜRPRİZİ/NARGİLE , KABATAŞ AND ÜSTAD....... VE DAHASI...) seviyorum bunu farkettim.Kapatıp gitmek, artık okumamak, yazmamak...Bir kez bu havayı soluduğunuzda sanırım çok zor, şu an için korkunç gibi geldi bana, yaşamım boyu sürmeyecek belki ama sürebildiği kadar sürmeli galiba. Yine buradayım, olabildiğim sürece de olacağım.....

<$19orum:

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BDoğru tespitler Zeynep:) Devam tabii:)> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno anne kendi stili ile yazicak bizde zevkle okuyacagiz.

    Saygilar> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BANNELOG, gerçekten kopmak zor , bakalım sürdüğü yere kadar devam diyorum ben de, sizler birer dost oldunuz, uzaklarda olsak da...

    ERDİL BEY,dilerim öyle olur:) Bu arada size neden yorum bırakamıyorum, birkaç kez yazdım ama olmuyor....> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BZeyno, senin bu güzel yazın aracılığıyla herkese seslenmek istiyorum. Yazan ve okuyan.
    İyi hem de çok iyi bir vesile oldu çünkü...
    Ben buradaki bir çok yazarın 'bir amatörün elinden profesyonellere taş çıkartacak' başarılara imza attığını düşünüyorum.
    Sen bir annesin. Eşin var, çocuğun var..
    Hayat şartları, ve bir sürü sıkıntı var iken, ve hepsinden önemlisi asıl mesleğin bu değil iken bir gazete çıkarabiliyorsan ( bu arada bloggerların hepsi benim için düzenli olarak haftalık ya da günlük gazete ya da dergi çıkaran insanlardır)...
    dağıttık gene.. asıl mesleğin bu değil iken bu işi başarabiliyorsan, önemli olan budur.
    belki de profesyonel ruhlu bizlerin bir yanılgısı var..
    Yani tüm bloggerların...
    Hiç birimiz her gün yeni bir şey icat etmiyoruz.
    Gazetelerdeki köşe yazarlarını elbette küçümsemiyorum. o HADDİMİZİ aşar ancak :
    Farkındamısın geçen gün sen demiştin ki, cem karaca hakkında yazacaktım sen yazdın...diye..
    Bu ne demek biliyor musun ?
    Farkında olmadan ne kadar özgün ve taklitsiz olduğunu vurguluyorsun.
    Kaldı ki sen de yazsan, hergün birbirimizin yazdığı konuları yazsak hiçbirimizin aklına böyle bir şey gelmez...
    sözün özü, istersen on gün yazma..
    ama 11.günü mutlaka yaz..
    15 gün yazmazsan 16.gün yaz..
    Önemli olan siteyi canlı tutmaktır. Yoksa tüm zamansızlıklara ve kendimizi geliştirme olanaksızlıklarımıza rağmen bu işlere soyunmamız, tüm bunları yaparkende özgünlükten ve taklitçiliğe kaçmamayı düşünmemiz bile başlı başına şapka çıkarılacak önemli bir husustur.
    sakın ola 'bugün ne yazcam ya'' diye sorguladığınız günler, sizleri üretmekten alı koymasın ?
    takipteyiz...:)> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bhiç böyle düşük cümleler kurmazdım ancak öğlen işyeri arası..ancak bu kadar :...idare ediniz...yazdıklarımı okudumda..:(biraz karışmış gibi olmuş...> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BYaşadıkça yazmaya devam.
    :):)> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBAVER, öyle güzel yazmışsın ki, blog dünyası hiç de küçümsenecek bir dünya değil.Evet bir gazete çıkarmak gibi yaptığımız.Tiraj kaygısı olmadan, siyasilere yaranma düşüncesi olmadan ve gerçekten samimi...Olduğu gibi, duru, doğal, samimi...
    Yazdıkların da hiç karışmamış, dert etme, gayet anlaşılır:)> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BTARKAN, dilerim öyle olsun, bu yazıları ileride torunlarımın okumasını ve bana yorum yazmalarını hayal edeyim, nasıl olur acaba?Acaba blogspot un belli bir sınırı var mı, bir gün doldu artık hakkınız diye bir uyarı alır mıyız ki.....> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$Bİnşallah.
    Vallaha blogspot dolarsa
    yeni bir adres alıp devam edersin. Mutlaka sınır vardır ama ne kadar? Bir araştırmak lazım> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZeyno kara bulutların biran once dagilmasini dilerim. Sevindim gitmedigine, gitme lutfen. Sen nelere gogus germis-can vermis birisisin. Simdi seni uzen her neyse- bilmiyoruz ama- sen misli misli halledersin gibime geliyor.
    Sevgiler.
    Kuguboynu> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BBende anlamadim Zeyno anne Baverin post'u bu gün ulasabildi.> <$B 

    <$B13 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bmerhaba canım,

    ben geldim ve gidiyorum hadi sana iyi tatiller....> <$B 

    <$B13 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BTARKAN, sahi bir araştıralım bakalım....

    KUGUUUCUM, teşekkür ederim,halledicem de zaman istiyor galiba:))

    ERDİL BEY benim yorumum hala gelmemiş sanırım inşallah hallolur...

    GAMZELİ, güzel bir tatil olması dileğiyle....> <$B 

    <$B13 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$Bzeynocum çok güzel şeyler yazmışsın. Mesela ben yoğunluğumdan dolayı birkaç gündür kendi bloğum ve arkadaşlarımdan (sizlerden) ayrı kaldım ve çok özledim. her fırsatı değerlendirip bakmak istiyorum. Sanırım bir kez başladın mı güzel dostluklar sayesinde, uzaklaşmak yada ara vermek çok zor oluyor.> <$B 

    <$B13 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno Aneeeee yagmur dinmedimi.Semsiyenin yerine kalemini al eline.

    Saygilar.> <$B 

    <$B13 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BGitmemek lazım Zeynom,ara verebiliriz ama gitmemeliyiz.

    Ben de kopabileceğimi sanmıyorum.> <$B 

    <$B14 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BAman Zeynepciğim lütfen değiştirme kararını, hep okuyalım yüreğinden dökülen kelimeleri...> <$B 

    <$B14 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BERDİL BEY,, alayım değil mi artık kalemi:)

    BİYONİİİK, nerelerdesin, gez, dinlen arkadaşım, özledik ama biliyoruz ki iyisin o yüzden sefan olsun, tadını çıkar:)))

    AKCAHAN, bir süre blogunu açamadım neden öyle oldu? İnşallah buradayım yine yazılarımla....> <$B 

    <$B18 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BYok sensiz olmaz..Hem eski bir şarkı hem de yazdıklarının üzerine aklıma ilk bu geldi :)> <$B 

    <$BYorum Gönder