<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Temmuz 07, 2006

Vazgeçmeden...



Bazen, öyle anlarım olur ki,
Yaşam hiç zevk vermez bana
Bir umutsuzluk, bir küskünlük
Yok olmak istercesine.

Hayat, film karelerine dönüşür
Kırgınlıklar, kaybedişler, haksızlıklar düşer aklıma
Didişip dururlar beynimi parçalarcasına
Bunalmış, yeter artık çırpınışlarında.

Yorulur ruhum ve bedenim;
Hiçbirşey yapmadan öylesine
Oturmak isterim saatlerce, günlerce, inatla
Dünyanın dönüşüne, saatin tik tak sesine.

Biliyorumdur o an aslında,
Bir silkelenmek lazımdır,
Kendine gelmek..

Ve barışmak yeniden hayatla
Gülümsemek yeniden
Bir denesem başarırım belki??
Vazgeçmeden..Hemen...

Zeyno 2006

<$13orum:

    <$B07 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BAh Zeyno anne özlettin.Hayati yasamaya bak.Oldugu gibi.Bak Nazim ustamiz nasil aramis.
    Ölümün sirrini sordum bir gence
    Güldü de bu ani suale önce
    Ölüm dedi,ölüm bir hictir bence
    Gencligimi yanliz ask ile ördüm.

    Rast geldim ak sacli bir ihtiyara
    Lanetler ederdi bir eski yäre
    Sorunca ölümü dedi bir care
    Cünkü rüya gibi bir hayat sürdüm.

    Bu sirri sormaga karar verdim ben
    Hayati hicranla dolu ölüden
    Bakti bos gözlerle äyet okurken
    Dedi ben hayati ölümde gördüm.

    Onun icin bir silkelenip yasamak lazim.Bu hayati.

    Sevgilerle - Saygilarla.> <$B 

    <$B07 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNOGUNcugum neler oluyor? Benden sonra simdi de sana mi geldi griler:(( Cabuk gecsin gitsin her neyse o seni uzenler canim..
    Kuguboynu> <$B 

    <$B07 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BZeyno, böyle güzel şiirler yaz hep olur mu ?..ben de daha sonra seçip beğenip alacağım istediklerimi...:))
    Ama söz kaynak belirteceğim...
    Hem senin şimdi cıvıl cıvıl olman gerekirken,....sıkıntı hangimizde yok sanıyorsun..
    hadi dene lütfen ve tabii başar !
    Vazgeçmeden. ve hemen :)
    not: izmir'in sıcağındandır..olur olur..:)> <$B 

    <$B07 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$Bhayat film karelerini cok severrr> <$B 

    <$B08 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BERDİL BEY:) inanın ben de özledim,Yazmayı, okumayı.. şu garip ruh halimi bi atlatayım, söz tam sürat devam edicem.Nazım sevdiğim ustalardan biridir, teşekkür ederim...

    KUGUU, ne oldu ben de bilmiyorum, düzelicek, geçicek...

    BAVER,ara ara böyle bir yazma dürtüsüyle meydana gelen şiirlerim çok.(Yaklaşık 18 yıldır)Hepsi böyle karamsar değil, coşku dolu olanlar da var,birgün onları derlemeyi düşünüyorum.Kısmet!!
    Bu arada deniyorum, geçicek...> <$B 

    <$B10 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bbence çok da karamsar değil bu şiir!!
    eninde sonunda "tekrar denemek" ten bahsediyor:)

    kesinlikle geçecek...> <$B 

    <$B10 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BGüzel olmuş,
    Hayırdır bu şiir merakı???> <$B 

    <$B10 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BBence de umutlu bir şiir, hüzün de lazım hem arada. Ama yine de çabuk geçecek eminim:)Sevgiler.> <$B 

    <$B10 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bönce ,
    nasıl oldun:)?
    sonra,
    bu iç dünyayı anlatan güzel şiiri ni de daha sonra yayınlayabilir miyim ?> <$B 

    <$B12 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BGULFİCİM, karamsar başlayıp, umutla bitiyor, haklısın..Geçsin ve bir daha gelmesin, kendilerini hiç sevmedim...

    TARKAN,arasıra gelir böyle bir yazma dürtüsü:)))

    ANNELOG,çabuk geçmedi ama böyle sürmeyecek ben de eminim:)

    BAVER,tamamen geçti dersem yalan olacak ama daha iyi olacağım, teşekkür ederim.Şiire gelince,hiç sakıncası yok, istediğin zaman yayınlayabilirsin:)> <$B 

    <$B23 Şubat, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B06 Mart, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$B25 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BYorum Gönder