<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Temmuz 28, 2006

Özledim bile...




İlk kez benden uzaktalar ikisi de. Dün sabah yolcu ettik, arkalarından dua ettim.Bir de su döktüm adettendir hani.Uzaktalar ama çok mutlular biliyorum:) İkisiyle de telefonda görüştüm, seslerindeki mutluluk ahizeden kulağıma, oradan kalbime ulaştı, baktım daha bir mutlu atıyor..
Dün ,çok koşuşturma içinde geçti anlayamadım, ama bugün uyandığımda evde tık ses yoktu. Odaları, hiç dağınık değildi, yerlerde cd ler, kitaplar, teki bir yerde, teki bir yerde çorapları da yoktu. Bir anda özledim onları, nasıl özledim...
Anne olmak böyle birşeymiş, çocuğunuz yanınızda değilse hiç tam olamıyorsunuz, sanki bir yeriniz eksik. Aklınızın bir köşesi çocuklarınız için parsellenmiş, hep oradalar. Birgün büyüyüp, kendi hayatlarını kuracaklar, elbette hep yanımızda olmayacaklar bunu biliyorum. Ve zaman o kadar hızlı akıyor ki, bir bakmışsın o günler gelip çatmış...Alışmak lazım galiba..

Önümüzdeki 1 hafta " Hala Yeğen Üçlüsü Tatilde" adlı kitabı okuyacağım. Kitap hem duygusal, hem komedi, hem eğlence dolu....

<$12orum:

    <$B28 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno Anne yarinki yazimi bitirdim.Mesajlarini okudum.Ordanda sayfana bir baktim ki yeni yazin.Okumaya basliyinca güleyim mi agliyayim mi benim yazinin icersine koymaya kalksan da olur.Vallahi biz büyük bir aile olduk.Yarin okuyunca ne demek istedigimi anlarsiniz.
    Beyfendiye hürmetler.> <$B 

    <$B28 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bayyy ben dayanamam böyle sahnelere..bitmeleri ve gitmeleri de oldum olası sevmem zaten.hem şimdi salondaki tv den sırlar dünyasının müziğinin duygusal sesi de geliyor..Allah kavuştursun diyelim...hayırdır nereye gitti yavrular:)??
    * Erdil baba yine bombalar patlatacak belli:))> <$B 

    <$B29 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bcanim, ALLAH kavustursun. Evet haklisin, insan bir tuhaf oluyor, cocuklar evde olmadigi zaman. Ben oglusumu 1 günlügüne anneme birakirsam, o aksam oglumun yatagina gidip bakiyorum, cok garib oluyorum ve onu 1 gün görmessem cok özlüyorum. Tatilemi gittiler?> <$B 

    <$B29 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BERDİL BEY, yorumunuzu okuyunca hemen blogunuza girdim. Bu kadar olur. Öyle güzel yazmışsınız ki, kendimi tutamadım artık, gözlerim daha fazla dayanamadı.Allah kimseyi evlatlarından ayırmasın...

    BAVER, ben de sevmem böyle ayrılık, bitiş sahnelerini.Hiç tanımadığım insanlar bile olsa duygulanırım.
    Bebişler, halalarıyla tatile gittiler.Deniz, kum, full eğlence olucak onlar için...
    Teşekkür ederim, amin...> <$B 

    <$B29 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSEVİLAYCIM, teşekkür ederim, amin.Nasıl özleniyorlar değil mi?Ama bu tatili haketmişlerdi....> <$B 

    <$B30 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Ballah kavuştursun zeynocum. ne onlarla ne onlarsız hakikatende. Bi de şöyle düşün örneğin ben nazanı biri sinemaya falan götürsede iki dakka kendimle başbaşa kalsam diyorum bazen:)

    nimet> <$B 

    <$B31 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bzeyno'cum Allah kavuştursun..
    işte ben tam da bu sebepten çocuk sahibi olmaktan korkuyorum.
    düşünsene onlar olmadan tam olamıyorum diyorsun..bana çok korkutucu geliyor, öyle değil mi?:(> <$B 

    <$B31 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BNİMET, teşekkür ederim, dileğin ne kadar çabuk gerçekleşti, benim melekler geldi, tatilleri program dışı gelişti, halamız rahatsızlanınca döndüler.
    Haklısın zaman zaman ben de şöyle kafa dinlemek istemiyor değilim.Hatta bu fırsatı iyi değerlendireyim kafayı dinleyeyim demiştim:))

    GULFİ, çocuk sahibi olmak, çok farklı bir duygu. Elbette özgürlüğünü kısıtladıkları oluyor, elbette bir yanınız tamamen onlar oluyor, yeri geliyor bunalıyorsun, yeri geliyor için içine sığmıyor. Eğer onlara duyulan sevginin boyutu bu kadar büyük olmasa zor gelebilir ama bu çoook büyük, karşılık beklemediğin bir sevgi...Korkma..:)> <$B 

    <$B31 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BAllah kavuştursun> <$B 

    <$B31 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BEpey eğlenecekler yani Zeyno:) Hem onlar da seni çok özlemiş olacaklar:)> <$B 

    <$B31 Temmuz, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BTARKAN, teşekkür ederim, döndüler bile melekler...

    ANNELOG, hoşgeldin, sizin tatil nasıl geçti, döndüyseniz bir bakayım hemen bloga. Ha bu arada benim melekler çoook eğlenmişler, azıcık da özlemişler hani. Erken döndüler ama mutlular, mutluyuz...> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BYou have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it free music mp3 players Car covers online qoclick> <$B 

    <$BYorum Gönder