<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazar, Ağustos 13, 2006

14 Ağustos'u özel kılan oğluma...

Kesinlikle...




Karizma dorukta...



Kılıktan kılığa girmeye bayılıyorsun.. :)



Ders çalışırken sıkılınca hıncını duvarlardan alıyorsun.. :) (bkz.arka duvar)


Bulduğun her yüksekliğe tırmanıyorsun.. :)


Erkenciydin sen de ablan gibi! Otuzuncu haftadan korkuyordum,31,32,33 derken tamam demiştim, oğlumuz vaktinde gelecek.Her zaman yaptığın gibi, sen yine beni şaşırtın, olmaz dediğimi oldurttun.Şimdi de böylesin:)

Ben, ikinci bebeğimiz olduğun için, daha tecrübeli, daha bilinçli olacağımı düşünmüştüm hep. Ama sen o kadar farklıydın ki. Bir kere uyumayı hiç sevmedin, aşırı hareketliydin. Emeklemeyi bile başaramamışken henüz, seni mutfak masasının üzerinde buluverdiğim gün, anladım ki, hep ummadığım şeylerle beni şaşırtacaksın..

En sevdiğim, en mutlu olduğum yönün, çok iştahlı bir bebek oluşundu.Şimdilerde ise beni en çok üzen yönün tam tersi, çok iştahsız oluşun.

Konuşmayı ilk öğrendiğin zamanları hatırlıyorum. "A" harflerini hep yumuşatırdın. Bana "annââ" diye seslenmeni hiç unutmuyorum.Gerçi, içinde "a" harfi olan tüm aile almıştı payını bundan: Ablâ ,Baballâ,Hayâ...... Bir tek "baba" derken yumuşatmadın "a" yı.

Oyuncak arabalar pek ilgini çekmedi. Dinazorlar her zaman en sevdiğin oyuncakların oldu. Pachycephalosaurus'u,Velociraptor'u, Barosaurus'u,Tyrannosaurus Rex'i, Archaeopteryx'i ve daha nicelerinin ismini öğrendim sayende.Yaşantılarını, özelliklerini...Farkında olmadan geçtiğim, bulunduğum her yerde dinazorlarla ilgili birşeyler aradı gözlerim. Bir oyuncakçıya girdiğimde, bilmem kaç yüz çeşit oyuncağın arasında, en ücra köşede duran dinazorları farkettim önce, oyuncakçının şaşkın bakışları arasında.

3- 4 yaşlarındayken, bulmaca çözmeye başladık seninle. Annenin en sevdiği boş zaman değerlendirme biçimlerinden biriydi, bulmacanın her türlüsü. O zamanlar sesli sesli çözerdim. Bir gün anladım ki, beni aslında dinlemiyor görünürken bile çok dikkatle kapmışsın. Sesli okuduğum bulmaca sorusunu, sen cevaplamıştın. Yine şaşırtmıştın beni:)

Sana öğreteyim derken, senden öğrendiğim öyle çok şey var ki. Sana bazen inanılmaz kızıyorum, sabrımın son noktasını görüyorum. Ama aslında, içten içe gıpta da ediyorum biliyor musun? Çok kararlısın çünkü. Aklına koyduğunu yapıyorsun mutlaka. Azimlisin, başaramayınca yılmıyorsun, çok çabuk affediyorsun, kin tutmuyorsun. Özgüvenine ise tamamen hayranlık duyuyorum. Çözümlerin tükenmiyor, seçeneklerin hep fazla.İnsanlarla çok çabuk ve sıcak ilişkiler kurabiliyorsun. Bayılıyorum aslında bu haline, kızdığıma bakma bazı şeylere. Hatta kimilerinde bıyık altından,"bana benzemiş" diye gururlanmıyor, kendime de pay çıkarmıyor değilim hani. İnanılmaz yaratıcısın, hayalgücün sonsuz, sevgi ve merhamet dolusun....

Dilerim, hayat seni olumsuz yönde değiştirmez. Dilerim hep iyi, güzel şeylerle karşılaşırsın kendin gibi.

Seni çok seviyorum, hep seveceğim. Hayatıma kattığın anlam, güzellik için teşekkürler.

Yarın doğumgünün!
İyi ki doğdun, doğumgünün kutlu olsun........

<$32orum:

    <$B13 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Banu & Parisylemiş…

    <$Bilk tebrik benden olsun o zaman bu yakisikliya:

    Ogun'cum iyi ki dogdun, iyi ki annenin-babanin hayatina girdin, iyi ki varsin... Allah bundan sonra ki hayatinda hep yardimcin olsun, yolun acik olsun...

    Simdi mumu ufleyebilirsin;)

    sevgiyle,
    Banu> <$B 

    <$B13 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous .::ilgün::.ylemiş…

    <$Bcanım kardeşim..her gün tuttururdum.."ben de kardeş istiyorum"diye..:) hep istemiştim senin gibi bi kardeşim olmasını.. sen istediğimden daha fazlasısın.. 14 ağustos günü sabaha karşı duyduğumda senin doğmak üzere olduğunu..nasıl fırladım yataktan bilemezsin.(gerçi hep anlattırıyorsun bana ama:)
    evet dileklerim gerçek olmuştu..bi kardeşim vardı..hayatımın anlamı..bitanem olmuştu..seni çok seviyorum ablacım..doğum günün kutlu olsun..> <$B 

    <$B13 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BZeynocum bu postu mutlaka saklamalısın.Benim bir kaç aylık yazılarım silindiği için üzülüyorum.Güzel oğlun ilerde bu postu okumalı mutlak...Nice yaşlara..> <$B 

    <$B13 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BDinazorları seven çocukları hayalgücü geniş buluyorum..
    çok güzel yazmışsın..En az senin kadar duygulandım okurken..İyi ki doğurmuşsun..bak ne güzel oğluşun olmuş :))> <$B 

    <$B13 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger yemekvebizylemiş…

    <$BOğlumda 15 Agustos doğumlu 2002:)

    Maşallah genç delikanlıya,
    Ogün e saglık , huzurlu bir ömür diliyorum, sevdikleriyle ve sevenleriyle birlikte olsun inşallah..

    Sevgilerimle,
    Figen> <$B 

    <$B13 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous ŞİLAylemiş…

    <$Bbenim kibar,sevgi dolu,her cümlesiyle şaşırtan zeki,5 günlük tatilimizin benim rahatsızlınmam nedeniyle 3 güne düşmesine "Halacım bize bu 3 gün yetti,teşekkür ederiz,çok güzeldi" diyebilecek kadar olgun,hala bugüne kadar sen bana ne öğrettin diye soran ki ablasına öğrettiğim birşey konuşuluyordu;(bu soruyu sorduğunda 5 yaşındaydı ve çok utanmıştım:))beni şaşırtan melek yeğenim OGÜN üm.iyi ki doğdun iyi ki varsın.Herşey gönlünce olsun.Seni çok seviyorum halişim.> <$B 

    <$B13 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Banucum, tam postu publish yaptım, dönüp bakayım dedim yorumun gelmiş, vauvv, bu ne hız:))
    çok teşekkür ediyoruz Banu Ablamız. Hem iyi ki yine buradasın, öyle özlemişiz ki....

    ***İlgüncüm,ablamız,kardeş diye nasıl tutturduğunu çok iyi hatırlıyorum:)Haklıymışsın, bir kardeşin olmalıymış, hem de Ogün olmalıymış....> <$B 

    <$B13 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Asortikcim,bu tesadüf mü bilmiyorum ama dinazorlara ne kadar ilgi duyuyorsa, hayal gücü de o kadar geniş, dediğin gibi iyi ki doğurmuşum, ne kadar büyük ve koşulsuz bir sevgi....

    ***Yemekvebiz,desene bir aslan burcu da sen de var, bir gün sonra da seninkini kutlarız.Aslında zordur aslan burcu, zor olduğu kadar da sevilen aranan...
    Teşekkür ediyorum dileklerin için:)Amin...> <$B 

    <$B13 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Şila, , o kelimeyi kullandığı günü hatırladım şimdi. Zaten, arabaya binince bize söylediği şeylerle epeyi düşündürüyor her zaman:)Teşekkür ediyoruz dileklerin için...Ogün de seni çoook seviyor biliyorsun değil mi?> <$B 

    <$B14 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno Anne önce Ogün'ün dogum gününü kutlar hayati boyunca mutlu ve basarili olmasini bunu da ailecek görmenizi dilerim.14.Agastos Zeyno Anne bir dogum günü kutluyacak.Bloguna ilk yazdigim yaziyi hatirladinmi Zeyno Anne ikimizinde ayni bir hikayesi vardi.Parmak cocuk.Yarin gene müsterek bir günümüz daha oldu.Nemi
    Filim gibi.Okumana luzum yok seyredersen anlarsin.
    Bütün Aileye sevgiler.> <$B 

    <$B14 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$Bkarizma fotografina hasta oldum :))
    ogun cok yakisikli olucaksinn cokkk> <$B 

    <$B14 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous BABANylemiş…

    <$BAslında ben kendime oyun arkadaşı istemiştim. :)

    İyi ki doğdun OĞLUM...!!!

    Aynı zevkleri mi paylaşıyoruz yoksa ben mi aşılıyorum sana bunları ???

    Yok yok SEN KENDİNSİN.. Kimseye benzeme, KENDİN OL... OGÜN ol !!!

    Neyse ben HOŞUMA GİDEN bir OYUNCAĞI SANA ALAYIM şimdi...

    SENİ ÇOK SEVİYORUM...SEVİYORUZ...

    BABAN> <$B 

    <$B14 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BZeynep, güzel ailenle birlikte nice uzun yıllar dilerim. Mutlu Yıllar Ogün!:))
    not:pozlar süper!:))> <$B 

    <$B14 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Oya Kayacanylemiş…

    <$BBayıldım bu anne gururuna, bu güzel anlatıya. Ogün'e nice sağlıklı yıllar.> <$B 

    <$B14 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno anne...kendinle ne kadar gurur duysan azdır. ilk söyleyeceğim Allah nazar değdirmesin ve pek tabii ki yüzbinkere maaşallah..
    Ağzınızın tadı hiç bozulmasın ve çalışıp okuyup bilgili ve başarılı bir genç delikanlı olsun Ogün...
    Ve ismi de çok hoş..Ogün..
    Doğum günü kutlu olsun diyorum ve fotoğraflarına anlattıklarına bakarak çok da bilimsel olmasa da kişisel bazı yorumlar yapmak istiyorum Ogün hakkında..
    Özellikle anlattıklarından ve fotoğraflarında ki bakışı ile vücut yapısından 'atletik vücut' yapısına sahip bir çocuk olduğu sonucunu çıkarıyorum..Örneğin futbol topunu kavrayışına bakar mısın ?
    kimse gülmesin ama uzun yıllardır çocukları ve sonraki yaşlarında kendilerini dikkatle incelediğimde 'yine kitaplara dayanarak tabii' liderlik eğilimi gösterecek çocuk profili çıkıyor..
    Ogünde böyle bir eğilim keşfeder ya da ileride böyle olursa, beni hatırlayınız ailecek:))
    benden söylemesi :))
    ne diyiim yakışııır :))> <$B 

    <$B15 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BMutlu yıllar.> <$B 

    <$B15 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BSüper anlatıyorsun çocouklarını...Doğum günü kutlu olsun oğlunun ...Umarım bizede nasip olur anlatmak :)> <$B 

    <$B16 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aslicinylemiş…

    <$BNice yıllara :)> <$B 

    <$B17 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Bey, teşekkür ediyorum dilekleriniz için:) Ve bu kadar rastlantı olur diyorum, önce parmak çocuk sonra 14 Ağustos....

    ***Büsküüt,bana da öyle geliyor:))> <$B 

    <$B17 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Babamız..
    Kesinlikle oyun arkadaşı istemişsin, o oyuncaklar nasıl alınırdı yoksa :))Ama sana şu konuda sonsuz katılıyorum: Kendi olmalı, sadece kendi....Ve O'nu çooook seviyoruz:)

    ***Annelog, teşekkür ediyorum:)

    ***Oya kayacan, annelik gururu hangimizde yok değil mi? Bambaşka bir gurur bu...Ben de senin oğluşunun doğumgününü kutluyor, sevdikleriyle birlikte mutlu bir ömür diliyorum...

    ***Baver,Amin, amiiin:) Biliyor musun söylemiş olduğun şeyler hiç yabancı gelmedi bana, bilmiyorum belki hislerim sadece ama Ogün ileride liderlik konumunda olacak gibi geliyor bana da:) Hayırlısı, bakalım göreceğiz kısmetse ve seni de anarız o halde, Baver söylemişti deriz:) Tespitlerin çok doğru böyle eğilimi var zaten...Teşekkür ediyorum...> <$B 

    <$B17 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Tarkan, teşekkür ederim:)

    ***Aslı teşekkür ederim, hadi bakalım senin oğluşun doğumgününü kutlamaya ne kadar kaldı:)

    ***Gamzeli,teşekkür ederim, sadece içimden geldiği gibi yazdım ve amiin darısı başınıza:)> <$B 

    <$B17 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Age35, arkadaşım arada seni istemeden atlamışım, şimdi farkettim. Oğluşun büyüyünce bu yazıyı okumasını ben de istiyorum ve blogu komple kopyalamak gerekiyor aslında. Sonuçta hepsinde bir ömür var, hayatımız var azar azar da olsa.Haklısın o anlamda. Ve çok teşekkür ederim, sağol:)> <$B 

    <$B17 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous sevda özkahyaylemiş…

    <$Bsana ne diyerek başlasam bilmiyorum
    canım arkadaşım, olmadı canım dostum ,buda uzak kaldı. ben sana en iisi kardeşim diim olmazmı
    seninle bi çok şeyi paylaştık ama bu paylaştıklarımızın ve bundan sonrada paylaşacaklarımızın en güzeli.lisede iken bunlar bi hayeldi ama şimdi ğercek
    ogünün dogum gününü en az senin kadar mutlu olarak kutluyorum.ve yine hayel ediyorum insallah torunlarımızınkinide kutlarız. canım kardeşim> <$B 

    <$B17 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous sevda özkahyaylemiş…

    <$Bsana ne diyerek başlasam bilmiyorum
    canım arkadaşım, olmadı canım dostum ,buda uzak kaldı. ben sana en iisi kardeşim diim olmazmı
    seninle bi çok şeyi paylaştık ama bu paylaştıklarımızın ve bundan sonrada paylaşacaklarımızın en güzeli.lisede iken bunlar bi hayeldi ama şimdi ğercek
    ogünün dogum gününü en az senin kadar mutlu olarak kutluyorum.ve yine hayel ediyorum insallah torunlarımızınkinide kutlarız. canım kardeşim> <$B 

    <$B18 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger e-pes yaniylemiş…

    <$BMaşallah delikanlıya.. 41 Kere.. Allah nazardan saklasın, hep mutlu olsun, mutlu etsin.
    Sevgiler.> <$B 

    <$B18 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevdacım, arkadaşlık, dostluk, kardeşlik... Ne dersek diyelim adına ama çok güzel bir şey bu yaşadıklarımız, paylaştıklarımız.Yerin bambaşka.Hadi bakalım torunları görebilecek miyiz kısmetse:)))

    ***e-pes yani,çok güzel bir dilek! Teşekkür ediyorum, amiiin:)> <$B 

    <$B18 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BNice yıllara... Ogün hep mutlu, huzurlu, sağlıklı ve başarılı yaşasın inşallah.> <$B 

    <$B20 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous selin çağlayanylemiş…

    <$BAy zeynep. Senin yüzünden gözlerim doldu yaa. Acilen hamile kalıp doğurmam lazım!

    Annelik nasıl güzel bir duygu böyle. Çok içten ve güzel yazmışsın.

    Çok beğendim bu yazıyı..

    Umarım oğlunla her zaman bu şekilde gurur duyarsın. Onu sen yetiştirdin, demek ki emeklerin boşa gitmemiş, gitmeyecek.

    Sevgiler, selin (www.selincaglayan.com)> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Selincağlayan, haklısın annelik çok güzel bir duygu, o tecrübeyi yaşamanı çok isterim:)
    Teşekkür ederim....> <$B 

    <$B23 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bkızım olursa sana vericem kesin yakışıklı şey: ))
    maşallah
    allah sizi ömür boyu ayırmasın zeynocum:)> <$B 

    <$B23 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim, bu teklifi oğluma okuttum, çok sevindi, olabilir neden olmasın, dedi haberin olsun:)

    Teşekkür ediyorum canım...> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BKeep up the good work »> <$B 

    <$BYorum Gönder