<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Ağustos 09, 2006

Afferin sana küçüğüm...

Ben İstiklal Marşını böyle dinlemedim. Bakalım siz neler hissedeceksiniz ....
Tıklamanız şiddetle tavsiye edilir...


Not: Teşekkürler Erdil Bey:)

<$13orum:

    <$B09 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno Anne ilk Tv de dinledigim zaman tahmin etmissindir.Muslugun sulari acildi.Bu ne zeka ablalirinin ders yaparken onlar calisiyorlar.Bu kücük cocuk onlardam önce ezberliyor.Hele icten gelen bir askla söylemesi tek kelime ile harika.Insallah bu gibi degerleri göz önüne alip ilerde yetismesinde devletin el atmasi lazim.Böyle degerler cok zor yetisiyor.
    Saygilar.> <$B 

    <$B10 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BErdil Bey, ben daha önce izlememiştim, nasıl kaçırmışım bilmiyorum. Benim gibi kaçıranlar varsa mutlaka izlemeli diye düşünerek koydum bloga.Duygulanmamak elde değil, küçücük yaşına rağmen o nasıl okumak, şair gibi, o vurgular...Helal olsun afferin...> <$B 

    <$B10 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno Anne sana gönderdigim HTML kopyalayip post kismina yapistirirsan devamli yazinin altinda kalir.Direkt senin blogundan seyredebilirler.Postun üstpndeki ikinci kismi tikliyip oraya yapistiracaksin.
    Saygilar.> <$B 

    <$B10 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BErdil Bey bakalım yapabilecek miyim?Teşekkür ederim> <$B 

    <$B10 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BHarikaaaaaaaaaa> <$B 

    <$B10 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BBu da güzel olmus Zeyno Anne sonun da blog uzmanligi acacagiz galiba.Bu Haftayi Kediler Haftasi ilan ettik Hepimiz Kedilerimizin Resmini Handan Hanima ithaf ediyoruz.
    Sevgiler Saygilar.> <$B 

    <$B10 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BYa saolsun ERdil Baba' da bana başka bir konuda yardımcı olmuştu...çok da güzel bilgilendirir..:)
    *hep korkarım böyle cici cici çocukları çıkartırlar televizyona, milyonlar ona bakar..imrenir..Allah saklasın beslesin diyorum...nazar değmesin..
    ve ileride büyüdüğünde de Mehmet Akif'in dünya görüşüne ve ruhuna hiç bir zaman sırtını dönmesin..:)> <$B 

    <$B11 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger e-pes yaniylemiş…

    <$BÇok güzel. İzlemiştim ben bunu. Hissetmeden böyle okumak mümkün mü? Tabi ki hayır..
    Sevgiler..> <$B 

    <$B11 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bağladım ya...miniğe bak sen...> <$B 

    <$B11 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BTarkan, kesinlikle katılıyorum sana.....> <$B 

    <$B11 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BErdil Bey, olmamış demek yerine, bu da güzel olmuş diyecek kadar naziksiniz:) Olmadı, yapamadım, ama henüz vazgeçmedim daha sonra yine deneyeceğim:)

    Baver, Erdil Baba birtane:)
    Korkma bu arada nazar falan değmez bu çocuklara...Korunur onlar...

    E pes yani, evet birçokları izlemiş önceden ban nasıl kaçırmışım? Ben de içten okunduğuna inandım, inanılmaz duygulandım.

    Gulfi, sende mi bendensin:)> <$B 

    <$B11 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Banu & Parisylemiş…

    <$Bbu kiz cok sirin okuyorda ben baska birsey demeye gelmistim :) salincakta iki kisi geri dondu...cok ozlemistim, dayanamadim...

    sevgiyle,
    Banu> <$B 

    <$B11 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBanu, Banu, Banu ! Benim pozitif enerji dolu, bıcır bıcır, sarmacı güzelim nasıl sevindim anlatamam, bi kere başladı mı bırakılmıyor değil mi, hemen geliyorum sana, neskafem sütlü olsun:)> <$B 

    <$BYorum Gönder