<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Ağustos 07, 2006

Ben geldim:))

Önce yorum bırakan herkese, hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz diye uyarıda bulunmak istiyorum, belki gitmeden önce yazdığım yazıdan, olması çok imkansız, olağanüstü bir durumla karşılaştığımı düşündünüz. Elbette çok imkansız birşey değildi, ancak "o an için" gerçekleşmesi mümkün değildi.Ertelenme olasılığı yüksek şeylerden biriydi:

Yaşam süreniz boyunca pek çok insan tanırsınız, kimileriyle yüzeysel, kimileriyle derin dostluklar kurarsınız. Bazıları, çok özel bir yerdedir, onlarla herşeyinizi paylaşmışsınızdır. Yediğiniz yemeği, içtiğiniz suyu, son sigaralarınızı, sevinçlerinizi. Ama en önemlisi, belki de zor günlerinizi paylaşmış olmaktır. Birlikte yaptığınız sohbetler, kimi zaman gün ışıyana dek sürmüştür. Gözkapaklarınız ağırlaşmış, uykunuza direnmişsinizdir sadece biraz daha konuşabilmek adına. Sonra bir bakmışsınız, hayat sizi farklı coğrafyalara taşımıştır, artık aranızda kilometreler vardır. Ne telefon, ne msn deki konuşmalarınız yüz yüzeyken yaşadığınız paylaşımla aynı değildir. Bir an gelir, aklınızdaki yerlerinden, yüreğinize doğru geçerler, burnunuzun direğini sızlatırlar, çok özlemişsinizdir hem de çok.( bkz.bir önceki yazım, tam da bu durumdaydım) Elbette yine kilometreler aşılıp karşılaşılacaktır, ama ne zaman.Bir şekilde, koşuşturma içinde erteler dururuz. Ama bilemezsiniz, tam da o sırada eşinizin de aynı şeyi düşünüp, işyerinden telefonda: " hadi çok özledim, H... lere gidelim mi?" diyeceğini.....(bkz. bir önceki yazım, tam da böyle oldu)Ve benim gibi şok olabilirsiniz...

H, T ve çocukları M, bizi çok güzel karşıladılar, uzun, güzel sohbetlerimiz oldu yine. Yine uykumuza direnmeye çalıştık, geceyi sabaha yaklaştırdık. Baktık ki, kilometrelerin uzunluğu, yaşadığımız ayrı zamanlar, hiçbirşeyi değiştirmemiş dostluğumuz adına.Bu çok güzel bir duyguydu....

Aynı zamanda güzel bir tatil de oldu bizim için. Her şey çok güzeldi, pozitif enerji yükledim bol bol. O kadar bol ki, belki ekranınızdan size bile yansır....

Bitirmeden, onlara çok teşekkür ediyorum, hiçbirşeyin değişmediğini görmemizi sağladıkları için, bizim dostlarımız oldukları için, bize çok güzel evsahipliği yaptıkları için.....

<$16orum:

    <$B07 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Baaa, olsun sen yine de bahsedebilirsin..bu kadar adamı merakta bırakmak olur mu canım :)
    hani bi laf vardır, eşeğin aklına karpuz kabuğunu düşürmek diye..
    yaşadıklarnız güzel, arkadaşlarınla eşinle iyi hoş da,e yaşamak isteyip de şok olduğun mesele neymiş ?:)
    kamuoyu açıklama bekliyor :))> <$B 

    <$B07 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno Anne yapabileceginiz en güzel seyi yapmissiniz.Keske imkanlar böyle ani kararlari yapabilme gücünü bize de verebilse.
    Hosgeldiniz özlemedik desem yalan olur.
    Saygilarla.> <$B 

    <$B07 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BNe güzel..Çok imrendim :)> <$B 

    <$B08 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BBıraktığın yerden hiç zaman geçmemiş gibi devam eden dostluklar gerçek dostluklardır bence. Çok hoş vakit geçirdiğinize eminim. Hoşgeldin.

    Neşeli> <$B 

    <$B08 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BHoşgeldin.> <$B 

    <$B08 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BBAVER, açıkladım işte, lütfen kamuoyu dikkatle okusun :)

    ERDİL BEY, gerçekten yapabileceğimiz en iyi şeydi. Gerçi biz hiç ani kararlar verip uygulayabilen bir tablo çizmiyorduk bu güne dek. Hatta tam tersi, karar verememekte rekorlarımız var neredeyse:( Ama bu kez kararın çok ani oluşu beni şaşırttı ve fazla tepki verdim herhalde:)
    Teşekkür ediyorum ben de sizleri özledim:)> <$B 

    <$B08 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BASORTİK, gerçekten çok iyi geldi. Hani sana yazdığım yorumlarda bahsetmiştim, size yakın taşınan arkadaşlarımızdan. Dalaman a geldik biz ve sen hep aklımdaydın ama iletişim kurma şansım yoktu, kısmet olmadı tanışabilmek, inşallah bir daha ki sefere...

    NEŞELİ, hoşbulduk:)) Gerçekten hiçbirşey değişmemiş dostluğumuz adına ve bunu görmek insana farklı bir mutluluk daha katıyor.

    TARKAN, hoşbulduk:)> <$B 

    <$B08 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aslicinylemiş…

    <$BAşağıda yazdıkların korkutuyordu yine de, ama keyifli bir şeyler olmuş nihayetinde :)> <$B 

    <$B08 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BHoşgeldin Zeyno,sanırım artık keyfifn yerinde gibi mi acaba?> <$B 

    <$B08 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BASLI, önceki postumda sanırım yanlış ifade ettim, o an ki heyecanımdan olsa gerek. Bunun için üzgünüm.Keyifli geçti sahiden...

    AGE35, yerinde yerinde...> <$B 

    <$B08 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bhaa tamaaaam o zaman..:)ben de zannettim ki..:)))))> <$B 

    <$B09 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BÇok iyi yapmışsınız zeynocum. Plansız aniden yapılan güzel şeyler daha bir iyi geliyor insana. Çok sevindim senin adına.> <$B 

    <$B09 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BYAZ, döndün mü tatilden hemen sana geliyorum:)> <$B 

    <$B11 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous SARI LALELERylemiş…

    <$Bhayattı engüzel yasama sekli bence hissettigin gibi yasamak olmalıdır
    sen cok naturel birisin ve öylede yapıyorsun.
    HİSSEDİYOR YAŞIYOR VE YAŞATIYORSUN HEP BÖYLE OLMAN DİLEGİMLE.> <$B 

    <$B11 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$BSARI LALELER, hoşgeldiin:)) Ne güzel sözler yazmışsın benim için, gerçekten hep böyle olabilmeyi isterim emin ol:) Ve her zaman beklerim bak haberin olsun.
    Dün çok harika vakit geçirdik, çok iyi geldi....> <$B 

    <$B26 Nisan, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BKeep up the good work » » »> <$B 

    <$BYorum Gönder