<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazar, Ağustos 20, 2006

Nasıl rahat etmiş....


Rekor kırmak adına yapılan şeyler, hayli garip geliyor bana. Tabi ki, kim ne isterse yapar, bunu kabul ediyorum ama düşünüyorum da hele böyle birşeyi asla yapmazdım herhalde

<$15orum:

    <$B20 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BKitaba gectikten sonra herhalde bir cok firmadan teklif alacagi muhakkak.
    Saygilar> <$B 

    <$B20 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BSevgili Zeynep
    "Fikirler başka başka "demişti Aşık Veysel,ne kadar anlamsızda gelse bize(seninle aynı düşünüyorum bu rekor denemesi konusunda)kendince sebepleri olduğu muhakkak. Ne diyelim arkadaşa Tebrikler!> <$B 

    <$B20 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Banu & Parisylemiş…

    <$Byani bu enerjisini ve hirsini daha akilli uslu bir seyde kullansaymis ya :)

    yani ben tirnak sevmem, azicik uzadimi rahatsiz olurum oraya buraya takilir yazik yani hayati zehir etmis kendine

    Cok optum zeynep ablacim,
    Banu> <$B 

    <$B20 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous selin çağlayanylemiş…

    <$BIYYYYYYY diyorum. Sadece yapabildiğim tek yorum bu. Marjinallik işte. Ayak tırnaklarını da öyle uzatsın da görelim. Heh.

    Bu arada, zeynocum "tabii ki istediğin kadar alabilirsin" diyeceğim de, bu hayali gitar çalmak gibi bişey olacak. :)

    Kurabiyelerimi beğendiğine çok sevindim.

    Sevgiler,

    selin (www.selincaglayan.com)> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$Bİğreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenç> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BSevgili Zeynep,ben de sizi sevdim.
    Hakkımda ki düşünceleriniz için teşekkür ederim.
    Siz de çok içtensiniz.
    Sevgiler.
    Kahvegöz.> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Bey, 27 yılını vermiş, bu amacı için!! 27 koca yıl, neredeyse yaşıma yakın! nasıl rahat etti ben onu merak ediyorum, teklif alacak belki ama değer miydi ki....

    ***Ayda,hoşgeldin önce, tatil bitti öyle mi?
    Aşık Veysel in dediği gibi, fikirler başka başka..
    Zaten sonuçta kendi düşüncesi, kimse zorlamamış, ne diyebiliriz ki? Tebrik edebiliriz ancak...> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Banucum,senin gibi düşünüyorum, tırnağı sevmiyorum ve çok uzamasından rahatsız olurum ki benimkilerin uzaması bunun yanında ne kalır bilmiyorum:)
    Merak ediyorum her işimi kendim yaptım demiş, nasıl yüzünü yıkadı, nasıl uyudu, nasıl elbise değiştirdi, nasıl yemek yedi....vs
    Azap gibi geldi bana...

    ***Selinçağlayan, dur şimdi birileri okuyup, ayak tırnağı rekoruna gidecek, akıllara düşürme:)
    Kurabiyelerden almış kadar oldum,eline sağlık...

    ***Tarkan, bak bir rekor da benim yorum sayfamda oldu, en uzatılarak,en uzun yazılan kelimeyi yazmış oldun:)> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Anonymous, kahvegöz, hoşgeldin ve hep beklerim:) Teşekkür ederim...> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Byuhhhhhhhhhhhhhh yani yuhhhhhhhhhhhhhhhh...bu ne böyle be ...inanamıyorum...> <$B 

    <$B21 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BZeynep hanım,yeri değil ama size bunu yazmak zorundayım.

    Benim Tarkan'a sırf merak etmemesi için yazdığım o yorumumu ve size de dediği gibi"belki anonmyous gelip son bir yazı yazar"deyip benden son bir yazı beklediği için son yorumum olan yazımı da kendisine yazmıştım,belki okudunuz belki de yetişemediniz.

    Ama size ithafen" Zeynep,
    Anonymous'tan son bir yazı bekliyorum.
    Bakalım yazacak mı? "

    yorumu hâlâ blogunda dururken ve ben son yazımı Ona yazmışken,tutup her iki yorumumu da silmesini hazmedemedim inanın.Bu yorumunu Onun blogunda görenler de benim nezaketen son bir yazı yazmadığımı sanacaklar.Tarkan ayrıca yorumları anonymousa kapatmış,kendi tercihidir,olabilir ama bu bana son yaptığı büyük saygısızlıktı doğrusu.O anlayışlı,kibar insan gitmiş yerine bir başkası gelmiş gibi.

    Bunu sizin samimiyetinize güvenerek ve size yazdığı"Zeynep,
    Anonymous'tan son bir yazı bekliyorum.
    Bakalım yazacak mı?

    bu yoruma dayanarak yazma ihtiyacı duydum.Canınızı sıkmak değil inan amacım.Ama Tarkan hakkında yanılmışım,hem de çok!

    Oysa siz beni anlayıp,benim içtenliğime inanmıştınız.Ama Tarkan beni anlamamış ve iyiki de tanımamış,iyi ki!

    Sevgiyle kalın Zeynep hanım.
    Saygılarımla.
    Kahvegöz.
    (Size artık gelirsem de kendi blogumun adıyla geleceğim,nasıl olsa siz benim içtenliğimden beni tanırsınız)> <$B 

    <$B22 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous yiğitylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B22 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bvalla zeyno sen en güzelini yapmışsın..yüksek bir tirajlı gazetemizden alıntı olduğunu belirtmişsin..ama inan ben bu haberin doğru olduğuna inanmıyorum..hürriyet gazetesi kaynağını araştırmış mı bilemem ama, bu kadın hiç mi banyo yapmadı, afedersiniz temizlik yapmadı ? var bir şeyler bu haberde gibi geliyor bana ?siz ne dersiniz ?> <$B 

    <$B23 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Buzatmış işte ya..belki de hayatında başka amacı yoktu..
    yapmış bi kere.allah akıl fikir versin> <$B 

    <$B23 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, ben daha önce de duymuştum yine tırnak uzatma ile ilgili rekorlar. Doğru olduğunu düşündüm,nedenine gelince, rekor denemelerinin çoğu garip zaten.
    O merak ettiklerini ben de merak ettim, hayatı ızdırap haline getirmiş kendi kendine..

    ***Gulficim,dediğin gibi sonuçta yapmış ve 27 yılını vermiş, ne diyebiliriz ki...> <$B 

    <$BYorum Gönder