<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Ağustos 24, 2006

Sarı sıcak...







Bu programı çok seviyorum:) ...Seviyoruz ailecek ...
Şu anda yine, "sıradaki şarkı benim" diye seçim yapıyoruz ailecek.. Bana ne mi çıktı?
1..Sitem
2..Dünyada ölümden başkası yalan
3..Makber...

Off ki ne of...

Siz hala izlemediniz mi? Haftaya mutlaka izleyin...Ve şarkılar tutun bizim gibi....

<$12orum:

    <$B24 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$Bdun gece gercekten cok guzeldi program> <$B 

    <$B24 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bevet...izlemek istiyorum ben de...kendimi marsta gibi hissettim...demek oluyor ki çarşamba günleri yayınlanıyor..e haftaya çarşamba 30 ağustos..tatil...zafer bayramı acaba yayınlarlar mı ?????> <$B 

    <$B24 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Binşallah unutmazsam izlerim...> <$B 

    <$B24 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger e-pes yaniylemiş…

    <$BAra sıra karşılaşıyorum bu programla. Ferhat Göçer'in sesi gerçekten güzel. Ama sadece şarkı söyleseler daha iyi olacak gibi.Sohbeti uzatmadan.. Bir de çarşamba akşamı olması izleyici sayısını azaltıyor herhalde.> <$B 

    <$B24 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Büsküüt, evet güzeldi, sadece ümit besen in sesi yetmedi makbere, üzüldüm...

    ***Baver, daha önce izlemediğine üzüldüm, kaçırmışsın. Gerçi programın performansı, konuklarla ilgili yükselip alçalabiliyor ama genelinde güzel program. Türk sanat müziği de var, pop da var, halk müziği de var, biraz da nostalji... Eh daha ne istiyelim:)
    Umarım haftaya program olur ve konuklar da uyumludur, bakalım göreceğiz...> <$B 

    <$B24 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzeli, unutma unutma...Nişanlınla kendin için de bir şarkı tut bakalım...

    ***e-pes yani,çok tv izleyen biri değilim, hatta sevmem ama sevdim ben bu programı, kaçırmamaya çalışıyorum. İnsanı gündelik sıkıntılardan biraz da olsa uzaklaştırıyor, yer yer geçmişe götürüyor. Tabi bu konuk santçılara da bağlı biraz, perfornmansı etkiliyor çünkü...> <$B 

    <$B24 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno Anne hangi program bizim burada her programi izleme imkanimiz kisitli nerede yayinlandigina dair bir bilgi verirseniz.Internet kanali ile izleme imkanimiz belki olur.
    Sayg.> <$B 

    <$B24 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Bey, atv de çarşamba akşamları yayınlanıyor:)> <$B 

    <$B24 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Banu & Parisylemiş…

    <$Bben turkiyedeyken izlemistimm, trt'deydi sanirim, babamla annem tam bir hastasi husnu senlendirici'nin, kesinlikle izlemeye deger :)

    hatirlattiigin cok iyi oldu boylece internetten bende izleyebilirim :)

    sevgiler,
    Banu> <$B 

    <$B24 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BTesekkürler Z.Anne insallah bizede yayinliyordu A tv. Avrupa yayinlari Haberler haric cogu programlar degisik hele bir de saatlerce süren kumarvari programlar artik kapatiyoruz seyretmiyoruz.Tabii hala haberdar degiller.Eh bur da yasiyan
    Türkler baska Türkler onlarin gözünde.
    Allahtan internet varda her ani cok yakinda yasiyabiliyoruz.
    Saygilar.> <$B 

    <$B28 Ağustos, 2006rihinde , <$BAnonymous ADACIMylemiş…

    <$BYazın başında Ferhat'a hayranlığım dolayısıyla ilk bölümünü izlemiş pek keyif alamamıştım. İki hafta önce eşimle Işın Karaca'nın konuk olduğu programa denk geldik ve müthiş bir zevk aldık. Meğer ilk izlediğim program adı üstünde ilk olduğu (Tecrübesizlik)için pek sarmamış. Program umarım kışın da devam eder ve bizi bu kadar güzel yorumlanan şarkıları dinlemekten mahrum etmezler.> <$B 

    <$B30 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Adacım,hoşgeldin:)Ben de öyle umarım, inşallah kışın da devam eder> <$B 

    <$BYorum Gönder