<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Ağustos 25, 2006

Vatandaş "Şeyh" miş!!!!

Önce bu haberle dehşete düşmüştüm? Nasıl bir insan!! yapabilirdi bunları?

Şimdi dahası da varmış bunu öğrendim!

Belli ki, işkenceyi yapan sadist, manyak biri.

Anlayamadığım, tıp fakültesi öğrencisi, belki de geleceğin doktoru!!! olacak olan kardeş!! ve anneye!!! ne demeli? Aklım almıyor, nasıl insanlıktır, nedir bu?

Bir insanı, bir anneyi, bir kardeşi, bunları yapmaya iten şey ne olabilir???Aklım almıyor....

<$18orum:

    <$B25 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BMerak etme Zeyno Anne 1 sene tedavi sonra gene aramizda.Bu gün ki haberlerde citlattilar.
    Haydi hayirlis.
    Saygilar.> <$B 

    <$B26 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Banu & Parisylemiş…

    <$Bya sorma zeynep ablacim, gunlerdir o haberi takip ediyorum gazetelerde, icim aciyor inan ki... kisasa kisas olmali bence, ceza olarak onunda tirnaklari sokulsun, ayaklari cekicle ezilsin istiyorum...

    ya birde anne-kardes var ortada ki o daha da vahim bir durumdur, hangi ana yuregi dayanir buna, tas olsa dayanmaz yaa...

    bilmiyorum cok uzgunum sadece... insanliktan cikmis mahluklar bunlar..> <$B 

    <$B26 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BAyy Zeynep'cim bende kötü etkilendim o haberden benim blogumda da var ben yayınlamıştım...Allahım herkese akıl fikir ver...> <$B 

    <$B26 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BDehset! ve bunlari yapan adam en fazla 8 yil hapis cezasi falan alabilirmis. Adalet?> <$B 

    <$B26 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Bey,yine sizinyazdığınız konuya verdiğim cevabı vereceğim, her söylenene evet diyen, sormayan, sorgulamayan insanlar yüzünden duyuyoruz bu haberleri, kendini şeyh ilan eden kişiler hep olacaktır, fırsat verenler oldukça....

    ***Banucum,tabi ki bir ülkedeki cezalar, yeterli olmuyorsa, insanımız, sen ben ya da başkaları, bu şekilde ceza görmelerini isteyebiliriz öfkemizden...> <$B 

    <$B26 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim, senin bloguna uğrayamadım ne zamandır,demek sen de postuna ekledin bu haberi..Amiin.

    ***Kuguucum,dehşet ne kelime!!!> <$B 

    <$B26 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BSevgili Zeynep;ilk duyduğum andan itibaren çeşitli yönlerini sorgulamaya çalışıyorum bu olayın.Peki yapabiliyor muyum?!
    Hayır.
    Akıl ve mantık zeminine oturtamıyorum çünkü.
    Herşeyi bir kenara bırakalım.Hiçbir insanın başka bir insana birşeyler yapma hakkı yoktur.Kaldı ki,insanların duyarsızlığı ve adam sendeciliği her sebebe,her davranışı haklı gösteriyor.
    Acaba,bugün seyrettiğimiz hayatları,gün gelip kendimiz yaşamaya başlarsak,görmeyen gözlerimiz ,susan dilimiz, ;görmeye ve konuşmaya başlayacak mı merak ediyorum!
    Umarım geç olmaz....> <$B 

    <$B27 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BHakikaten dehşet vericiydi ya...Seda Sayan ı duymuşsundur herhalde...Himayesi altına almış kızı ve tedavisini de İstanbul da yaptıracakmış..> <$B 

    <$B27 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BAllah bunu yapanlara iki cihanda da LANET ETSİN !
    Allah'ın laneti üzerlerinden eksik olmasın !
    Şimdi kendi kendime şunu düşündüm.:
    Eğer bunu yapanın cezai ehliyeti yoksa ne yapacağız ?
    Ya da mahkemeden böyle bir karar çıkarsa..
    Hatırlayın manisa çivicisini..kafalar 12'lik çivi çakan sapık herif serbest kalmıştı..
    çıldırcam..> <$B 

    <$B27 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Aydacım, hiçbir şekilde akıl ve mantık sınırına girmiyor, günün birinde böyle olur muyuz? Umarım olmayız diyebilirim...

    ***age35cim, dehşet kesinlikle. Seda Sayan işi doğru da olsa biraz reklam kokuyor sanki bilmiyorumm..

    ***Baver, cezai ehliyeti yok demek, salıvermek, ne kadar çözüm, ne kadar düzeltici bir durum? Bu da yanlış...> <$B 

    <$B27 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bbişey söyleyim mi canım sıkılmasın diye bu haberi okumamıştım. şimdi senin hatrına ayrıntılarını okudum. nedir bu ya. kardesiyle annesine aklım ermedi. bir anne çocuğuna nasıl bu şekilde eziyet ettirebilir.

    nimet> <$B 

    <$B28 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BYazıklar olsun. Bunlar insanoğlu hatta hayvan bile olmazlar.> <$B 

    <$B28 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aa! Deli mi ne?ylemiş…

    <$BBenim diyen korku filmi bile halt etmiş bunların yanında.
    Baver'in de dediği gibi Allah'ın laneti üzerlerinden eksik olmasın.> <$B 

    <$B28 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$Bİnanılır gibi değil!!> <$B 

    <$B29 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno Anne bugün sali özletme yazilarina.Iki satir bile olsa raziyiz.Dagircigin dolu biliyorum.
    Saygilar> <$B 

    <$B29 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B*** Nimetcim, bu olayda en inanamadığım şey de anne ve kardeş benim de...

    ***Tarkan, nasıl yürek dayanır öyle değil mi? Hangi insan bu kadar cani olabilir..Off...> <$B 

    <$B29 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Biyonikcim, haklısın korku filmlerine taş çıkartır cinsten bu olay..

    ***Annelogcum, böyleleri de varmış demek, inanılmaz olsa da..> <$B 

    <$B29 Ağustos, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Bey, haklısınız:)> <$B 

    <$BYorum Gönder