<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Eylül 28, 2006

Benim valiz taşımam lazım...




Bir çanta boşaltıp, yerleştirme seansı...Daha neler çıktı da, yuh artık bu kadar da olmaz demeyin diye bir kısmını eledim!!
Bu arada fotoğraf karesinde görünen o kitap, herhalde elimde en uzun sürünen kitap olarak kayda geçecek. Gitmiyor bir türlü ve ben inatla bitirmeye çalışıyorum. Yeni bir kitaba geçmem için, bitirmem lazım, böyle de garip bir kuralım var....

Not: Her zaman küçük, küçücük çanta taşımak istemişimdir. Ne yaptıysam başaramadım. Bayanlar siz ne diyorsunuz bu konuda????

<$26orum:

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BAyrıca bir iş çantam var..Yoksa mümkün değil valiz taşımamak..Yani bir özel çanta omzuma bir de elime deri dosya çanta ama kallavi birşey :)> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger salincakta iki ki$iylemiş…

    <$Bkucuk cantalar sadece ozel davetler icin kullanilmali bence, geriye kalan zamanda boyle kocaman kocaman cantalarla gezmeliyiz biz, yoksa elime kucuk canta alinca yok kitapti, selpakti filan hepsini inmeden once arabada birakmak zorunda kaliyorum, hicbirsey tasiyamiyorum yanimda, bu da cok sinir bozucu bir durum..birde ben ayrica bilgisayar cantasi tasiyorum ve icine dosyalar filanda sigdiriyorum yoksa el cantasi nerdeee...yalniz senin cantanin icide ayni annemin cantalari gibi, ne ararsan var, anneme "cevat kelle" derdim ben bu yuzden ama oyle guzel hizir gibi yetisirdiki cantasinin icindekiler:) simdi annemden hic farkim yok vallahi:)) bende koyacagimdir cantamiiii ve icindekilerii, bakalim bizimkinden neler cikacak;)

    cok optumm> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Bmasallah ne ararsan var, yok canim ben bu kadar esya koyamam. benim cantamin icinde: Ceptelefonum, sigaram, mendil ve para. Simdi neden dersen, baska bir canta daha tasiyorum yanimda, Samet icin, onunla yanliz basima disari ciktigimda, bir bez, islak mendil, su, cukulata veya susamli cubuk vs. Bunlarda cocuk arabasina asiyorum. Ben hem omuz degilde söyle han boynundan gecirip yan takiyorsun, öyle cantalari severim.> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BMAŞALLAH, SENİNDE BENDEN KALACAK YANIN YOKMUŞ YANİİ...BEN HEP DERDİM ACABA TEK BENMİYİM DİYE AMA BENİ YALNIZ BIRAKMAYANLARDA VARMIŞ...KÜÇÜK ÇANTA TAŞIRIM AMA O BİLE BAVUL GİBİ OLUR NEDENSE :)> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno ne kadar düzenli onlar öyle :)
    ....ben migrosla ilgili bir şeyler görebildim..o kadar..new age falan.aspirinin de tamam...parfüm telefon..başka..?

    kağıt mendil..
    tamam da asıl şu kitabı anlayamadım ..
    fotoğrafın üzerine gidiyorum tıklanmıyor ..neden..
    annamadım...
    ne kitabı o zeyno..merak ettim şimdi ...> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$B
    O kadar şey o çantaya nasıl sığdı? :):)
    Ben çanta kullanmam. Gereken herşey cüzdanımda ve arka cebimde var :):):):)
    Tabii telefonda ayrı bir cepte. :):)
    > <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BCesaretini topla ve minik bir çanta al. O zaman gereksiz olanlar zorunlu olarak elimine ediliyor, yoksa nasıl olsa yer var diye tıkıştırıp duruyorsun. Ben denedim, işe yaradı. Hani ne kadar kazanırsan, o kadar harcanıyor derler ya, çanta içinde aynı durum geçerli bence. Ne kadar büyük olursa, o kadar çok ıvır zıvır taşıyorsun.

    Neşeli> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Asortikcim, yanıma bir çanta daha almak! Bir zamanlar taşırdım, belki yine deneyebilirim...

    ***Banucum, evet tam bir cevat kelle yim ben de galiba:)
    Her durumda ihtiyaç duyulur diye çantama koymadığım şey kalmadı, geçenlerde bir toplulukta, küçük kuzenim huysuzlanıyordu, oyalanması için çantamı ona verdim, tek tek boşaltmaya başladı. Bir anda o topluluğun gözleri çantadan çıkanlara çevrildi, her çıkan nesnede millet kahkahayı koyuverdi:) Sırf 5 çeşit çakmak, fener, pil, termometre, dikiş aparatı, minik diş macunu, küçük radyo,törpü, bilimum ilaçvs...Daha saymayayım:)))))

    ***Sevilaycım,yarısını görmediniz:))))Yanımda çocuklar varsa zaten eyvah o zaman....> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelicim,demek yalnız değilmişiiiim:))

    ***Baver, düzen mi dedin:))
    Başka neler mi var, tıklayamadınız değil mi? Heh he:))
    Kitap: Yüksek Topuklar! Tavsiye üzerine almıştım, yok bana göre değilmiş, bitmiyooor, bitse de başka kitaplara geçsem:(> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Tarkan, sığıyor vallahi, hem daha neler vardı da:)))

    ***Neşelicim, denedim, yapamadım, kendimi huzursuz hissediyorum.Alıştım zaten artık, ben de böyleyim işte, kendime yük edinmekte üstüme yok...> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***********************************
    ***Arkadaşlaaar, hadi herkes çantasından çıkanları fotoğraflasııııın....> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BBana bu resim hic yabanci gelmedi.> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Byaaa evet niye tıklayamadım..ben anlamadım bu işten bişey.bir de ERdil Baba niye ben bu resmi bir yerden tanıyorum dedim.yoksa bizi kandırıyonmu zeyno.senin çantandan görüntüler değil mi yoksa.allah'ım çıldırtmayın beni!> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Baaa bir de demişsinki herkes çantasından çıkanları fotoğraflasın.ay çok alemsin zeyno...dur biraz güleyim.benim düzenliliğimi(!) görseniz bir daha bloguma yorum da yazmazsınız !:)
    not:ayda nerde ?> <$B 

    <$B29 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger >>MustafAylemiş…

    <$BBir bayan olmayarak bu konuda sadece size Allah yardım etsin diyorum, anahtarlıgını bile taşımaya üşenen bir kişi olaraktan:DD> <$B 

    <$B30 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bevet canım arkandan bende geliyorum :P> <$B 

    <$B30 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Bey, yalnız değilmişiiim:)))Sizde de mi var böyle benzer çantalar...

    ***Baver, çıldırma sakın. O benim çantamdı:))
    Benim düzen ortada,(ne düzen ama) sen de ortalığa dök bakalım, bloguna uğrarız biz yine...
    Ayda dan hiç haberim yok, yoğundur belki...

    ***Mustafa zor bizim işimiz..Ama erkekler de artık omuzlarında dolu dolu kol çantası taşımaya başladı, onlara ne demeli o zaman...> <$B 

    <$B30 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzeli, hadi bakalım merak ettim ....> <$B 

    <$B30 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BZeynocum benimkininde farkı yok.Hatta fazlası var kızımın yedek atleti,tokası, kitabı,süpriz yumurtası..> <$B 

    <$B01 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Byaaa
    kadın olmak ne kadar zor: (> <$B 

    <$B01 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bsüpperrrrrrrrr süperrr süper..işte gençlik.:))
    dağıtmış.ay arada biraz deşarjlazım böyle.
    ay çok gülüyorum zeyno vallahi.bu işi sevdim.ben de dağınık bir anımı koymayı planlıyorumda..çok eğlenceli olur herhalde.))> <$B 

    <$B02 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeynocum ben hafta içi orta büyüklükte bir çanta kullanırım. İşe giderken yanımda daha fazla şey taşımam gerekiyor ama hafta sonu kesinlikle minicik bir çanta taşırım. Hiç rahat edemem büyük çantayla. Senin çantanında maşallahı varmış yani :)> <$B 

    <$B02 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***age35cim, hepimiz dolduruyoruz demek ki, ee çanta niye icad edilmiş, doldurulsun diye herhalde:)))

    ***Gulficim, kadın olmak hep zor, her halukarda zor, keşke çanta meselesiyle kalsaydı sadece...> <$B 

    <$B02 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver,hala mı gülüyorsun:)) Eh sen de koy bloga dağınık bir halini biz de gülelim azıcık olmaz mı, caymak yok amaaa...

    ***Yazcım, en azından hafta sonu küçük çanta! O da güzelmiş...> <$B 

    <$B02 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BBenim haftada bir çanta temizleme günüm vardır. Şimdi şöyle olur. Çantam baştan aşağı dökülür, fişler ayrılır, kredi ödeme fişleri ayrılır, oraya buraya attığım bozuk paralar asıl yerine, bozuk para cüzdanına konur, makyaj malzemelerinde en çok kullandıklarım çıkarılır- ama ikigün sonra ya kullanırsam diye yine hepsi tıkılacaktır-, Dışarıda ellerinde kalmasın diye oğlumun ve eşimin çantama koymak için bana verdiği şeyler sahiplerine verilir, bilgisayardan çıktı aldığım yemek tarifleri yemek defterime yazılır. Evet haklısınız tüm çantalarım kocamandır benim:-)> <$B 

    <$B02 Ekim, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Renkler, hoşgeldin:) Ne çok benziyoruz bu konuda, demek sen de...

    Her zaman beklerim....> <$B 

    <$BYorum Gönder