<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Eylül 22, 2006

Dilimde bir şarkı, aklımda sorular....



Ne Ağlarsın Benim Zülfü Siyahim,
Bu Da Gelir Bu Da Geçer Ağlama.
Göklere Erişti Figânım Ahım,
Bu Da Gelir Bu Da Geçer Ağlama.

Bir Gülün Çevresi Dikendir Hardır,
Bülbül Har Elinde Ah İle Zardır.
Ne Olsa Da Kışın Sonu Bahardır,
Bu Da Gelir Bu Da Geçer Ağlama.

Daimi'yem Her Can Ermez Bu Sırra,
Gerçek Aşık Olan Erer O Nûra.
Yusuf Sabır İle Vardı Mısır'a,
Bu Da Gelir Bu Da Geçer Ağlama

Erzincan-Aşık İsmail Daimi-Mine Yalçın
------------------------------------------------

Geçer mi sahiden? .........Bilmiyorum:(((((

<$13orum:

    <$B22 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger salincakta iki ki$iylemiş…

    <$BOsmanli padisahi Yavuz Sultan Selim'in elinde bir yuzuk varmis, icinde ise " Bu da gecer" yaziyormus(umarim padisahin adini karistirmamisimdir) Cok bunaldigi anlarda o yuzuge bakar ve rahatlarmis.. emin ol hersey gecer... bazen hafif izi kalir ama hayatin anlamida budur zaten...

    sakin uzulme sen...> <$B 

    <$B22 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BHayatta geçmeyen nedir ki Zeynep?
    Zamanında en canımızı atıcı durumlar şimdi aklımızın köşelerinde bile değil.
    Bugünler yarın olduğunda unutacağımız şeyleri fazla ciddiye almamak lazım aslında.
    Sağlık yerinde mi?
    Sevdiklerin yanında mı?
    Gerisi boş
    Boşver gitsin...> <$B 

    <$B23 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BIz birakip da gecen neler var hayatimizda.Bir de o izler anilara dönmese.
    Saygilar> <$B 

    <$B23 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BGeçer canım geçer...İnsan hayatında herşey oluyor ve bir bakmışsın geriye anı olarak hatırlıyorsun..Üzülme canım..> <$B 

    <$B23 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno sözlerini ilk kez görüyorum..hani şarkı çoğu kez ağzımda olur da sözlerini bilmediğim yerlere geldiğimde..mır mır mır geçerdim..
    şimdi o kısımlarını da öğrendim:))
    aklımda nedense sezen aksu'nun söylencesiyle kalmış bu şarkı..
    çok da güzel bir türkü...
    *bu arada sorun yok dimi iiii??> <$B 

    <$B23 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$B???? Zeynogun iyi misin??> <$B 

    <$B23 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeynoooooooo..sen niye mailllerine bakmıyorsunnnnnnnnnnnnnnnn ?
    davet linki gönderdim..mailini açıp o davet linkini tıklamazsan yorum yazamazsıııın..
    .senden cevap gelmedi ???
    Erdil Baba, zeyno'ya bi şey söyle yaaaa :))> <$B 

    <$B23 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno Anne ilk denemede bende cuvalladim.Eger deneyip de ol madiysa haber ver sana tekrar davetiye göndermesi lazim.> <$B 

    <$B24 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B*** Banucum, geçer inşallah beklemedeyim uzunca bir süredir...Sağol canım..

    ***Aydacım,haklısın, ama bazen ....

    ***Erdil Bey, izi kalacak bu kesin....> <$B 

    <$B24 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzeli, bekliyorum bakalım, geçecek birgün ya yakın zaman olur inşallah...Sağol..

    ***Baver, ben maillerime bakıyoruuum, sen yorumlarının cevaplarına bakmıyorsuuun!
    Okul Telaşları yazımda şöyle bir cevap vardı sana:

    ***Baver, biz de oh be dedik senin gibi:) Teşekkür ederim.
    Unutmadan, o nikah senin bu nikah benim geziyormuşsun okudum ama yorum yazamıyorum çünkü, davetiyeni aldım ama yanlışlıkla sildim galiba. Takıma üye olamadım anlayacağın.Bilginize ....


    ***Erdil Bey, aslında yazmıştım yorumlarımda sebebini ama , teşekkür ederim ilginize....Bakalım birdaha mail gelirse ancak o zaman göreceğim olup olmayacağını...> <$B 

    <$B25 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BSevgili Zeynep;

    "bu da geçer ya hu" demiş eskiler. Herşey geçer elbette ama duam senin için en güzel neticeyi bırakarak geçmesi olacak. Ramazanı Şerif güzellik ve mutluluk getirsin Sizlere ve tüm insanlığa. Çocukları, tatlı oğluşu öpüyorum.> <$B 

    <$B25 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger yazanylemiş…

    <$BBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.> <$B 

    <$B25 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Akcahan, sağol, ne güzel temenni bu benim için biliyor musun...> <$B 

    <$BYorum Gönder