<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Eylül 07, 2006

Hava değişimi mi?....




Pazar günü, okullar açılmadan, o tempoya başlamadan, çocuklarımın yoğun istekleri üzerine, anneanemize gittik. Bir gün teyzemizin evinde, bir gün dayımızın derken kuzenler haftası gibi birşey oldu. En büyükleri 16(kızım) en küçükleri 1(en küçük kuzen)) yaşlarında olmak üzere 7 kuzenin bir arada olduğunu düşününn!!! Oradaki ses çeşitliliğini hayal edin, curcuna, şamata.....Arasıra ben de oyunlarına katıldım ve çocuklaştım:))) Güzel zaman geçirdik ve şimdi evimizdeyiz, yeni döndük amaaa ben şifayı kaptım galiba.. Bitkin hissediyorum, burnum, gözlerim felaket durumda, arasıra ateşim çıkıyor, kısaca hasta oluyorum eyvah....

<$14orum:

    <$B08 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$Bl.Zeynep hanim gecmis olsun.Aman kendinize iyi bakin.
    2.Zeyno Anne gecmis olsun.Gecer cabuk atlatirsin hemde ayakta niyemi hic annelerin hasta olduklarini gördünmü.
    Hele bu günlerde.
    Iki ayri yorum beyler hastaligin keyfini cikarabiliyorlarda biraz olsun hanimlarda.Ama Anneler iii.
    Saygilar sevgiler bu mevsim adami valla fena sarsar.Unutmadan söyliyeyim.Grip asisi olmayi sakin ihmal etme.Bu cok mühimmm.> <$B 

    <$B08 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BGeçmiş olsun..Kendine dikkat et..
    Zeyno okuduğum bloglar arasında benden büyük çocuğu olan bir sen birde Nenoni var..Kaç yaşında olduğunu merak ediyorum..Atlamış olabilirim..yazarmısın?> <$B 

    <$B08 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BZeynep seni özlemiştim ,hoşgeldin.
    Bu mevsimler hastalanma zamanı,biraz vitamin takviyesiyle direnç kazanabilirsin.Geçmiş olsun.> <$B 

    <$B08 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeynocum geçmiş olsunnn.> <$B 

    <$B08 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Aslicinylemiş…

    <$BGeçmiş olsun. Geçen hafta da bizim ev aynı durumdaydı.

    Adresim de değişti. aslicin.blogspottayım, linklerinden değiştirir misin?> <$B 

    <$B08 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil Bey, teşekkür ederim. Ne kadar güzel demişsiniz, bizim hasta olmaya bile hakkımız yok neredeyse. Beyler için öyle mi, binbir naz, binbir kaprisle geçiriyorlar hastalıklarını. Hiç kimse kızmasın vallahi bakın yorumu yazan da bir erkek....Demek ki doğruluk payı fazla...

    ***Asortikcim, teşekkür ederim, bu mevsim benim için en kötü mevsim, koca kış hastalanmam pek, bahar ayları niyeyse daha çok hasta olurum.

    Yaşıma gelince, tabi ki yazarım, geçtiğimiz Şubat ayında 36. yaşımı bitirdim.Yolun yarısını geçtim senin anlayacağın:) Kızım büyük çünkü henüz 20 yaşındaydım evlendiğimde....> <$B 

    <$B08 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Aydacım, teşekkür ederim.Biliyor musun ben de blogumu ve sizleri özlüyorum, hem de çok...Vitamin takviyesi aslında hep düşündüğüm ama hep ihmal ettiğim bir konu.

    ***Yazcım, teşekkür ederim.

    ***Aslıcım,teşekkür ederim. Desene ortak bir ev manzarası vardı:)Adresini de hemen düzelteceğim...> <$B 

    <$B08 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BÇeşitli çap ve ebatta 7 kuzen:))Onlara katılmak da epey enerji ister Zeyno. Geçmiş olsun.> <$B 

    <$B08 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Age35ylemiş…

    <$BÇok geçmiş olsun..Bol limon..> <$B 

    <$B09 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Btam da oooh ne güzel zaman geçirmişsin diyecekkenn........
    ....geçmiş olsun zeyno :)> <$B 

    <$B09 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Annelogcum,haklısın, feci enerji doluydular, o çeşitli çap ve ebattakiler:)
    Teşekkür ederim...Şimdi daha iyiyim

    ***age35cim, teşekkür ederim, limonu çok severim zaten:)

    ***Sen yine de de Baver, gerçekten güzel zaman geçirdim, şimdi daha iyiyim, teşekkür ederim...> <$B 

    <$B09 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Banu & Parisylemiş…

    <$Bcok gecmis olsun Zeynep ablacim, benim de alerjilerim azmis durumda, her sabah 2 saat hapsurma, burun silme, goz kizartma operasyonu yapiyorum, hap alincada cok feci uyku yapiyorlar mecburen boyle yasiyorum :) aman dikkat et kendineee, tatli kizina soyle sana sicak corba yapsin, banu ablan rica etti de olur mu:)

    cok optum sizi,
    Banu> <$B 

    <$B09 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bçok geçmiş olsun zeynoo
    tam da ara sezonda hasta olmuşsun..bence bundan sonra daha çok hasta olanların postlarını okuyacağız. tam zamanı geldi çünkü!> <$B 

    <$B10 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Banucum, teşekkür ederim. Bahar mevsimi bende de alerjik durumlar oluşturur. Olmasa şaşardım zaten..

    ***Gulficim, teşekkür ederim:)Haklısın, postlar gribal durumlardan bahsetmeye başlıyor yavaş yavaş....> <$B 

    <$BYorum Gönder