<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cuma, Eylül 15, 2006

Hepinize teşekkürler arkadaşlar...

Önce, destek olan, bana güç veren tüm arkadaşlara teşekkür etmeliyim. Yorumlarınız sayesinde kendimi daha iyi hissettim.

KTM'(kuduz tedavi merkezi)ne ilk günkünden daha az bir endişeyle, kızım ben ve oğluş birlikte gittik. Bizi hemen içeri aldılar ve yine olay günüyle ilgili sorular sordular, köpeğin sağlığını, davranışlarında bir gariplik olup olmadığını sordular. Oğluşun elini inceleyip, şimdilik sadece köpeği 10 gün boyunca takip etmemiz gerektiğini, ikinci doz aşıya gerek olmadığını söylediler. Bu süre zarfında köpek ortadan kaybolursa, başına birşey gelirse mutlaka merkeze gitmemiz gerektiğini, 10 gün zarfında telefonla köpeğin yaşıyor olduğunu bildirmemiz gerektiğini, bunun zorunlu olduğunu söylediler. Ve son gün 21 Eylül. Yine köpekte herhangi bir durum yoksa, sadece imza atmak için merkeze gidecekmişiz ve dosyamız kapanacakmış. Bu arada Karşıyaka'dan hiç kuduz ihbarı almadıklarını, içimizin daha rahat olmasını söylediler. Derin bir oh çektik diyebilirim. Henüz 10 gün dolmadı ama birşey olmayacak diye düşünüyorum, en kötü ihtimalle zaten aşımız yapıldı.

Bu arada ben şunu anladım ki, böyle bir durumda gerçekten neler yapılacağı konusunda çok da bilgili değilmişiz. Her durumda, mutlaka yaralı bölge bol sabun ve su ile yıkanmalıymış ki bunu yapmıştım. Eğer köpeği takip etmek olanaksızsa hemen telefonla KTM aranmalı ve almaları sağlanmalıymış.Kimsenin başına gelmesin ama herşey bizim için diyerek şunları da anlatmalıyım:
Eğer İzmir de yaşıyorsanız, KTM, Konak ta Kadın Doğum Evinin hemen arkasında. Hafta içi 8-19 arası, hafta sonu 8-17 arası açık. Eğer bizim gibi bu saatler dışında aşı yapılacaksa, bir tek Atatürk Araştırma Hst.(Yeşilyurt Devlet Hst)n de yapılıyormuş...

Biz buradan çıkınca, hazır oraya kadar gitmişken, oğluşa da iyi gelir diye, Kızlarağası na gittik,bayılırız oraya:))Oğluş kendisine bir satranç takımı beğendi, mutlaka almalıymış! Son günlerde satranç merakı sardı kendilerini..Tabi fiyatı ona pek birşey ifade etmedi ama ben şimdi alamayız deyince, gelecek bir tarihe siparişini verdi:)) Çok özel bir yapımdı beğendiği, sıradan şeylere niye hiç bakmıyor bu çocuk bilmiyorum.İşin kötü yanı ne ben, ne babamız çok iyi bilmiyoruz, bilmediğimiz birşeyi öğretemeyiz ki. Kursa gitmesi gerekecek kesin.

Henüz aşı olmuş haline bakmaksızın yolda gördüğü her kedi, köpek, kuşa sevgi gösterisinde bulundu, bu da demektir ki, üzerinde bir etki kalmamış:)) Olaydan kötü etkilenseydi ürkerdi ya da farklı tepki gösterirdi sanırım. Ben de daha fazla etki kalmış ki, her hayvana yaklaşımında ürktüm. Ve aynen şunları söyledim.
..Annecim, dikkat et!
...Annecim yaklaşma!
...Oğğlumm, elleme..Sonra ne yapıyorum ben yahu dedim kendime. Ve devam ettim:
...Annecim bak hayvanları tabi ki seveceğiz, ben de senin gibi çok seviyorum. Ama bak biraz dikkatli olmak gerekiyor, sonuçta onlar da istemeden canımızı yakabiliyorlar, uzaktan sevsen şimdilik???...Yok ben bu durumu nasıl abartmadan anlatabilirim acaba???

Sonracımaaa, Konak meydanında dün, deli deli hareket eden, anne oğul abla üçlüsü gördüyseniz eğer, o bizdik. Çimlerin üzerinde kocaman kayalar var ya, işte o kayalara çıktı çıktı indi, atladı, zıpladı, güvercinlere yem verdi, ellerimizi kavuşturup üzerine oturdu ve o meydanın ortasında bu şekilde yürüdük, galiba şarkı da söyledik:)))

Dönüş vapurunda, hani kapı kapanacaktır, koşulur koşulur, kimileri yetişir, kimileri bir saniyeyle kalıverir. İşte o yetişebilenler adına sevindik, son saniyeyle kaçıranlara ise çok üzüldük. Kapıyı kapatan görevlinin işini biz yapamazdık dedik, kimseye kıyamayız biz, sen de geç, sende derken vapur kalkamaz bir türlü.Dünkü görevli de sesimizi duymuşcasına kapıyı hızla kapattı ve ardına hiç bakmadı, kimbilir belki baksa o da kıyamayacak...
Vapurda, önce dışarıya oturduk, dalgalardan ıslandık, ıslandık sonra içeri girdik.. Eve dönerken artık pestilimiz çıkmıştı ama iyi geldi hepimize...

<$7orum:

    <$B15 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BCok sükür Zeyno Anne sevindirici haberi vermen bizleride rahatlatdi.Gelelim yazdiklarina hani derlerki davulun sesi uzaktan güzel gelir.Bilmem kac hafta evvel bir yazimda bir resim vardi.Su anda Kuduz bölgesine giriyorsunuz diye.Yasadigim sehirde en az 100 tane levha vardir.Dikkat burada Kuduz olabilir diye.Kimse de cekinmeden gezer nasil dolasacagini ne yapmasi gerekecegini bilir.O virüs herzaman aramizda vardi var olacaktir.Eger sizin sokakta otursaydim.Ben bir egoistim egoist olarak ne yapacagimi yazdim yazimda.
    Bazi konularda cocuklarimizi ve kendimizi bilgilendirmemiz lazim.Cünki onlarla birlikte yasiyoruz.Tipki tanimadiginiz biri sizinle tokalasiyor.Eger bende Aids var dese oradan hemen kacacagimiz gibi.Demedigi müddetce onunla tokalasir arkadas olabiliriz.Ve hic bir zaman bize bir sey olmaz.Gelelim Ogüncügümün hevesine en güzel bir seyi arzulamis.Sakin ihmal etmeyin secebilecegi en güzel bir oyun.Tekrar gecmis olsun Zeyno Anne.> <$B 

    <$B15 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$Bİyi ve olumlu haberlerinizi aldığım için sevindim Zeynep.Umarım ailenle birlikte olumsuz günler yaşamazsın bir daha.Güzel bir haftasonu olsun size.Geçmiş olsun> <$B 

    <$B16 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Asortik Krepylemiş…

    <$BGeçmiş olsun Zeyno, şimdi gördüm yazılarını..Bende kan gelmedikçe problem olmaz diye biliyorum.
    Satrancı bilgisayardan ve kitaplardan öğrenebilir..Hatta kendi kendine bile oynayabilir :)
    Ben severim ..Özel yapım bir tane almayı bende düşünüyorum..Zevkli bir çocukmuş ne diyeyim :)> <$B 

    <$B16 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Banu & Parisylemiş…

    <$Btekrar cok gecmis olsun, bak endise edilecek bir sey yokmus... Cok ama cok sevindim bu guzel haberlere...

    opuyorum sizi,> <$B 

    <$B16 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$Bayy iyi hadi çok sevindim..Oğlunun iyi olmasına..benim bile korkum geçti...Yazman iyi olmuş..Devlet hastanesi zaten bizim oraya yakın...Umarım başımıza öyle bişey gelmez ama yinede baştan bilgilenmek her zaman iyi bence...Tekrardan geçmiş olsun sizlere..allah yaşatmasın bir daha...> <$B 

    <$B16 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Erdil bey, teşekkür ederim tekrar.Egoist yazınızı yeni okudum ve yorumumla birlikte sustum:)
    Ogün'ün hevesine gelince, istediği satranç takımını değil ama daha basit bir takım aldık ve hiç ara vermeden öğrensin istiyor, bildiğimiz kadarıyla anlattık, çok çabuk kaptı, şimdiden kaç kez şah mat sözü geçti bile aramızda:) Geç farkettik ama bayağı bir ilgisi varmış, bakalım nereye kadar götürecek bu hevesini biz de merak ediyoruz...> <$B 

    <$B16 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B*** Aydacım, biz de sevindik bu duruma. Temennin için sağol, ben de aynısını diliyorum size:)

    ***Asortikcim,teşekkür edreim. Herşeye rağmen tedbirimizi almış olduk.
    Satranca gelince, öğrenmeye başladı bile:)Söz verdim zaten, ilgisi kaybolmazsa o takımı alacağım ona...

    ***Banucum, çok şükür şimdilik durum kontrol altında.Ben de seni öpüyorum...

    ***Gamzelicim, amin diyorum. Tekrar teşekkürler....> <$B 

    <$BYorum Gönder