<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Eylül 09, 2006

İzmir....

Yalı Çapkınımız..






Bugünün anlam ve önemi için daha iyi bir yazı yazmak isterdim. Bugün İzmirimizin kurtuluş günü..Bir insan, yaşadığı şehre en fazla ne kadar aşık olabilirse, o kadar aşığım sana İzmir..

Kordon boyuyla, Karşıyakasıyla, Bornovası, Bucasıyla, Kemeraltıyla, ve daha birçok semtinle öyle güzelsin ki..

Karşıyaka -Konak vapuru, simit satıcılarıyla, balkon sefalarıyla, tarihi, doğasıyla, gönlümde öyle büyük bir yerin var ki..

Doğup büyüdüğüm, ilk gençlik yıllarımın geçtiği, canım İzmir, 37 yaşımdayım ve senden sadece 11 ay ayrı kalabildim. O uzak günlerimde, yastığa başımı koyduğum birgün bile seni hatırlamadığım an olmadı biliyor musun? Bir daha asla senden ayrı kalmak istemiyorum. İyi ki bizimsin, iyi ki benimsin...

84 yıl önce bugün...
9Eylül 1922...
Sonsuz teşekkürüm var, İzmir i kurtaran Mustafa Kemal Atatürk ve tüm kahramanlarımıza.....

Az sonra çocuklarımla birlikte fener alayına gideceğiz, haydi İzmir! O günü anmaya, kutlamaya.... Bayraklarımızla, coşkumuzla, şükran duygularımızla....

<$10orum:

    <$B09 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BAfferin Minik Annem ilk defa bir kisi cikip kendi sehrini böylesine yazdi.
    Zeyno Anne minik anne yazmamin nedeni Benim Büyük kizdan bir yas kücük olman.Birak o büyük anne olsun sende bizim Kücük Annemiz.Zeyno Annemiz olasin.Iyi eylenceler.Ailecek.
    Saygilar.> <$B 

    <$B09 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$Bkurtulusu yürekten kutluyoruzzzz
    ve bi çok şeyin değerini bugünlerde daha çok anlıyoruz> <$B 

    <$B10 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BKurtuluş gününüz yeni kurtuluşlara umut olsun Zeynep.
    Ailenle birlikte coşkunuz hiç bitmesin.> <$B 

    <$B10 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B*** Erdil Bey, aslında İzmir i anlatmaya kalkarsam, ona duyduğum hayranlığı, aşkı anlatmaya kalksam, kaç post tutar bilmiyorum..Hele dün akşam ailecek gittiğimiz, fener alayı , ardından gelen C.E konseri sırasında İzmir imizden defalarca gurur duydum.Kordon boyunca, çimlere oturmuş, binlerce insan,bir anda çok yakın dostlarımız gibi oluverdiler. Sıcaktır, cana yakındır İzmir insanı:))

    Minik Anne..Elbette minik anne olabilirim, zaten anne olduğumda miniktim ben,sevdim bu yeni ismi :)))> <$B 

    <$B10 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Büsküütcüm, gerçekten böyle günlerde daha bir anlıyoruz, daha bir kıymet biliyoruz sanki.. Dün temsili bir kurtuluş gösterisi oldu, ilk Türk bayrağı çekilirken, inanılmaz duygu seli vardı.

    ***Aydacım, inşallah. Teşekkür ederim....> <$B 

    <$B10 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$B1982 yılında ayrıldık..Güzelyalı'da otururduk..Daha önce şirinyerde idik...yıllar önce çocukluğum orada geçti...ilk yıllarım yani..sonra istanbul...
    oranın sıcağı hala özlediğim sıcağı mı desem...
    Adnan Menderes Havalimanındaki geçirdiğim 1990 yılları yaz ayları mı desem...
    Mezarlıkbaşı mı desem...
    Göztepe mi desem...
    Yaşamak istediğim 3 yerden birisidir izmir..
    -anadoluda uzak bir şehrin köyü
    -antalya veee
    -izmir...
    ne mutlu sana ve ailene...
    mutuluklar...> <$B 

    <$B10 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger yemekvebizylemiş…

    <$BDün esim ve oğlusum Cumhuriyet Meydanındaki gösteriyi izlediler azotemde.Zira ben calıstım dun ve bugun.Ama benim cafe ye kadar geldi sesler neredeyse, jetlerin ucusları gokyuzunde suzuluslerini izledim az da olsa arada.

    Esim anlattı gecit toreninde nasıl duygulanmıslar nasıl hep bir agızdan birlik olmus meydan.Ve nasıl bazı kilşilere bu ülke kolay verilmeyecek mesajlarını vermişler ozellikle ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNCE DERNEGİ gecerken !.....

    Ellerine saglık,
    Bende Karsıyaka dayım.İş yerim Alsancak ta..

    Sevgilerimle
    Figen> <$B 

    <$B11 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BNe güzel yazmışsın...Bir İzmir'li olarak gurur duydum kendimle doğrusu...> <$B 

    <$B11 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, daha önce İzmir de yaşadığını bilmiyordum, desene hemşeriyiz:))
    Yaşamak istediğin 3 yerden biri olması, bir İzmirli olarak beni gururlandırdı...

    ***Yemekvebiz,Bak burnumun dibindeymişsin aslında, blogda tanıştığım herkesi uzak bir şehirde sanıyorum ben de:) Bizim de işyerimiz ve evimiz Karşıyakada, kimbilir belki de karşılaşmışızdır:))
    Program çok güzeldi gerçekten, sen izleyememişsin ama en azından eşin ve oğluşun izleyebilmiş buna sevindim....> <$B 

    <$B11 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gamzelii sen de İzmirliydin sahi..Nasıl güzeldi bugün değil mi...> <$B 

    <$BYorum Gönder