<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Pazartesi, Eylül 25, 2006

Lütfen devam et...

O bir anne!
Şu anda kendini suçlu hisseden, üzülen, durumuna çare arayan bir anne!

Uzun zamandır yazılarını takip ettiğim, yazılarında kendini çok duru bir şekilde ifade edebilen, yaşadıklarını, duygularını belki de hiçbirimizin yapamadığı kadar cesurca, içten bir şekilde anlatabilen, mutlu olmayı hakettiğine inandığım, gerçekten değer verdiğim bir blogger.

O'nun yazılarıyla hayatın tüm yönlerini görmek mümkün. Kolay bir çocukluk hayatı olmamış. Ama o kendini çok güzel bir yere getirebilmiş.Sevinciyle, kederiyle, iyi ve kötü anılarıyla ama en önemlisi çocuğuna duyduğu, o kocaman sevgisiyle, bambaşka bir blogger ..
Helva başlıklı yazısını unutamıyorum. Yayınlamak için izin istemiştim.İzni vermiştin de kısmet olmamıştı bir türlü. Şimdiyse, iznini alamadan veda yazısını link veriyorum.

Şimdi üzgün, suçlu, kötü hissediyor kendini. Yazmayı bırakacağını söylemiş. Çok yakın bir arkadaşımı uzak bir ülkeye gönderir gibi hissettim. Eğer okuyorsan Aslı, lütfen yazmaya devam et, senin yazılarını okumak istiyorum ben daha. Benim gibi birçok insan......Sen bize, hayatı, sevgiyi, cesareti anlattın ve lütfen devam et....

<$12orum:

    <$B25 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bben de senin sayende okudun zeyno..
    kesinlikle söylediklerinin her kelimesine katılıyorum> <$B 

    <$B25 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno, aslında burada güzel olan şeylerden biri de sende ve belli ki daha bir çok kişide olumlu ve güzel izlenimler bırakabilmiş olmak..
    anılan bloga henüz bakmadım ancak seni az çok tanıyoruz artık.
    eğer sen de bu şekilde etki bırakmışsa hiç şüphem yok kayda değer ve güzel hazırlanmış bir sitedir muhakkak..
    kimsenin yazmayı bırakmaması dileğiyle..
    ** zeyno : davetiye mailini şimdi tekrar attım..:)> <$B 

    <$B25 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BArkasında senin gibi arkadaşları olduğu için Aslı tekrar yazmaya başlayacaktır.Naçizane şunu söylemek isterim(sayfasında okudum yazdıklarını)eğer yakından tanıyan varsa bu arkadaşı mutlaka psikolojik yardım almasını sağlamalı gerçekten zor durumda.Seni de bu davranışından dolayı kutluyorum Zeynep çok duyarlısın> <$B 

    <$B26 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BZeyno Anne yazini okuduktan sonra sayfasin daki yaziyi sonuna kadar okudum.Tabii yorumlari da.Bir iki satirda ben yazdim.O kadar akil veren olmus ki? Psikolojik yardimdan tutup.
    Bilmem daha neler.Zaten neler hissettigini düsüncelerini acik acik yazmis.Peki onun yaptigini bizler yapabildikmi ki yorum yapayiyoruz neler yapmasi icin, bizimde bir Dilek Kutumuz vardi.Ananonim olarak peki biz becerebildik mi ki.Sayfa bu gün kapali öylesine duruyor. 500 üzerinde kisi ziyaret ediyor 9 kisi devam diyor.Yorum yazmadan önce cok iyi düsünmeliyiz.O duvarlari yikmis ya bizler ?..
    Saygilarla.> <$B 

    <$B26 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$B
    Belki de ufak bir moladır.
    > <$B 

    <$B26 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bhopppalaaaaa psikolojik yardım mı dedin ayda ????
    bir dakka zeyno şu siteye bi gireyim bakayım !> <$B 

    <$B26 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno okudum ve hem çok üzüldüm kanım dondu duygulandım..
    hem de sevindim..
    ne mutlu ona ki bu tip sıkıntılar yaşarken her şeye rağmen dim dik ayakta ve içinde bulunduğu durumu net bir şekilde ortaya koyabiliyor..
    düşünebiliyor musun hem dışarıdan bakıldığında umutsuz ve yıkık görünen bir anne..
    ve aynı anne, bir hekim gibi yaşadığı sıkıntıların ismini harfi harfine koymuş...
    bu aslında sıkıntılarının %90'nını aştığı anlamına geliyor..
    ayda çok doğru söylemiş..söylediği gibi umarım sıkıntılarını aşacaktır...> <$B 

    <$B26 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim,
    ***Baver,
    ***Ayda,
    ***Erdil Bey,
    ***Tarkan

    İnanıyorum ki, Aslı herşeyin üstesinden gelebilecek güçte biri...Yaman da çok şanslı bir çocuk...Hep mutlu olsunlar, dileğim bu şimdilik...> <$B 

    <$B28 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bhmmm baktım sayfasına zeyno. uzun zamandır blog aleminde biliyorum ben kendisini. ama son cümle çok güzel"yazdıkça daha çok tiksindim kendimden" olabilir tabi. bu da bitirmesi için bir sebep olabilir. duyguların dışa vurumu. döner. Hayata sinir geçiyor:)

    nimet> <$B 

    <$B28 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Basilberry´i tanimiyordum, sayende tanidim. Güzel yazilari var. Insan kendisini cok kötü hissediyor, cocuguna bagirdigi zaman veya tokat attigi zaman. Kücükken bende cok popoma tokat yemisimdir, yanlis birsey yaptigim zaman ama ben annemi babami canimdan daha cok seviyorum, hani bir atasözü vardir, kizini dövmeyen dizini döver diye, her anne cocuguna bir tokat atmistir, birisi ben hic yapmadim dersede inanmam. Olur böyle seyler, güzel degil tabiki, insan hata yaptiktan sonra ögreniyor, hata yapmadan bilinirse daha güzel ama...Asilberry kendini bu kadar üzmesin, oldu bir kerem iste, ne yapacaksin, o simdi cocugunu karsisina alip anlatmasi lazim, neden yapti neden sinirlendi ve neden vurdu diye. Blogu kapatmakla bir problem cözülmez, haa simdilik icinden yazmak gelmiyorsa, o zaman bir ara versin, iyi gelir. Umarim bu üzüntülü olayi anne ve cocuk cabuk atlatir.

    Sevgilerimle> <$B 

    <$B28 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$Bcok etkilendim ...
    uzuldum> <$B 

    <$B28 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimet,yeniden yazmasını bekliyorum, kendini hazır hisseder etmez ...

    ***Sevilay, şiddeti hiç bir zaman onaylayamıyorum ancak anne de bir insan sonuçta, bazen birçok olayın birikimi ufak bir fiskeyle çıkabiliyor, ancak Aslı nın babasının yaptığıyla asla aynı şey değil, oğluna yaptığı...

    ***Büsküüt, Aslı bunu da atlatacak...

    ***Erdil Bey,Dilek kutusu devam etmeli.....Sakın kapatmayın...Ben yazdım mı, evet...> <$B 

    <$BYorum Gönder