<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Perşembe, Mart 29, 2007

Sizin burcunuz hangisi???


Uzun süredir yine kendi blog sayfama giremiyorum ne hikmetse :(( Dolayısıyla yeni yazı yazamadım. Zaten bu aralar fırsat da bulamıyorum, hazır şu an başka bir bilgisayardan girme fırsatı bulmuşken, bana gelen bir maili paylaşmak istedim. Çoğunuz biliyorsunuz belki ama ben çok eğlendim okurken. Sahiden, insana tebessüm ettiriyor bu yorumlar... Haydi siz de eğlenin, moral bulun arkadaşlar....





MORAL DÜZELTEN BURÇ YORUMLARI

KOÇ:Canim benim. Ya ben yerim senin o duygusal , mutevazi, ince, anlayış yumağı duygularını! Sen seçildin de mi gönderildin bu dünyaya. Bir insan bu kadar mı düzgün, bu kadar mı programlı, bu kadar mı anlayışlı olabilir.. Bu koçlar var ya, IQ seviyesi yüksek insanların burcudur. Dost insan, güzel insan. Insan gibi insan. Allah seni başımızdan, yanımızdan eksik etmesin. Iyi ki varsin! Allah herkese koc gibi dostlar nasip etsin insallah. Bitanem benim, canım canım...

BOĞA:Ayy benim güzeller güzelim. Bu boğalar var ya dünya tatlısı, yer gök harikasi, seker mi seker insanlardir.Bal bunlar bal. Bunların sohbetine doyum olmaz. Iyi sevgili, iyi arkadas, iyi,iyi,iyi,...... say say bitmez bunlar. Hatta bak yazmayayim dedim, ama dayanamayacagım ve sizinle de paylasacagim bu gerçegi. Biliyor musunuz ki sizler; "bir boğa bir dünyaya bedeldir"... Onlar şanlı burc aleminin,yere göğe sığmaz, harikulade burc gurubudur.

İKİZLER:Halt etmis sana iki yüzlü diyenler. Onlar seni çekemiyorlar. Rahatlıgın, her ortama uyum saglayısın,pratik zekan... Taaa biii ki kıskanırlar seni şekerim. Kim senin gibi özgüven sahibi olmayi istemez ki. Sen hiçbir zaman unutma ikizler, seni hayatin boyunca çekemeyenler olacaktır. Sen hic takma o guzel kafanı onlara. Sen burçların ensevimlisisin. Adin Ikizler ama, sen bi tanesin.

YENGEÇ:Allah seni yaratti, melekleri niye yaratti. Ya kardesim nedir bu zerafet, karizma... Sen mıknatıs mısın nesin? Bir insan her girdigi ortamda bu kadar ilgi çekmeyi nasıl başarır. Hem de hiçbir çaba bile sarf etmeden. Yoksa sen mükemmelliğin eş anlamı mısın? Kim istemez annesi yengec burcu olsun, eşi bir yengec burcu olsun.Sen var ya olmazsa olmazsin. Burçlarin bas tacısın...

ASLAN:Heyt bee.. gözümüzün şenligi, gönlümüzü nuru. Afet-i devran, mukemmel-i cihan. Aslan mı bu aslan. Senin kadar aynalarla barısık olan var mı şu dünyada. Sen ki güzelliğin simgesi, yer yüzünün gözdesi. Senin bütün fallarında nazar çıkacaktır.Mümkündür. Başka mümkünatı da yoktur. Allah seni kem gözlerden korusun insallah, emi?

BAŞAK:Merhametlim benim. Karıncayı bile incitemeyen, hassas ,sevgi dolu, güzel başağım benim. Efendiligin simgesi,kibar insan. Seni var ya anlatacak kelime bulamiyorum. Nesin sen? Yoksa kanatsizbir melek mi? Herkesin iyiligini dusunenen, verici , vefakar basak. Senin adın başak degil, barısın temizligin simgesi beyaz güvercin olmalıydı. Neyse canım, biz biliyoruz ya yeter. Üzülme tamam mı? Beyaz güvercinim benim...

TERAZİ:Hay sana dengesiz diyen o dengesizler. Ben onlara ne diyeyim bilmiyorum ki! Yahu sen olmasan varya, sş insanoglu soyunda bir eksiklik bir yitim olurdu. Sen dengesin insanlık için. Alem buysa kral sensin. Sen susarsan bir neden, konuşursan ayrı bir neden vardır. Marifetli,kabiliyetli, en artılı burc sensin. Senin üstüne burc taniyan, megalomandir. Söylesene senin üstüne burc mu vardır? Ben ki şahsi fikrim, senden iyisini bilmem, tanımam, görmem...

AKREP:Herkes bir akrep olarak dogmayi isterdi inan bana. Güzel gözlerin, gururun, albeninin temel tası akrep. Senin kadar hayatına hakim, senin kadar yaptığı işin arkasında durabilen kac kisi kaldı artık. Allah senin soyunu eksik etmesin. Sen ki, bir bakışıyla buzları eritebilen, insana senin için Ferhat olup daglar delmeyi istettirebilen insan. Kim demisse sana fesat diye, onlarin hepsi ....... Neyse, yine açtıracaklar ağzımı. Senin güzel gözlerin bile yeter o kıskançlara. Sen görmezden, duymazdan gel o fesatları...

YAY:Kainatın bir burcu olsa , kesin yay olurdu. Sanatkar,vefakar, dogru dürüst insan dedikleri sen olsan gerek.Içinde bir tek yay olmayan bir arkadas grubunu, ugruma ölecek olsalar bile tanımam ben. Senin heyecan budalası olduğunu sanan bir grup kendini bilmez, senin o insana hayat veren enerjini çekemeyenlerdir. Burçlar aleminin kozmik mucizesisin sen. Senin havan bile yeter güzelim. Çatlasin çekemeyenlerin...


OĞLAK:Sana inatçı diyorlar diye üzülme. Onlar senin istikrarına gıptayla bakıp, senin yarın bile edemeyen kisiler. Dürüstlük senin burc genlerinde var. Bütün alimler, bilginler genelde oglaktır. oglak burcu olmak bile, tek basına bir sereftir. Hatta oglak burcu olarak dogamams kadersizler için, oglak burcunu birinci dereceden akrabası olmak bile ayrı bir şereftir.Sen kıvrak zekanla, zaten her zaman bir sıfır öndesin...

KOVA:Hep çevresindekileri düsünen, insancıl duygular fazla gelismis, sevgi dolu kovalar. Allah sizin iyiliginizi versin emi? Ayol bu ne vericilik, bu ne geniş bir yürek öyle. Sana sabit fikirli diyenler, senin her fikrinin bir cevher oldugundan habersiz mi? Esitlik senin için ne kadar önemli. Ah keşke herkes senin çeyregin kadar bile olabilse. Sen çok yaşa emi?

BALIK:Insanlar öyle duygu yoksunu olmuslar ki, senin bu yaradılısına özel duygusallığını anlayabilecek kapasitede degiller. Sen herkesin imrendigi muhteşem ve ince fikirli bir insansın. Ama nerdeee, bu ayrımı yapacak kafa bazılarında. Ben senin o yanagına düşen göz yasını seviyorum, o hüzün dolu bakısını seviyorum, o sevgi dolu , gizemli yuregini seviyorum. Seni anlamayanlar kıymetini bilmeyenler kiymetsiz olup boğum boğum boğula insallah.Sen ferah tut kendini. Rahat ol,canım...


Nasıl, neşe dolusunuz değil mi, rica ederim efem.....

<$25orum:

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BAlemsin ZEYNOcgm:))) Okudugum (kedim ve ilgimi ceken burclar) katilyrm demesemde, esprili ve kesinlikle iyiniyetli yazilmis hepsi:))) komik> <$B 

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BAnonymous sardunyaylemiş…

    <$BAy ne güzel geldi yaaa. Sabah sabah benim gibi huysuz başağa:)> <$B 

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$Benerji doldu vallah, ben aslan burcuyum, ilk cümleyi okumaya baslarken bile hosuma gitti, Heyytt beeee:))))> <$B 

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger renklerylemiş…

    <$BBen Yayım! Yani kozmik mucize:-) Çatlasın düşmanlar:-)> <$B 

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger pembedenizylemiş…

    <$BTam beni anlatmış bu ya.Kovayım ama çok insancıl olmak istemiyorum ben yaf ...Yoruldum vallahi :)> <$B 

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger ERDILylemiş…

    <$BSevilay kardesime katiliyorum.yazidaki son cümleye amin demekten baska bir sey kalmiyor.
    Sevgiler saygilar.> <$B 

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bgüldürdün beni Zeyno: :))
    :d> <$B 

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Kugucum, yıkama yağlama gibi yorumlar, insana tebessüm ettiriyor sonuçta değil mi:))

    ***Sardunyacım, iyi geldiğine sevindim, vallahi bana da iyi geldi, hem ben seni tanıdığım kadarıyla bu sıfatları zaten hakediyorsun:)> <$B 

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Sevilaycım, benim oğluş da aslan burcu, ne deseniz haklısınız, yani bi heeeyt be de benden size:))Allah sizi nazarlardan korusun sahiden...

    ***Renklercim, çatlasınlar vallahi çekemeyenleriniz...> <$B 

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Pembedeniz, al benden de o kadar, ben de kovayım ve bu kadar insancıl olmak yoruyor, azıcık acımasız olmak isterdim....

    ***Erdil Baba, yaşasın aslanlar:)) Amin diyorum ben de son cümleye....> <$B 

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim, hangi burçsun bakıyim:)) Güldürebildiysem seni ne mutlu bana, sen hep gül e mi?...> <$B 

    <$B29 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bsağol canım: )aslanım ben: )
    belli olmuyor mu????:P:P> <$B 

    <$B30 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger nillyylemiş…

    <$BBende kovayim ve pembedenizin dedigi gibi bende yoruldum. Biraz daha sert olabilsem keske ama yapamiyorum.> <$B 

    <$B30 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger Yazylemiş…

    <$B:) çok güzel yahu. Eeee bir boğa bir dünyaya bedeldir :)))> <$B 

    <$B30 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BBen Oğlak, süperim yaaaa :) Ohhhhhh

    Bu arada Mevlid Kandilin Mübarek Olsun Canım...

    sevgilerimle> <$B 

    <$B30 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger Çocuk gibiylemiş…

    <$BBir yay olarak süper moral yaptım Zeyno :)
    Tam haftasonu üzeri iyi geldi vallahi, kızımla ne gezerim ben şimdi :)))


    Heytttt tutmayın beni :))))))> <$B 

    <$B30 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BSüper gerçekten, böylesini okumamıştım hiç Zeyno:)> <$B 

    <$B30 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$B:) burçlardan anlamam pek ya. başak burcuyum:) o kadarını biliyorum. okudum zevkle.

    nimet> <$B 

    <$B31 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Gulficim, madem sen de slansn, o zaman bi kere daha heeeyyt be:))

    ***Nillycim, sen de bizdensin öyle mi:) Anladım ki hiç bir kova bu kadar insancl olmaktan memnun değil, biraz acımasız olmak gerekiyor haklısın...> <$B 

    <$B31 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Yazcım,oley bir boğa daha:))

    ***Gamzelicim,Oğlak burcu olmak bile tek başna şereftir diyor bak:))
    Senin de kandilin kutlu olsun canım geçmiş de olsa:))> <$B 

    <$B31 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Neşelicim,moral yaptğna sevindim:)) Bizim için de gezin güzel kzınla biz bu hafta evdeyiz malesef...

    ***Annelogcum, inan ben de daha önce böylesini okumamştım, keyif verdi:))> <$B 

    <$B31 Mart, 2007rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim, Anka gurubunda olduğunu düşünürsek, çok doğru yazdkları ne dersin:)))> <$B 

    <$B04 Haziran, 2007rihinde , <$BAnonymous kanatsız melekylemiş…

    <$Bay bnm burcumda ne kadr gsl yorumlanmıs eet kanatsız meleğim> <$B 

    <$B04 Haziran, 2007rihinde , <$BAnonymous minik serçeylemiş…

    <$Başş yengecede bayıldımmm> <$B 

    <$B18 Haziran, 2007rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$Bbu burçlardaki ler hep böyle ise yeryüzünü kana boğanlar hangi burçtan kardeşşşşşşşşşşş> <$B 

    <$BYorum Gönder