<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Cumartesi, Eylül 02, 2006

Çorbada benim de tuzum olsun...


Bloglararası fındık desteğine benim de bir katkım olsun istedim. Özgün bir tarif ne olabilir diye düşününce, çocuklarımın küçüklüklerinden beri yaptığım bu enerji topları aklıma geldi.Yapımı çok kolay, misafirlerinize bile ikram edebileceğiniz, sağlık ve enerji kaynağı bu tarif umarım sizlerin de hoşuna gider. Laf aramızda ilk başta çocuklar için eğlenceli olsun diye yapmıştım ama biz de az tüketmiyoruz hani...Maksat ağzımız tatlansın canııım:)


MİNİK ENERJİ TOPLARI

Malzeme: 200 gr fındık, 4 çorba kaşığı dolu dolu bal, üzerine istediğiniz süsleme malzemesi, hindistan cevizi, kakao, tarçın ne seviyorsanız...Benim gibi kahvesever biriyseniz kahve de olabilir.

Önce fındığımızı rondoya koyuyoruz..

Toz şekerden biraz daha iri olacak şekilde öğütüyoruz, balı da ekleyip tekrar karıştırıyoruz

Karışımı 5 dakika buzlukta bekletip, elinizle top haline getiriyoruz, üst malzeme üzerinde yuvarlıyoruz, buzdolabında muhafaza ediyoruz ve gelip gidip atıştırıyoruz....

Her hakkı bloglararası fındık projesine aittir. Bu yazımla ilgili hiçbir maddi talebim olmayacaktır.

<$17orum:

    <$B02 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Oya Kayacanylemiş…

    <$BÇok teşekkürler Zeyno, basit olduğu kadar da güzel...> <$B 

    <$B03 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger ---OPTiO---ylemiş…

    <$Bben bunun cikolatalisini yapmistim..gercekten cok güzel oluyo..ellerinize saglik.> <$B 

    <$B03 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Oya Hnım asıl ben böyle bir kampanya içinde olduğunuz ve bizlerin de katkıda bulunmamızı sağladığınız için teşekkür ederim.Dilerim kitap basılır ve geliri eğitim adına ihtiyaç sahibi çocuklara ulaşır. O zaman ne mutlu bize...

    ***Optio, hoşgeldin:) Yine beklerim. Eminim çikolatalısı daha bir güzeldir, teşekkür ederim...> <$B 

    <$B03 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger nimetpamukylemiş…

    <$Bacayip kalorili ve bi o kadarda lezzetli bişey gibi duruyor:)) pek te kolay bunu deneyeceğim vallahi.

    nimet> <$B 

    <$B03 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Banu & Parisylemiş…

    <$BZeynep ablacim ne guzel gozukuyor onlar oyle, findik burada cok pahali maalesef, boyle ancak atistirmalik alabiliyoruz... Burada fistik daha populer ama var mi findik gibisiii :)bunu ben fistikla deniyim, fistik ezmesi gibi olsun:)> <$B 

    <$B03 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bbal ve fındık mı dediniz ?
    gerisi önemli mi canııım ?> <$B 

    <$B03 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$BGaliba Baverle bir ben kaldim.Findikli bir yemek tarifi yapmaya haydii Bavercim.> <$B 

    <$B04 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Aslicinylemiş…

    <$BVay canına, harika !> <$B 

    <$B04 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger KUGUUylemiş…

    <$BZEYNOcgm cok istah acici gorunuyor bunlar... benim buzdolabima da koysa keske birileri:))> <$B 

    <$B05 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger CRESCENTylemiş…

    <$BÇok güzel gözüküyorlar,deneyeceğim...:)> <$B 

    <$B06 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeynocum çok pratik ve lezzetli görünüyor. Özellikle benim gibi balı tek başına tüketemeyenler için süper bir tarif. Mutlaka deniycem. Ellerine sağlık.> <$B 

    <$B06 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$BErdil Baba, ben ne anlarım Allah'ın aşkına..ama ne zaman bilmem...bir sürprize hazırlıklı olalım lütfen :))> <$B 

    <$B07 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BKandilin Mübarek Olsun :)> <$B 

    <$B07 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Nimetcim, kalorisi bol ama çok faydalı değer yani:) Tarif de çok kolay gerçekten, tek dikkat etmen gereken balın ayarı fazla olmayacak...

    ***Banucum,fıstıkla, bademle, cevizle herşeyle yapabilirsin canım..

    ***Baver, evet gerisi önemli değil...

    ***Erdil Bey, evet sizden de birer tarif bekliyoruz, amaç güzel çünkü...

    ***Aslı, beğendiğine sevindim...> <$B 

    <$B07 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Kugucum, yakın olsaydın koyardık buzdolabına ne olucak...

    ***Crescent, tavsiye derim, denersen sonucunu merak ederim, yazarsın değil mi:)

    ***Yazcım,Evet balı tek başına tüketmeyi sevmeyenler için ideal...

    ***Baver, sürprizlere hazırlanmak mı? E hadi o zaman...

    ***Gamzeli, ben bu konuda hayırsız çıktım, gerçi birkaç gündür yoktum, senin ve tüm inananların kandili kutlu olsun, sayende ben de herkesi kutlamış oldum...> <$B 

    <$B19 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger damak tadıylemiş…

    <$BÇok güzel ve kolay bir tarif ellerine sağlık.Bunu acilen denememiz gerekiyormuş kızlar öyle söylüyorlar.Paylaşımlar için teşekkürler..

    Sevgiler> <$B 

    <$B20 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Damaktadı, hoşgeldin. Kızlar ağızlarının tadını biliyor anlaşılan.,:) Yine beklerim...> <$B 

    <$BYorum Gönder