<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19222129\x26blogName\x3dZeynep\x27in+G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zeynogun.blogspot.com/\x26vt\x3d4594323569834899948', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Zeynepce.Com Zeynep'in Günlüğü

Paylaşacak dostlarınız yoksa, iyi şeylere sahip olmanın zevki yoktur.

Çarşamba, Eylül 13, 2006

Yarın ola hayrola....

Önceki postumu yazdığım gün, zaten sabahtan bir gerginlik, bir huzursuzluk vardı üzerimde. İnanılmaz sıkıntılıydım, bu halim akşam saatlerine dek sürdü, kötü birşey olacakmış gibi hissediyordum.Oğluş, çok aksiydi, agrasifti,ben de ona aksiydim, birşeyler vardı, negatif bir enerji anlayamadığım. Ağlamak geliyordu içimden ama yok bir türlü ağlayamadım, meğer başımıza gelecek varmış. Abdala malum olurmuş.Oğluşumla ilgili kötü bir durum atlattık, daha doğrusu atlattık mı bilmiyorum. Canım çok sıkkın bu yüzden.İki gündür doktor, hastane dolaşıyoruz. Yarın karar verilecek bundan sonrası için, şaşkınım, üzgünüm, yorgunum, canım sıkkın, ağlamam lazım çok doldum, patlamak üzereyim., Doktorun kararı da belli olsun yazacağım, şu an için fiziksel anlamda hiçbirşey yok görünüyor, iyiyiz şu an.Benimki, bizimki, sadece endişe biliyorum, hissediyorum ama elimde değil.

Daha önceki postlarımda anlattığım Arap, yani apartmanımızın ortak beslediği köpeğimiz Ogün'ü elinden ısırmış, eve gelince söyledi ve ben panik oldum, aslında kanama falan yoktu, sıyrık şeklinde diş izi vardı. Hemen bol sabunla yıkadım ve baticon sürdüm ama böyle bir durumda, başka ne yapmamız gerektiği konusunda, ne kadar eksik bilgim olduğunu anlayınca, başladık doktorları aramaya:
İlk aradığımız, "kanama yoksa, sabunla bol yıkandıysa endişelenecek bir şey yok" dedi. Sonra görümcemin konuştuğu bir doktor, "olur mu öyle şey, salyası bile bulaşsa tehlike var, mutlaka aşı olmalısınız" dedi. Haydi bakalım kafamız karıştı bile. Sonra başka bir doktor arandı," köpek bildik bir köpekse, takibe alın şüpheli bir durum olursa aşı olun dedi, ama en geç 72 saat içinde aşı olunmalı, bir haftada götürür allah korusun" deyince, biz paranoyak bir hal aldık. Bu nasıl tıptır ben anlamadım, niye tek değildir doğru cevap, niye bu kadar ikilemde bırakır insanı ???* Bu arada oğluş da bayıldı bayılacak, paniğimizi ona yansıttık, yanlışın en büyüğünü biz yaptık yani. En iyisi iş işten geçmeden, aklımızda hiç şüphe kalmasın, biz tedbirimizi alalım diye, kuduz aşısının nerede yapılacağını öğrendik ve hastaneye gittik, tutanak tutuldu, (bu zorunluymuş yani ihbarı zorunlu bir durummuş, kuduz vakası gibi algılandı hemen) İlk doz kuduz aşısı yapıldı, ertesi gün kuduz merkezine gitmemiz gerektiği , diğer dozların orada yapılacağı, tüm takibin oraya ait olduğu söylendi. Evet, oraya gittik, köpekle ilgili bir ton soru sordular, takip edemeyecekseniz biz aldıralım dediler. Biz sürekli apartmanımızın altında ve çok uysal bir köpek olduğunu söyledik, almalarını istemedik.Besleniyorsa ayrılmaz dediler, bir de besleniyorsa kısmını çok imalı söylediler, hani sokak köpeği beslemek yanlış bir durum gibi.Eh bizde haliyle hayvancağıza ne yaparlar alıpta götürürlerse diye korktuk.(Hiç anlamıyorum, Arap sakin ve kimseye zararı olmayan bir köpek, oğlumda hayvanları çok seven, onlara hiç kıyamayan, zarar vermeyen bir çocuk.Çoğu kez yemeğini oğlum verir, dostlar yani, sadece sevmek istemiş.Yalan söylemez, doğrucu mahmuttur.Bu nasıl oldu?)

Bir de ikinci ve ardından yapılabilecek diğer dozlar için karar verileceğini, belki diğer dozların sayısını azaltabileceklerini, ya da hiç yapmayacaklarını söylediler.Durduk yerde olacak iş mi? İşte bu yüzden bi hayli sıkıldım, gerildim, bakalım yarın ne karar çıkacak, aşılara devam mı tamam mı...Arap gayet normal görünüyor...

...Önceki yazıma gelen yorumlarınızı da daha sonra cevaplarsam bana kızmazsınız umarım. Yorumları cevapsız bırakmak, bana hoş gelmeyen bir durum ama şimdi ben yapıyorum ....Bu psikoljiyle, yorum alıp da tınlamayan, cevap yazmayan arkadaşlara da bir taş atmış oldum herhalde...

<$18orum:

    <$B13 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger b a v e rylemiş…

    <$Bzeyno geçmiş olsun...
    ilk yapacağınız ogün'ü rahatlatmak olsun..
    ona ve hatta gerekirse 'yanlış bir anlaşılma olduğu' şeklinde bir senaryo bile düzenleyin..
    mesela bir telefon gelsin ve..'aaa bak oğlum bir sorun yokmuş...' şeklinde bir senaryo..
    unutma o gelişme çağında bir çocuk ve bu beyaz yalan aslında onun kendisini daha iyi hissetmesi için gerekli olacaktır..


    sanırım sizi şüpheye düşüren bu hayvanın bugüne kadar kimseyi incitmemiş olması...lütfen ama lütfen moralinizi yüksek tutunuz...
    internet erişimimde ciddi sorunlar var. takip edeceğim mutlaka...
    tekrar geçmiş olsun..ama bir ay sonra..nasıl paniklediğinizi hatırlayıp hep beraber güleceğiz...
    üzmeyin kendinizi lütfen...> <$B 

    <$B13 Eylül, 2006rihinde , <$BAnonymous izylemiş…

    <$Bay> <$B 

    <$B14 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Aynylemiş…

    <$Bhttp://tr.wikipedia.org/wiki/Kuduz#Belirtileri
    Bilgilenmek istersen orada gerekli bilgiler var. Insallah yanlis alarm dir genede bu konu hemen asilanma yönüne gittigi zaman tehlike teskil etmemektedir.Mühim olan ihmal edilmeyip aninda senin yaptigin gibi hastaneye gidip asilanmak.Yanliz köpegin takip edilmesi cok önemli.
    Gecmis olsun habersiz birakma uzun uzun yazmana luzum yok c Box sa not biraksan bile bizler icin yeterli tekrar gecmis olsun.
    Saygilarla.> <$B 

    <$B14 Eylül, 2006rihinde , <$BAnonymous zehraylemiş…

    <$Bzeynocugum gecmis olsun,iyi haberler insallah yarina,aman ogunu rahatlat encok, sonrasinda korku kalmasin cocukta.mutlu birgune uyanmaniz dilegiyle....> <$B 

    <$B14 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger akçahanylemiş…

    <$BÖncelikle çok geçmiş olsun.geçen yıl parkta, bir köpeği sevmek için koşan oğluşumda popodan ısırlmıştı, duygularını anlıyorum. Dilerim sonucu biz de olduğu hatırlanınca hoş bir tebessüm olarak kalır. Oğlunu öpüyorum.> <$B 

    <$B14 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger yazylemiş…

    <$BZeyno çok geçmiş olsun. İyi haberlerini bekliyorum.> <$B 

    <$B14 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger aydaylemiş…

    <$BZeynep,geçmiş olsun
    eminim olumsuz bir durumla karşılaşmayacaksınız.
    Sen güçlü bir insansın ve bununda üstesinden gelirsin.
    İlerde tebessüm dolu bir anı olarak yerini alacak bu günleri kolayca atlatabilmenizi diliyorum.> <$B 

    <$B14 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger TaRKaNylemiş…

    <$BGeçmiş olsun.> <$B 

    <$B14 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Gamzeliylemiş…

    <$BAyyy Zeyno'cum çok çok geçmiş olsun yaa çok üzüldüm ciddi ciddi...Ama merak etme bişey olmaz ..Öyle uysal bir köpek ve kimseye zarar vermiyorsa ...Sıkmayın canınızı...> <$B 

    <$B14 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger sevilayylemiş…

    <$BALLAHim dan dilerimki oglusundan kötü birsey yoktur, insallah hicbirseycigi yoktur, ALLAH sabir ve sifa versin canim.

    Tekrar gecmis olsun, Arap acaba neden böyle yapti, belki sadece oynamak istedi ve biraz fazla istirdi. Umarim bir daha böyle bir olay yasamassiniz.

    Kendini cok üzme, söylemesi kolay biliyorum, bende az bucuk cektim, ve insan ne yapacagini sasiriyor, her dr. baska birsey diyince.

    Sevgilerimle canim> <$B 

    <$B14 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger annelogylemiş…

    <$BDurduk yerde bak şimdi!!!Geçmiş olsun ne dediler aşıların devamı için?> <$B 

    <$B14 Eylül, 2006rihinde , <$BAnonymous Adsızylemiş…

    <$BGeçmiş olsun Zeynocuğum,

    Ben bir sorun olacağını sanmıyorum ama siz yine de tedbiri elden bırakmamakla iyi etmişsiniz.

    Neşeli> <$B 

    <$B15 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger gulfiylemiş…

    <$Bzeynocum çok merak ettim gidişat nedir?
    çok geçmiş olsun bu arada..:(
    kim bilir ne düşünüp ısırmıştır, bazen köpekler durupdururken karşılarındakinin tehdit olduğunu sanabiliyorlar.

    bizi merakta bırakma, öptüm.> <$B 

    <$B15 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger Banu & Parisylemiş…

    <$Bzeynep ablacim, cok gecmis olsun, cok ama cok uzuldum... bizim burada sokakta kedi yada kopek yok, hepsi sahipli, hepsi asili, zaten asi karnesi olmadan hayvan beslemekte yasak, bizim minicik Paris bile 4 tane asi oldu ki henuz 5 aylik... Turkiye de de keske bu sistem otursa... cok ama cok uzuldum, merak etme sakin,hic birsey olmayacak, annelik iste...mumkun degil tabi simdi senin uzulmemen ama gelismeleride yaz bize, merak ederim...
    cok optuk sizi,> <$B 

    <$B15 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger denizkızıylemiş…

    <$Bgeçmiş olsun,gönlünü ferah tut,hem aşısını yaptırmış önlemi almışsınız,bizleri de durumdan haberdar et canım.> <$B 

    <$B15 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger vintage biscuitylemiş…

    <$Bbi tanem cok gesmis olsunnnn... icini rahat tut ve iyi dusunmeye calis !!
    bizide haberdar etmeyi unutma> <$B 

    <$B15 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Baver, çok teşekkür ederim.İnan en büyük sıkıntım şu an ogüne yansıttığımız paniğimiz ve aslında ben hiç böyle olmazdım.Gerektiğinde soğukkanlılığımı koruyan biriyim ama bu kez sanırım sabahtan başlayan agresif halimiz etkili oldu.Etrafımda her zaman böyle durumlarda metanetimi koruyan biri olarak bahsedilirim ama ben de yapabiliyormuşum demek ki.
    Ogün şu anda atlatmış görünüyor. Üzerinde etki kalmamış gibi. Dediğin gibi bizi korkutan, köpeğin normalde çok sakin, kimseye zararı olmayan bi hayvan oluşuydu. Desteğin için tekrar sağol...

    ***İz, ay??

    ***Erdil Bey,çok teşekkürler. Evet, şu anda aşısı yapıldığı için daha huzurlu hissediyorum. Verdiğiniz site adresi için ve desteğiniz için de ayrıca teşekkürler.İyi ki hepinizi tanıdım..

    ***Zehracım, çok sağol. Ogün iyi görünüyor, köpek de iyi şu an. Akşam bi ara gözden kayboldu, allahtan yine yerinde bu sabah:)

    ***Akcahan, döndünüz mü? Teşekkür ederim, bu oğluşlar bizi uğraştıracak galiba ne dersin? İnşallah biz de tebessümle anarız sonraları bu olayı...> <$B 

    <$B15 Eylül, 2006rihinde , <$BBlogger zeynoylemiş…

    <$B***Yazcım,iyi haberlerin bir kısmını aldık çok şükür, 21 Eylül de tamam diyeceğiz inşallah, teşekkür ederim..

    ***Aydacım,teşekkür ederim, desteğiniz beni daha da güçlü kıldı....

    ***Tarkan, sen yaşıyor musun denir ya uzun aradan sonra,nerelere kayboldun? teşekkür ederim...

    ***Gamzeli,sonuç rahatlatıcı olacak öyle hissediyorum ben de, teşekkür ederim..

    ***Sevilaycım, sende döndün o halde, nasıldı tatil?
    dediğin gibi doktorlar farklı konuşunca, insanın kafası daha çok karışıyor, atlatacağız inşallah tamamen, teşekkür ederim..

    ***Annelogcum, evet durduk yerde nerden çıktı şimdi bu diyorum ben de! Aşılar şimdilik durduruldu, köpek iyi olduğu sürece gerisi yapılmayacak, dilerim öyle olur..

    ***Neşelicim,tedbiri almak en iyisi diye düşündük biz de. Ama inan insan şaşırıyor böyle bir durumda..Teşekkür ederim..

    ***Gulficim,şu an herşey yolunda görünüyor, bu sevindirici. Ama yine de 21 Eylüle kadar takipte olacağız. Aslında arap isteseydi, parçalayabilirdi elini ama anladığım kadarıyla sadece uyarmak istedi, o an ne düşündü bilmiyorum...

    ***Banucum, keşke bu sistem olsa Türkiye de de ama aşı bile yüzde 40 koruyormuş, öyle söylediler. Atlatacağız, ben de öyle hissediyorum, teşekkürtler, sen nasıl oldun?

    ***Denizkızı,çok teşekkürler, önlemimiz almış olmak rahatlatıyor şu an, umarım hiçbirşey olmayacak...

    ***Büsküütcüm,teşekkür ederim, inşallah bir tebessüm olarak hatırlayacağız , işte senin yakışıklı böyle işler açıyor başına...> <$B 

    <$BYorum Gönder